Păreri War of the Worlds

(2005)

Războiul lumilor

Ordonează după
Gabi pe 30 Iunie 2005 12:54
Cel mai prost film facut de Spielberg. Efecte speciale cateodata interesante si CAM ATAT. La atat se reduce mult anuntatul film. In rest actiune 0, poveste 0. 90% din film e fuga lui Tom Cruise din orasul unde incepe actiunea (nu mai stiu care era) pana in Boston. Finalul completeaza fiasco-ul si curma "firul povestii" (care o fi ala) brusc.
0 2
Adrian Pop pe 29 Iunie 2005 09:39
Dupa parerea mea a fost CEL MAI PROST FILM AL SECOLULUI !!!!! Ii dau 3 stele doar pentru efectele vizuale/sonore la care sta intr-adevar bine. Filmul nu are finalitate. Imi pare rau ca m-am dus.
0 2
bogdan.bajinaru pe 27 Decembrie 2013 14:13
NUUUU!!!
Un monument de prostie filmul asta...Regia Steven Spielberg; cu Tom Cruise....nu are legatura cu acest film...cred ca sunt sosiile lor bete.
0 1
MikkaelWolfganger pe 06 Martie 2013 10:24
8.5
Un SF matur, violent, inteligent, exceptional jucat(mai ales de Dakota Fanning si de intensul Robbins), cu un scenariu cursiv si bine structurat.Filmul reuseste sa transmita foarte mult,efectele vizuale sunt excelente, aducand ceva faze epice si o atmosfera credibila.Daca ar fi sa aleg intre varianta '53 si varianta '05 a cartii lui Wells as lege fara urme de indoiala varianta lui Spielberg pentru ca, desi mult mai revolutionar tehnic, filmul lui Haskin scartaie strajnic la cam toate celelalte capitole(acting, scenariu, personaje,you name it).Spielberg a reusit sa sa faca un produs cinematografic foarte atractiv, intens si destept.8.5.
0 1
PLaurentzyu pe 03 Februarie 2013 21:23
Mie mi-a placut. Povestea este interesanta, iar suspanul este la el acasa.
0 1
nemotoujours pe 07 Ianuarie 2013 14:52
F.BINE EXECUTAT
DAR O POVESTE SLABUTA RAU DE TOT SI CONSIDER,PREA INMUGURITA PE TRUNCHIUL ROMANULUI
0 1
Tyybi1 pe 23 Octombrie 2012 20:36
Un film cu multa actiune si suspans...Este unul din cele mai bune SF-uri vazute pana acum. Merita vazut !
0 1
deadlord pe 04 Septembrie 2012 16:34
Este un film chiar foarte bun. Nu credeam ca este asa de bun dupa nota, dar este foarte bun.
0 1
paulino15 pe 08 August 2012 17:35
Unul dintre cele mai frumoase filme pe care le-am vazut..!!! prima data la ProTv dar atuncea nu aveam cont pe Cinemagia si inca odata pe calculator... Fratilor ai trait degeaba daca nu ai vazut filmul acesta..;);)
0 1
radu3455 pe 31 Mai 2012 16:52
un Sf bun insa nu e cel mai bun din aceasta categorie,actorii au jucat super bine nota 8
0 1
KarGo pe 24 Mai 2012 18:24
Mie Mi-a Placut efecte Speciale Asa Si Asa Dar totusi Mi-a Placut...
0 1
nikkolle pe 04 Februarie 2012 00:28
L-am vazut de foarte mult timp insa si acum imi aduc aminte toate fazele din filmul asta !
Suspans nonstop , iar Tom Cruise a jucat foarte bine rolul de tata, m-a impresionat foarte tare ideea filmului ! Niciodata nu sti de ce esti in stare pt propiul copil !

0 1
happysunnyday pe 04 Ianuarie 2012 17:37
are cateva greseli dar nu foarte mari. este un film foarte bun.efecte foarte credibile.cred ca daca ne-am intoarce in timp in 1953 cand a aparut primul si le-am da oamenilor de atunci sa se uite la el ar muri de frica:). dar...stie cineva ce spune Rachel atunci cand zboara pasarile alea direct spre dealul de unde veneau tripozii? ( la partea in care asteptau sa se urce pe feribot) eu nu inteleg ce spune, iar subtitrari am gasit diverse. ms.
0 1
adiBontea.com pe 09 Martie 2010 13:31
Contract de 30.000.000$… - adiBontea.com
[...] mintea la contributie… cu siguranta am putea veni cu ceva mai original de atat… vezi War of the Worlds, parca e tot de pe acolo si asta… Chiar nu stiu de ce se insista asa de mult pe filme despre [...] citeşte
0 1
par4zi7u pe 16 Februarie 2010 23:48
un sf bunicel marca steven spielbierg.sincer ma asteptam la ceva mai multa actiune dar nici asa nu a fost rau .per total e un film care merita vazut
0 1
Bicazan Calin pe 15 Martie 2006 17:25
Draga Evil tu esti exemplul ideal pentru a demonstra cat sunt de naivi unii oameni ( ca sa nu zic idioti ). Pai tu crezi ca realizatorul unui film isi propune sa urmeze litera cartii cuvant cu cuvant? El are alte puncte care il intereseaza pentru a face din film un spectacol (din care sa obtina profit) nu un act de cultura. Nu esti singurul nemultumit de faptul ca un regizor, scenarist sau producator nu urmeaza pas cu pas actiunea din carte. Vezi Troia sau chiar Harry Potter. Actiunea din carte este intentionat deformata pentru a crea ceva cu totul nou. Dar de ce ma chinui sa-ti explic? Cred ca vei muri prost (la figurat vorbind). Dar ca sa vezi ce te atrage cel mai mult raspunde-ti singur la intrebarea "cartea bate filmul"? Atat. Si nu te supara frate ca iti ofer cu atata usurinta "epitete" dar poate te trezesti din copilariile astea ale tale.
0 1
Bicazan Calin pe 27 Ianuarie 2006 20:59
Poate ca ai citit si ai vazut destule, dar nu suficiente. Eu spre deosebire de tine am invatat sa fac diferenta intre carti si filme. Fiecare incanta intr-un anumit mod si ambele te relaxeaza in mod diferit. Cand o sa-ti dai seama de asta mai vorbim. Cat despre sustinatorul tau vreau doar sa-i spun sa se uite mai bine la nick-ul tau, poate vede ceva angelic.
0 1
Bicazan Calin pe 24 Ianuarie 2006 23:41
In primul rand cred Dr Evil ca esti un cameleon care-si schimba infatisarea si nick-ul de aceea comentariile tale nu pot fi luate in serios. Dupa cum stii (sau poate nu) filmul nu e altceva decat spectacol. Daca vrei sa fi cult citesti carti, nu te uiti la filme. Micile scapari de creatie ale scenaristilor si regizorilor nu ar trebui sa te afecteze prea tare pentru ca ar trebui sa intri in atmosfera filmului care ar trebui sa-ti starneasca imaginatia (daca ai). Incearca tu sa creezi o actiune, o narare sau un subiect ce respecta o tema. Ai ramane surprins cate scapari ai avea, scapari vazute de oameni capabili nu de tipi cu pseudonime satanice. Ce spui Dr Evil?
0 1
Niculescu Laurentiu pe 28 Octombrie 2005 12:45
Un film bun. Bine realizat si bine interpretat. Nu-l recomand fanilor "Independence Day" pentru ca nu vor avea parte in acest film de cliseul "Noi suntem mai buni ca ei". Filmul are la baza un scenariu mai vechi(nu incercati sa va explicati anumite lucruri din film-cum de au stat masinariile 1 mil de ani in acele locuri, de ex-nu asta e ideea filmului) iar Spielberg ne dovedeste ca inca mai are ceva de spus in cinematografie. Panica generala si reactiile oamenilor sunt foarte bine puse in evidenta, interpretarea este buna, efectele speciale sunt la inaltime. Am vizionat cu placere filmul si m-am bucurat ca la final nu a existat tentatia folosirii unui cliseu. Nu este un film pentru cei ce au viziuni proprii asupra inteligentei extraterestre si pe deasupra se mai si intreaba de ce acestea nu au fost folosite in filmul lui Spielberg.
0 1
nicole pe 03 August 2005 16:34
cred k unul din cele mai bune filme ale anului...tom cruise a jukt kt de kt bine cu toate k nu se afla printre actorii mei preferati.despre dakota a jucat foarte bine se vede k este o fata talentata...si Tim Robbins a jucat bina pacat asha de putin...in rest actiunea e destul de buna cu toate k si acum ma intre cum a reusit robbie(fiul lui ray)sa ajunga la boston :)) oricum justin chatwin(robbie) a jucat bine...sa nu pierdeti filmul...
0 1
Bradley pe 02 August 2005 14:34
Salut TNT!
Referitor la final WW este diferit de alte filme pt ca prezinta ceva original in final, si oricum actiune cred ca a avut cantitativ acceptabil iar calitativ foarte bine realizata. Nu mai necesita un final care ar fi fost f asemanator cu Independence Day.
La culori... :) ce sa zic, cum spui tu. Nu ma pricep.
Ai punctat f bine ideea cu statul sub pamant 1 milion de ani (ciudat ca am inteles asta, exista un tip care a dorit sa-mi testeze vigilenta pe un film destul de simplu :) ) pt ca la asta m-am gandit si eu inainte. Cum puteau fi ingropate exact sub marile orase sau zone strategice inainte ca acestea sa fie construite? Interesant, dar este o greseala destul de mare pt un film de calibrul asta. Poate tripozii circulau pe sub pamant, insa ideea e un pic nerealista , ar fi facut numai "gauri de cartita" sau cam asa ceva. Sa presupunem ca doar tripodul de sub… citeşte

0 1
TNT pe 28 Iulie 2005 15:17
filmul mi s-a parut bun si mi-a placut.ce m-a dezamagit si pe mine a fost finalul prea brusc.insa efectele speciale (cat si culorile alese daca ati fost atenti...genial alese,mai ales atunci cand Robbie pleaca cu militarii pe dealul ala) mi s-au parut super faine.insa nu mi-a placut faptul ca sunt probleme de logica (chestia cu au stat ascunsi 1 mil de ani si nimeresc fix sub marile orase;de ce nu au atacat Pamantul atunci cat nu era populat? ca trebuiau sa se hraneasca cu oameni? dar cand exterminau toti oamenii ce naiba mai faceau? etc) si aici as vrea sa subliniez o chestie intalnita in toate filmele cu aliens care ma scoate din sarite.atat de avansati sunt alienii astia dar nu au niste imbracaminte ceva pe ei.adica sa-i vad goi ca pe niste animale e jalnic.e logic sa aiba si ei o societate si o cultura in lumea lor daca au asa tehnologii...doar nu umbla pe strazi pe acolo in puta… citeşte
0 1
Bradley pe 23 Iulie 2005 19:39
Tripozii erau masinile, din graba am confundat cu alienii, asta a fost toata kestia "draga" dani care ti-a dat tie satisfactia
pt ceva timp, ca eu nu am inteles filmul.
Nu era mare lucru de inteles dar filmul este bun pe ansamblu, ca cel mai mare minus as mentiona "designul" alienilor care se aseamana foarte mult cu alienii altor filme. Se pare ca nu prea au stralucit la imaginatie aici, insa am remarcat foarte multe aspecte originale la care am sa revin.
i'll be back!
ciao dani! :)

0 1
Mihai pe 23 Iulie 2005 16:58
Dupa ce am citit toate mesajele de pana acum as vrea sa adaug si eu cate ceva. Mie unul mi s-a parut super slab filmul, cu multe scapari de logica, mai ales pentru secolul 21. Masinariile alea(tripozii) erau deja ingropate de mult timp(milioane de ani?sau nu am inteles eu bine?) dar s-a nimerit sa fie exact in marile orase contemporane???Iar finalul mergea pentru cartea lui H.G.Wells din sec. 19,dar nu pentru noi,sa fim seriosi...niste fiinte atat de avansate tehnologic incat aveau un sistem asemanator cu teleportarea(cum au ajuns alienii in masinarii) si scuturi energetice, imposibil de strapuns cu orice se arunca in ele, nu aveau un sistem enviroment control, sau ceva de genul ala? adk si noi in secolul nostru daca mergem in vreo tara din Africa sau Asia trebuie sa ne facem o serie de vaccinuri preventive! Si inca o kestie pe care nu am inteles-o! Alienii aia mancau oamenii? Iar… citeşte
0 1
Bradley pe 17 Iulie 2005 16:23
Bradley is back!
Sa contabilizam putin pagina 2.
Pt PHENNO: Uite ca eu m-am dus la cinema, mi-am luat si o bere :), ba mai mult nu am regretat.
Pt sacalu': Nu se da o stea la cele mai tari filme. :)
Pt Claus: Efectele speciale au fost extraordinare. Iar filme ca Alexander si WarWorlds nu o sa faca romanii nici in 100 de ani.
Pt SICA: Succesul din Box-Office spune totul :)
Pt Victoras de la Oras: ID si Signs sunt adaptate mai bine anilor anteriori, WW este mai bun. Ai dreptate insa, este o combinatie intre Independence Day si Signs, bine ca ai remarcat. Si la faza din pivnita ai dreptate, probabil ca filmul a dorit sa scoata in evidenta ca la o invazie a alienilor, oamenii isi oierd firea si se autodistrug (vezi faza cu pistolul, masina).
Pt alex2: Nu stiu cum ai reusit sa razi la un asa film.Daca ai consumat ceva inainte, te inteleg. :)
citeşte

0 1
cabalera pe 10 Iulie 2005 14:14
singura parte buna a filmului au fost primplanurile cu fetele ingrozite ale personajelor. un pic de analiza psihologica e binevenita in filmele astea catastrofice. in schimb, pushtoaik m-a enervat k naiba si dk ash fi fost tom cruise, ash fi dat-o la alieni fara discutie. cam tampit finalul, adik ameobe sunt de milioane de ani, cand au ingropat tripozii, nu s-au imbolnavit si atunci martienii? nu merita mai mult de 3 stele. mai bine ma uit la "hitchhiker's guide"
0 1
talkative pe 09 Iulie 2005 17:41
A fost beton. Efecte speciale de nota 10, tensiune, actiune. Mult mai bun decat Ziua Independentei sau Razbunarea Sith. In plus, Tom Cruise a facut treaba buna.
Finalul a fost dezamagitor, dar mai verosimil decat povestile gen Independence Day. Si nu a fost o poveste tipic americana, cu eroul care se se ridica din norod (un cowboy, un mecanic auto sau fiu de asa ceva, sau vreun om de stiinta marginalizat)si salveaza natiunea, sau chiar lumea daca se poate.
Am gasit doar o hiba logica in poveste: daca invadatorii au fost ucisi de microbi acum, de ce nu au patit la fel in urma cu x milioane de ani, cand au ingropat tripozii sub pamant? Ca doar microbi erau si pe vremea aia.

0 1
Victoras de la pe 08 Iulie 2005 13:04
Mie mi s-a parut o combinare intre Independence Day si Signs (actiunea din ID si tenta psihologica din Signs). E adevarat ca scenariul filmului War of the Worlds e dupa cartea cu acelasi nume si aproape mai mult ca sigur Independence Day si Signs au fost inspirate dupa aceeasi carte (semnele sunte evidente... in toate cazulrile... pe langa extraterestri, invazie, bla bla... sfarsitul tampit :) ) SINCER gandindu-ma la cum s-a terminat Signs, chiar am crezut un moment ca pasarile au avariat masinaria aia :)

Oricum, Independence Day si chiar si Signs au fost adaptate mai bine parca la zilele noastre.

Apoi distributia mi-a placut mai mult in ID sau Signs (Gibson si Pheonix chiar m-au impresionat). Sincer, imi place cum joaca Cruise, dar preferam sa-l vad pe Smith alergand spre Boston si la faza cu masina SIGUR ar fi scos mai repede pistolul :)

citeşte

0 1
Claus pe 05 Iulie 2005 19:14
O porcarie! Din toate punctele de vedere... chiar si al efectelor speciale! Lipsa de imaginatie pe un scenariu involuat! Oliver Stone cu Alexander si Steven Spieleberg cu War of the Worlds arata o cinematografie americana in declin. Ce s-a ales de proiectul lui Spielberg in privinta filmelor SF cu substrat filosofic (AI , Minority Report)? Pacat!
0 1
sacalu' pe 04 Iulie 2005 18:12
Unul din cele mai tari filme pe care le am vazut. Recomandarea mea e sa va duceti si voi. Merita si e super.
0 1
PHENNO pe 04 Iulie 2005 17:23
Trebuie sa fie cel mai prost film sf pe care l-am vz vreodata.. la vremea respectiva si cel din 53 a fost MULT mai spectaculos ca asta! Incasarile au venit din premiera mondiala si ATAT. Imi pare rau ca am asteptat sa fac rost de el! Acuma tre sa vad un film bun ca sa nu raman cu impresia asta despre filme! SA NU SE DUCA NIMENI LA CINEMA!!!
Luati-va draq o bere! :)

0 1
Xenon pe 04 Iulie 2005 16:41
E o experienta (nasoala). Primul sfert de ora astepti sa se intample ceva, restul filmului te intrebi de ce dracu nu te-ai dus la biliard...

Duceti-va la biliard... :(

0 1
Apollo pe 04 Iulie 2005 15:37
Unul dintre cele mai proaste filme facute vreodata de Spielberg! I-am dat 3 stele, doar pentru unele efecte speciale si pentru coloana sonora. Final mai tampit ca in "War of the Worlds" rar iti este dat sa vezi... In rest nu prea ai multe de spus despre filmul acesta, ajungi la sfarsit si iti spui in minte "Bine ca macar nu l-am vazut la Hollywood Multiplex...".
0 1
simo pe 04 Iulie 2005 14:09
Am vazut filmul. Am fost placut impresionata de efectele speciale si despre viziune regizorului. Totusi cred ca "extraterestrii" m-au dezamagit. De ce spun acest lucru deoarece in final ei care au planuit o invazie de milioane de ani nu au luat in calcul elementele nocive ("adaptarea la mediu") neluand in calcul toate aspectele legate de adaptarea la mediu terestre. Chiar daca ar fi exterminat toti oamenii ei s-ar fi condamnat la moarte in final toata "stradania" lor fiind in van. ma asteptam mai mult de la aceste fiinte superioare ca inteligenta. Consider filmul "slab" din acest punct de vedere. Regizorul a gandit bine invazia dar nu si infrangerea extraterestrilor. Filmul in general este bunicel dar departe de a fi cel mai bun.
0 1
Alice pe 04 Iulie 2005 10:19
Este unul din acele filme de la care vrei sa pleci dar iti pare rau de banii dati pe bilet, asa ca ramai sa vezi pana unde se poate ajunge..
Cel mai slab film pe care l-am vazut in ultima vreme. Nici macar comercial nu poate fi numit.Nu are nici macar actiune, iar efectele sf sunt superslabe. Nu mai vorbesc de cateva scapari in care se zaresc microfoanele - asa ceva nu e posibil pentru statura lui Spielberg ! Se vede ca e facut la repezeala !

0 1
tarcan tiberiu pe 03 Iulie 2005 13:33
sper sa nu ma dezamagerasca spielberg
0 1
edify pe 02 Iulie 2005 18:15
Eu nu inteleg cum mai filma ala la inceput masina de razboi care iesea din pamant cand toate aparatele erau fucked up?! + ca masinile de razboi ale extraterestrilor sunt plagiate din Half Life 2 (man, WTF?)...in rest mi s-a parut destul de klumea.
0 1
Negrea Costin pe 01 Iulie 2005 18:43
Fratilor...voi v-ati prins ce anume au oprit tripozii aia condusi de extraterestri?Ca la sfarsit naratorul zice de nush ce vietate...cum naiba sa distruga o simpla vietate ce n-au reusit oamenii sa distruga cu atata tehnologie...Foarte misterios facut filmul asta.Prevad chiar si un sequel la el.Scenariu 8.Regizare 10.Poveste 7.Efecte 10.
0 1
Alin Micu pe 01 Iulie 2005 11:13
Filmul merita vazut! Partea slaba este scenariul care e facut dupa un roman din secolul XIX, si nu s-a putut modifica finalul, care e tras de par.
0 1
giovani pe 01 Iulie 2005 02:14
peter , masina lui functiona pt k ia zis lu ala dupa ce sau terminat cu trasnetele k tre sa schimbe nushtu ce la motor , daia mergea mashina lui, jeeeeseeee
0 1
Peter lajos pe 30 Iunie 2005 13:14
Eu cred ca e putin exagerat!!!!!Totusi toate masinile se opresc dar cel cu care calatoreste Ray inca functioneaze!!!!!
0 1
AlexR pe 27 Iunie 2005 02:12
first of all bine zis giovani..ai zis.o f bine ....sa traim si sa merem odat la filmul asta cu nebuna:)...filmul ,dupa parerea mea, va fii unul f bun...in primul rand dupa toate trailere vazute(inclusiv p cel japonez:) )va fii un film plin de efecte,dar totusi cu poveste,cva sa merite privit p big screen si nu p monitorul de acasa(cei care se simt sa dea close la fereastra acuma :) )idee este k p 29 ruleaza la patria asha k asta e un film care merita vazut -->e un must see!!salutare cruise hello spielberg:)bafta2all
0 1
giovani pe 19 Iunie 2005 23:24
bai white angel lasa-i pe altzi sa judece filmele u nu vezi ce pareri ai , veziti de sapa ta acolo k filmu o sa fie bun
0 1
iacob claudiu pe 15 Iunie 2005 09:18
Denis, filmul „War of the Worlds” NU VA FI ca „Star Wars”, dar va fi la fel de bun. El se încadreaz într-un alt registru al filmelor SF, de tipul „dram, thriller, catastrof”. Ai vzut ultimul trailer, postat pe site-ul oficial? Te sftuiesc s-l vezi, pentru c merit!! La un moment dat, în trailerul filmului ne este artat disperarea lui Tom Cruise c î_i va pierde copiii. S fiu al naibii c a_ fi în stare s merg s dau de pereci cu Spielberg dac filmul are un final tragic, adic dac copiii lui Tom Cruise vor muri!! Mai ales c Dakota Fanning este feblecea mea _i nu am chef s o vd „moart” în nici un film. Doar e un copil, ce naiba! Dar, rbdare, mai sunt pucine zile _i apare filmul _i la noi. Sunt… citeşte
0 1
WhiteAngel pe 12 Iunie 2005 19:51
Poate filmul ii fain dar titlu' ii ca paru
0 1
nita mihai pe 26 Martie 2005 16:28
pt. ca am auzit ca o sa fie mai tare ca stpIII la incasari si eu asa ceva nu cred
cei care cred ca o sa fie ceva mai mult decat efecte speciale e un idiot

0 1
The Game pe 11 Martie 2005 21:18
I-am dat 4 stele pentru ca stiu ca Spielberg o sa ma uimeasca din nou cu efecte speciale uluitoare si e o poveste cat de cat bine pusa la punct zic eu.Tom Cruise e unu dintre actorii mei preferati deci o sa-mi faca placere sa-l vad pe ecran.Filmul se vrea ceva bun ca Independence Day
0 1
Arnold pe 11 Martie 2005 16:37
Abia astept sa-l vad, sper sa nu fie ghiveci de efecte.
0 1
Andreea C. pe 02 Martie 2005 14:53
Astept filmul asta din copilarie! Cel vechi nici nu se pune la socoteala! Sint tare curioasa daca se va ridica la inaltimea asteptarilor! Dar avand in vedere cine il regizeaza am mare incredere!
0 1
Denis pe 05 Septembrie 2004 00:02
Nu stiu cum va fi,dar cred ca va fi ca Star Wars.
0 1
Go 1 2 3 4

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells