The Amazing Spider-Man 2, lansare de 92 de milioane de dolari

de Cristina Grigore în 5 Mai 2014
Totalul mondial strâns de filmul lui Marc Webb se ridică la 277 de milioane

Cea de-a doua parte a relansatei serii Spider-Man a cucerit în acest week-end box office-ul nord-american, cu încasări de 92 de milioane de dolari, conform BoxOfficeMojo.com.

Pelicula s-a lansat internațional de două săptămâni și a strâns deja 277 de milioane din vânzarea biletelor. Filmul a costat în jur de 255 de milioane de dolari, cu un buget de marketing de 190 de milioane, ceea ce înseamnă că, pentru a deveni profitabil, trebuie să depășească suma de 752,2 milioane internațional, atât cât a strâns și primul The Amazing Spider-Man.

Locul doi în clasament e ocupat de comedia The Other Woman (14,2 milioane de dolari), urmând Heaven Is for Real (8,7 milioane), Captain America: The Winter Soldier (7,7 milioane) și Rio 2 (7,6 milioane).

Momentan, cea mai bună lansare a anului îi aparține lui Captain America: The Winter Soldier, care a strâns la debutul pe marile ecrane americane 95 de milioane de dolari.

Exploreaza subiecte similare:

The Amazing Spider-Man 2, The Other Woman, Heaven Is for Real, Captain America: The Winter Soldier, Rio 2

Alte știri din cinema

Gojira recomandă. Ce e de văzut la cinema și pe streaming săptămâna aceasta

„Cel mai malefic film văzut în ultima vreme”, plus un film românesc „de la cel mai prolific creator de conținut de la noi”, filme sentimentale, seriale cu umor de situație

Râul ucigaș - scufundarea în abisul percepției

Tânărul regizor chinez Wei Shunjun ne invită - mai mult decât au făcut-o alți regizori în ultimul timp - la interpretare

Laurent Cantet, regizorul francez care a câștigat Palme d'Or pentru Entre les murs, a murit

Distins cu Palme d'Or de către un juriu prezidat de actorul american Sean Penn, filmul prezintă un sistem de învățământ care se luptă să-și îndeplinească misiunile didactice și sociale

Nasty - mai mult decât tenis

După mediu-metrajul Nunți muzici și casete video, regizorul și producătorul Tudor Giurgiu a ales să își facă debutul în lungmetrajul documentar cu Nasty, un portret cât se poate de exhaustiv al românului care a schimbat fundamental tenisul.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
cristi23 pe 5 mai 2014 09:58
oau........e o surpriza,,,,,,,,,,ma asteptam ca spidey sa faca mai mult de 100 de milioane la debut........are un debut parca mai slab decat ironman, batman sau .......noul captain america.........ma intreb la ce suma va ajunge in final??
Bayard pe 5 mai 2014 13:21
International a mai luat inca vreo 115 milioane in weekend, din ce am auzit, pana duminica stransese deja 350 milioane in total. Ceea ce nu e suficient ca sa-si acopere bugetul (200 milioane productia si inca pe-atat promovarea). Probabil le trebuie peste 700 milioane ca sa iasa pe 0
ddman pe 5 mai 2014 18:47
Ma lamuriti si pe mine: " Filmul a costat în jur de 255 de milioane de dolari, cu un buget de marketing de 190 de milioane, pentru a deveni profitabil, trebuie să depășească suma de 752,2 milioane". Costul si bugetul de marketing fac 445 milioane, pana la 750 milioane sunt peste 300 milioane. Se mai scad cumva si din acestia? Niciodata nu m-a interesat astfel de lucruri, dar intreb ca sa "nu mor prost" :)
radurex25 pe 5 mai 2014 20:56
din cate stiu, pt ca un film sa fie considerat profitabil trebuie sa scoata dublu cheltuiala;
F0XX19 pe 5 mai 2014 22:39
rahat
alex_il_fenomeno pe 26 decembrie 2014 19:05
A fost un film impresionant, era de asteptat sa fie urmarit de multe persoane, inca de la lansare.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells