@eugen: La Filmografie, cu descrierea pe scurt a rolurilor, am avut ca sursa, printre altele, si imdb-ul. Ce e rau in asta? Sau trebuia sa inventez evolutia actorului?
Gloria,ma cher, ce ai tu impotriva lui Franco INTOTDEAUNA! Toti criticii il considera al doilea favorit la Oscars si tu, din nou, spui ca nu are sanse. Nu are sanse? Nu zau!
franco a jucat exceptional
eu as zice ca e al treilea favorit dupa firth si bardem
eu as fi multumit daca oricare din cei 3 ar lua oscarul desi nu am vazut biutiful
insa bardem e un preferat de-al meu
@ Andragel
Paradoxul este ca mie Franco imi place enorm - are un sarm absolut fascinant; dar nu consider ca a fost cea mai buna alegere pentru rolul din 127 hours; pur si simplu nu m-a convins.
Eh, desi nu inteleg de ce, se pare ca eu sunt primul care tine cu Bridges :), abia astept sa apara si la noi True Grit!! Deocamdata nu stiu cat de bun e in rolul ala.... dar oricum o sa fie favoritul meu. Apoi, Franco e bun, dar nu de Oscar... Iar Eisenberg nu ar trebui sa aiba vreo sansa sa castige, nu inteleg cum de primeste atatea premii filmul ala.
Firth joaca foarte bine, insa impresia buna este data si de film care este excelent si de rolurile secundare..... Ce-a facut Bardem in Biutiful chiar n-am idee, si desi el este un actor bun, mie nu mi-a placut niciodata!!
Bogdan
pe 27 ianuarie 2011 18:35
Sa fim sinceri: membrii Academiei (puteti intra pe site sa ii vedeti) nu au dat aceste Oscaruri bazandu-se numai pe evolutia actorului din film. intr-adevar, anul trecut Jeff Bridges a facut un rol ff bun, insa si datorita varstei si rolurilor/renumelui a castigat. Presimt ca acelasi lucru se va intampla si anul acesta. O sa avem un Colin Forth care s-ar putea sa ia fata celorlalti din acelasi motiv: varsta/experienta. Javier Bardem, un actor extrem de bun, parca vine parca dintr-o alta lume care nu se muleaza asa bine pe stilul Hollywood-ian, deci va pierde puncte importante. Desi multi nu vor sa recunoasca, Jesse Eisenberg are sanse egale cu James Franco. Filmul lui Franco este rupt din povestea unui AMERICAN (deci cu puncte in plus in fata Academiei), la fel ca si fillmul lui Jesse (un succes al unei povesti contemporane cu orice ffinta umana la acest moment) care are puncte in plus datorita lipiciului ce-l are filmul la publicul larg.
Firth va castiga cu siguranta. Franco vad ca e foarte laudat, Eissenberg e probabil suprapreciat. Sincer, eu i-as da lui Jeff Bridges Oscarul din nou (sunt subiectiv, nu-mi prea place Firth), a jucat din nou foarte bine in True Grit. Bardem nu are nici o sansa.
Victor, daca treci pe-aici...a reusit vreun actor/actrita sa castige Oscaruri pentru rol principali in ani consecutivi? :D
Sa fim seriosi , Oscarul trebuia adjudecat de Leonardo DiCaprio fara nici o indoiala ! Dar cum majoritatea celor din ,,juriu" sunt bosorogi , sf-urile sunt din start excluse , mai ales sf-urile de actiune !
Mada
pe 27 ianuarie 2011 20:47
Si eu sunt de parere ca Dicaprio ar fi trebuit nominalizat.Prea l-au lasat pe din afara.De prea multe ori as zice.Daca nu mergea sa fie numinalizat pentru rolul din Inception la categoria '" Rol principal masculin " , macar pt rolul din Shutter Island.
Abraham Lincoln
pe 27 ianuarie 2011 21:04
Asa e , si in Shutter Island face un rol de exceptie ! Inception sau Shutter Island trebuiau sa castige Oscarul , sunt mult peste The Social Network , The King Speach sau Biutiful ! True Grit (pe care inca nu l-am vazut . dar sunt destul de familiarizat cu genul si actorii , deci imi pot exprima parerea) si 127 Hours intr-adevar merita nominalizate , dar si ele sunt sub Inception si Shutter Islan !!!
Colin Firth ia Oscarul in proportie de 100% . Nici nu imi fac griji. Chiar ieri am pus un pariu (50 ron) pentru seara Oscarurilor. Am pus Colin Firth(cel mai bun actor) - Natalie Portman (cea mai buna actrita) - The King Speech (cel mai bun film) - David Fincher(cel mai bun regizor) - Inception (cel mai bun scenariu original) - Christian Bale (cel mai bun actor in rol secundar).
Sincer cred ca Firth va lua Oscarul.Il merita,nu incape indoiala,dar mie personal imi plac James Franco si Jesse..hehe..sarmul lui Franco si aerul acela de nerdy guy al lui Jesse par mai familiare si mai interesante unei persoane de varsta mea,dar ma aplec in fata unu talent incontestabil cand il vad si spun asa: Firth, f-f-f-f-ee-licitari! :)
Desi n-am vazut nici unul din cele cinci filme enumerate, si deci nu am cum sa fiu obiectiv in privinta actorilor nominalizati, cred ca va castiga Colin Firth, sau, mai bine zis, sper ca va castiga.
Despre Firth
pe 29 ianuarie 2011 13:47
Nici mie nu-mi place Firth, cel putin nu ma convins pana acum, insa daca merita il ia, nu pot sa spui ca Bridges a fost mai bun doar pt ca Firth iti este antipatic. Firth a fost cel mai bun, iar Franco este in spate. Nu inteleg ce cauta Eisenberg inainte, stim bine ca el joaca cam acelasi rol in fiecare film (acelasi personaj), in timp ce Franco a fost mai credibil intr-un film care cerea mai mult acting skill.
@Krakatau : not fair. Adica daca iti e antipatic un actor si a fost mai bun decat x, ii dai lui x oscarul? Sa fim serios, Firth a fost impecabil, personaj fabulos, Franco a fost in spate, in timp ce Eisenberg nu are nicio sansa, a fost credibil, insa personajul mi s-a parut identic cu alte roluri precedente de-ale sale.
Inca ceva, cum poti sa spui intr-un articol ca Franco nu are sanse cand este unul dintre favoriti? Ce o sa spui daca castiga?
Abraham Lincoln
pe 29 ianuarie 2011 15:47
Mai terminati-va ma cu Firth asta , dupa cum spuneam , in ,,juriul" pentru Oscaruri , sunt numai bosorogi , de aceea un film ca Inception nu se afla in primele 5 pentru cel mai bun film , asa a fost si in 2008 , cand The Dark Night merita sa castige . . . Iar DiCaprio , sa nu fie in primii 5 , asta nu mai e nedreptate , e nesimtire . . . !!!
Da' ce, credeti ca toti juratii sunt obiectivi? Credeti voi ca nu sunt destui care voteaza pe care-l place mai mult, in loc sa voteze pe cine i s-a parut mai bun?
Abraham Lincoln
pe 29 ianuarie 2011 18:10
Asta e clar , dar mai e o problema , si anume aceea ca juratii sunt si depasiti majoritatea !!!
@Abraham Lincoln : Eu cred ca tu te crezi la juriul Eurovision Romania, nu mai vorbi daca nu stii, nu sunt numai bosorogi. Aici sunt prea multi producatori/scenaristi/regizori.
@Abraham Lincoln : The Dark Knight e overrated, il plac pe Nolan foarte mult pentru ca e foarte bun, insa filmul acela nu a fost chiar asa bun. DiCaprio nu avea pentru ce sa fie nominalizat, poate pt Shutter Island merita o nominalizare, nici la Golden Globe nu a primit-o....Academia a avut ceva cu Shutter Island anul acesta. Deci nu e nesimtire, cel putin asta e parerea ta, tu consideri nesimtire, eu consider normalitate. Singurul lucru care nu-mi place este ca Nolan nu e nominalizat la Best Director, iar Cillian Murphy nu e la best supporting actor pt Inception, dar nu sunt chiar asa negativist.
Legat de Firth, de ce sa ne terminam? Ai vazut filmul? Firth e fantastic, nu e de negat acest lucru, oricat de mult ai vrea sa nu-l placi, Firth a jucat magnific si merita oscarul.
Abraham Lincoln
pe 29 ianuarie 2011 22:45
Bai Johnny Addams , daca nu te pricepi , mai bine taci din gura , ca vorbesti mult , prost si fara rost ! In primul rand , nu am zis ca Firth nu si-a jucat foarte bine rolul , dar nu e un actor chiar asa de mare cum vrei tu sa-l faci , in al doilea rand , daca zici ca The Dark Night nu a fost bun , e clar ca esti pe langa fenomen . Poate tie nu-ti plac filmele cu super-eroi , nici o problema , dar de aici pana la a spune ca The Dark Night nu a fost bune , e cale luna ! Si in al treilea rand , daca dupa tine The King Speach e mai bun ca Inception sau Shutter Island , da-te mai bine pe filme xxx , sigur ai intelege mai bune fenomenu' !!!
Abe - mai usor prietene :))
Ai dreptate, The Dark Knight nu-i deloc overrated; din contra, a fost underrated in nesimtire la Oscaruri acum 2 ani. Sa nu primeasca Nolan nominalizare pentru un film atat de inovativ si original, mi se pare o mare greseala, ca sa nu spun blasfemie. Totusi, Dicaprio nu stiu daca a fost in top 5 actori pe anul asta, prin vreuna din prestatiile lui.
Abraham Lincoln
pe 29 ianuarie 2011 23:20
Iar tu ma boss ? (glumesc) . . . Pff , nush ce sa zic , in Inception a facut un rol excelent ( ajutat cel mai probabil si de un scenariu excelent) , iar in Shutter Island , a facut un rol fabulos , In orice caz , peste Colin Firth sau Jesse Eisenberg ! Eu nu-l vad pe Firth vreun mare actor , nu-mi amintesc vreun film de-al lui cu mare succes la box-office , si nominalizarea de anul acesta se datoreaza mai mult ca sigur subiectului istoric al filmului , subiect care ii este pe plac unui juriu cu o medie de varsta ridicata ! ! ! De accea , in primele 5 nominalizate nu au de obicei sf-uri , dara0mite sa mai si castige !!!!!
BTW, mare critic al Cinemagia, cel care se pricep mai mult decat toti, scuze daca am gresit cu ceva, insa fiecare are o parere, insa tu esti mai priceput si decat toti criticii (adica vreo 95% care si-au spus parerea de Firth) si crezi ca acesta nu merita Oscarul. Daca esti atat de priceput ai vedea si de ce rolul lui DiCaprio din Inception nu este de Oscar. Poate rolurile lui Murphy sau Cotillard sunt.....
Abraham Lincoln
pe 30 ianuarie 2011 00:08
Tu habar nu ai, nu mai vreau sa lungesc discutia, eu am facut Facultatea de Teatru si Actorie daca nu stiai, asa ca tu cand o sa ajungi la nivelul meu sa ai tupeul sa vorbesti, pana atunci stai departe. Johnny Addams de la ce vine? Familia Addams cumva? Film preferat? Se vad preferintele tale, ca critic esti praf.
"Sa fim seriosi , Oscarul trebuia adjudecat de Leonardo DiCaprio fara nici o indoiala ! Dar cum majoritatea celor din ,,juriu" sunt bosorogi , sf-urile sunt din start excluse , mai ales sf-urile de actiune ! ""
Domnule de la facultate. Da, sunt un personaj din familia Addams. Cand faci o afirmatie dupa umila ta parere fa-o ca o parere. Nu toata lumea considera ca DiCaprio merita Oscarul, doar ca a jucat bine nu inseamna ca merita oscar, probabil nu stii tu chestii de genul asta, probabil nici nu stiu ce e ala un personaj. Rolul sau nu a fost nici de nominalizare (cel din Inception), trebuie sa ai si creier sa te uiti la un film istoric, daca consideri ca Colin Firth nu merita nominalizat inseamna ca trebuie sa te apuci de criticat muzica, aici esti paralel.
Abraham Lincoln
pe 30 ianuarie 2011 12:13
Mai omule , ai postat de o gramada de ori pe aceasta pagina , dar toate posturile tale sunt aproape la fel , nimic nou ! Daca vrei sa ma ataci si nu sti cum , cauta si tu niste citate ceva pe net , decat sa scri mereu aceleasi lucruri ! In legatura cu filmele istorice , stai in banca ta ma pripasule , ca am vazut fara indoiala mai multe ca tine ! Eu nici nu stiu de ce vorbesti tu despre filme , probabil esti vreun amarat incult , care isi pierde vremea uitandu-se la filme , fara vreun plan pentru viitor ! Esti obosit rau . . .
Pai am postat pentru tine, care te crezi mare critic, daca tie nu-ti place de un actor nu trebuie sa-i placa nimanui. Incearca sa-ti mentii opiniile ca niste pareri, nu ca niste impuneri. Inception a fost cel mai bun actor al anului, dar DiCaprio nu a avut o prestatie de Oscar.
Da ai emotii nu gluma cand vorbesti cu mine =))))) (,,daca tie nu-ti place de un actor nu trebuie sa-i placa nimanui . ". Dupa aceasta fraza trebuia sa pui semnul exclamarii si semnul intrebarii , impreuna , plus ca , din cate stiu eu , Inception este un film , nu un actor ! Si nu ma cred mare critic, asta esti defapt tu , care il ridici in slavi pe Firth ( nu am nimic cu acest actor, numai ca nu este top-class) , dar chiar tu ai spus ca nu prea ai vazut filme cu el ! Inclin sa cred ca am o colectie de filme vazute foarte bogata , si de aceea imi dau cu parerea !!!
"defapt" - cand incerci sa fii smecher modificand greselile altora, ai grija si de ale tale. Si eu am vazut multe filme, probabil mai multe decat ai vazut tu, probabil mai putine, nu asta e ideea. In primul rand nu-mi pasa ce roluri a mai avut Firth, eu vorbeam de rolul de anul asta, nu sunt luate alte roluri in considerare, nu este Oscar pt cariera, este pt un singur rol in care a jucat fantastic, la fel ca anul trecut in "A Single Man". Nu l-am ridicat in sclavi, insa e o diferenta mare intre o performanta buna si o performanta de Oscar, tie ti-a placut la nebunie Inception (si mie mi-a placut, cel mai bun film al anului) si acum vad ca zici ca ar merita sa ia Oscar la toate categoriile, DiCaprio nu-l merita, Cotillard si Murphy ar fi meritat o nominalizare. Da, am emotii mari cand vorbesc cu tine.
Pai se vede , daca tu compari greseala mea (defapt :))) ) cu ale tale e clar cat de destept esti ! Dupa cum spuneam , ce ai spus in ultimul post se regaseste si in celelalte . Daca esti redus mintal si nu ai si alte idei , mai bine nu mai scrie , si iesi si mai bine , ca nu mai rade nimeni de tine !
""'Mai terminati-va ma cu Firth asta , dupa cum spuneam , in ,,juriul" pentru Oscaruri , sunt numai bosorogi , de aceea un film ca Inception nu se afla in primele 5 pentru cel mai bun film , asa a fost si in 2008 , cand The Dark Night merita sa castige . . . Iar DiCaprio , sa nu fie in primii 5 , asta nu mai e nedreptate , e nesimtire . . . !!! """"
Asta e cel mai tare post citit vreodata. Sincer, m-am tavalit pe jos prima data cand l-am citit. Auzi, juriu din bosorogi. Oamenii astia s-au obisnuit prea mult cu Romania....
Ba , da esti obtuz rau de tot , daca eram in necunostinta de cauza , nu vorbeam ! Faza cu bosorogi am zis-o , sa zic asa , la nervi , dar media juriului este ridicata , am citit asta nu am vorbit ca sa nu tac , asa cum faci tu ! Ti-am zis ca te faci de ras cu fiecare post , nici macar nu sti ce vorbesti =)))
Penibil esti tu ! Eu am facut o afirmatie , cea cu media de varsta ridicata , tu ai zis ca nu stiu ! Mai bine intereseaza-te , si gura mica , se vede ca habar n-ai ...
Mi-au placut atat de mult atat Colin Firth cat si Jeff Bridges insa cred ca primul are sanse mult mai mari si datorita si problemei cu care s-a luptat. Magnifica interpretare a acestui personaj......
Spune-ţi părerea
Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
Cu mașini spectaculoase și drifturi periculoase, filmul CURSA inovează peisajul cinematografic autohton cu o premieră tehnologică absolută, devenind din 24 octombrie primul film românesc disponibil în formatul special de cinema 4DX™.
Părerea ta
Spune-ţi părereacred ca va lua oscarul firth
eu as zice ca e al treilea favorit dupa firth si bardem
eu as fi multumit daca oricare din cei 3 ar lua oscarul desi nu am vazut biutiful
insa bardem e un preferat de-al meu
Paradoxul este ca mie Franco imi place enorm - are un sarm absolut fascinant; dar nu consider ca a fost cea mai buna alegere pentru rolul din 127 hours; pur si simplu nu m-a convins.
Firth joaca foarte bine, insa impresia buna este data si de film care este excelent si de rolurile secundare..... Ce-a facut Bardem in Biutiful chiar n-am idee, si desi el este un actor bun, mie nu mi-a placut niciodata!!
Victor, daca treci pe-aici...a reusit vreun actor/actrita sa castige Oscaruri pentru rol principali in ani consecutivi? :D
Ai dreptate, The Dark Knight nu-i deloc overrated; din contra, a fost underrated in nesimtire la Oscaruri acum 2 ani. Sa nu primeasca Nolan nominalizare pentru un film atat de inovativ si original, mi se pare o mare greseala, ca sa nu spun blasfemie. Totusi, Dicaprio nu stiu daca a fost in top 5 actori pe anul asta, prin vreuna din prestatiile lui.
Domnule de la facultate. Da, sunt un personaj din familia Addams. Cand faci o afirmatie dupa umila ta parere fa-o ca o parere. Nu toata lumea considera ca DiCaprio merita Oscarul, doar ca a jucat bine nu inseamna ca merita oscar, probabil nu stii tu chestii de genul asta, probabil nici nu stiu ce e ala un personaj. Rolul sau nu a fost nici de nominalizare (cel din Inception), trebuie sa ai si creier sa te uiti la un film istoric, daca consideri ca Colin Firth nu merita nominalizat inseamna ca trebuie sa te apuci de criticat muzica, aici esti paralel.
Asta e cel mai tare post citit vreodata. Sincer, m-am tavalit pe jos prima data cand l-am citit. Auzi, juriu din bosorogi. Oamenii astia s-au obisnuit prea mult cu Romania....