Levi’s lansează campania „The Greatest Story Ever Worn” dedicată celor 150 de ani de existență ai modelului 501

de Cinemagia în 6 Feb 2023
Brandul a elaborat trei scurtmetraje, regizate de Martin de Thurah și Melina Matsoukas

Anul 2023 marchează cea de-a 150-a aniversare a blugilor Levi’s 501, una dintre cele mai emblematice piese vestimentare ale stilului la nivel global. 501 Original a fost purtat de-a lungul istoriei de 150 de ani de lideri ai schimbării, oameni care și-au asumat constant riscuri, inovatori, gânditori, celebrități și alte milioane de persoane la fel de curajoase și ambițioase.

Pentru a comemora nenumăratele povești – de la cele mai simple până la cele mai marcante  – ale fanilor 501, Levi’s lansează campania The Greatest Story Ever Worn, sub forma unei sărbători pe parcursul întregului an. Ca parte a lansării, brandul a elaborat trei scurtmetraje, regizate de Martin de Thurah și Melina Matsoukas. Acestea explorează povești originale din întreaga lume care reflectă cei 150 de ani de 501. Istorisiri care celebrează trecutul incredibil al acestui model, în nenumărate contexte istorice, culturale și personale - cu scopul de a inspira generațiile din viitor în a crea un nou capitol.

The Greatest Story Ever Worn prezintă blugii 501 drept o poveste în continuă expansiune, scrisă și rescrisă de toți cei care ajung să îi descopere. O pereche de jeans ce nu exprimă doar povestea unei persoane, ci povestea tuturor ce au intrat în contact cu ea. Această narațiune în continuă expansiune este o colecție de personaje, evenimente și amintiri de la toate tipurile de oameni.

„Puține produse, ca să nu mai vorbim de articole de îmbrăcăminte, au avut o prezență la fel de constantă în viața oamenilor precum 501. Cu un început umil drept pantaloni de lucru, blugii Levi's 501 au devenit o unealtă a expresiei de sine care transcende granițele culturii și ale claselor sociale. Acesta este un moment incredibil pentru brandul Levi's și, prin campania The Greatest Story Ever Worn, ne propunem să sărbătorim moștenirea, amploarea de neegalat și relevanța globală a modelului 501.” – Chris Jackman, VP Brand Marketing, Levi’s.

Primul scurtmetraj, Precious Cargo, împărtășește povestea modului în care blugii 501 și-au făcut drum spre Kingston în anii 1970 și cum Jamaica le-a oferit un twist unic. Regizat de Melina Matsoukas și filmat de directorul de fotografie nominalizat la premiile Academiei, Bradford Young, filmul este o explorare a unei insule în care stilul și ritmul distinct au reverberat pe tot globul.

„Spoturile Levi's au fost câteva dintre creațiile care m-au inspirat de fapt să urmăresc producția de filme comerciale. Este o onoare să fiu acum implicată în transpunerea cinematografică a moștenirii lor. Mereu m-am lăsat inspirată de branduri și oameni care transmit o poveste autentică și, prin acest scurtmetraj, am reușit să aducem un omagiu unei povești puternice din vasta istorie Levi’s. Curajul ne-a determinat să creăm un film unic și frumos.” – Melina Matsoukas

Cel de-al doilea scurtmetraj, Fair Exchange, ilustrează povestea unei vaci foarte îndrăgite de o familie, ce ajunge să fie vândută în schimbul unei perechi de blugi 501 de către mezin, spre disperarea celorlalți membri ai familiei. Regizat de Martin de Thurah și filmat de apreciatul director de fotografie Kasper Tuxen, o iarnă rece georgiană este fundalul ideal pentru un film ce explorează modul în care 501 contribuie la împlinirea viselor mărețe.

Și, în cele din urmă, cel de-al treilea film, Legends Never Die, spune povestea adevărată a unui purtător devotat Levi’s care a cerut să fie îngropat în 501 – o ultimă dorință pe care mulți oameni au transmis-o brandului de-a lungul anilor. Acest fan, le-a cerut tuturor participanților ca la înmormântare să-și poarte blugii 501. Regizat tot de Martin de Thurah, filmul este o reflecție asupra iubirii colective ce inspiră un grup de persoane să-și transmită respectul față de un om drag, pentru ultima dată. Mai mult de atât, este o celebrare a umanității și a conexiunii inextricabile dintre un bărbat și blugii lui Levi’s 501.

„Am fost intrigat de provocarea de a transpune mini povești ce împreună creează un tot unitar. Levi's este un brand iconic și sărbătorirea alături de oamenii mei preferați a celor 150 de ani ai unui model emblematic a fost o oportunitate minunată.” – Martin de Thurah

Lansarea campaniei The Greatest Story Ever Worn este începutul celebrării celor 150 de ani ai blugilor 501. Mai multe povești vor fi împărtășite pe parcursul anului 2023.

Alte știri din cinema

The Apprentice la Cannes: Sebastian Stan interpretează un tânăr Donald Trump într-un film ce relevă corupția din America anilor '70 și '80

Regizorul iranian Ali Abbasi a adus săptămâna aceasta în prim-plan la Cannes filmul The Apprentice, ce explorează ascensiunea lui Donald Trump, de la fiu de milionar la mogul imobiliar necruțător.

Ce-ar fi dacă nu s-ar povesti? Ne-am crea toți niște preteni imaginari ca în IF

IF, pelicula lui John Krasinski din 2024, va intra în cinematografe din data de 31 mai, titlu care are un double entendre: o dată cel propriu-zis al cuvântului "if" din engleză (dacă), dar și acronimul I.F., imaginary friends (prieteni imaginari).

Primele imagini cu Liam Hemsworth în rolul lui Geralt din Rivia pentru cel de-al patrulea sezon al seriei The Witcher

Fanii seriei "The Witcher" de pe Netflix vor avea parte de o schimbare majoră, odată cu preluarea rolului principal de către Liam Hemsworth în sezoanele 4 și 5

Megalopolis, pariul de 120 de milioane de dolari al lui Francis Ford Coppola

Filmul teribil de ambițios pe care Coppola visa să-l facă de peste 40 de ani și pe care l-a finanțat cu aproximativ 120 de milioane de dolari din bani proprii a avut premiera pe Croazetă și a fost întâmpinat de critici cu păreri mixte.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells