Păreri AVP: Alien vs. Predator

(2004)

AVP: Alien vs. Predator

Ordonează după
XzibiT pe 23 August 2004 19:17
In space,no one can hear you screaming.
0 1
Alin pe 23 August 2004 19:11
toate ca toate dar nu vi se pare si voua posterul pus de cinemagia penibil?parca aia doi danseaza si nu se lupta.
0 1
ToothFairy pe 21 August 2004 12:23
Blasfemie la adresa seriei "Alien".
0 1
ady pe 17 August 2004 20:30
Respect parerea celorlalti insa trebuie sa spun ca treilerele pe care le-am vazut(avp-movie.com)mi-au lasat o impresie f. buna despre film.Nu ar trebui sa comentez despre film din moment ce nu l-am vazut insa orice ar spune restul lumii eu tot voi merge la cinema sa-l vad.:P
0 1
Calin pe 17 August 2004 15:10
Sunt de acord cu Mihai, shi eu am vazut o parte din film , dar cred cah va fi altfel cand il voi vedea la cinema! Oricum, abea ashtept Aliens 5!
0 1
Mihai pe 17 August 2004 13:54
Cred ca ar trebui sa va abtineti de la comentarii pana cand veti vedea filmul la cinema sau pe dvd nu varianta filmata in cinema care circula acum pe net.
0 1
Doru pe 14 August 2004 23:17
Nu am vazut inca filmul dar am auzit ca o sa fie super uni spun ca nu dar e parerea lor.Pana acum am vazut toate partile Alien si mi-au placut foarte mult si am auzit ca o sa lanseze in 2006 sau 2007 Alien 5 mi- se pare ca deabea acum au inceput sa il faca deabea astept sa il vad.
0 1
emil_ghost pe 14 August 2004 18:49
Sunt de acord ca resident evil a fost un esec ca sa fiu sincer nu consider nici seria alien ceva iesit din comun insa filmele predator au dovedit ceva mai multa originalitate,eu unul raman in continuare sceptic dar recunosc totusi ca ceva ar putea iesi din aceasta combinatzie cel putin interesanta,dar pt asta e nevoie de putin mai multa inspiratzie lucru pe care din pacate nu a reusit sa-l dovedeasca regizorul Paul W.S.Anderson
0 1
emil_ghost pe 14 August 2004 18:09
Nu am vazut filmul dar raman sceptic,din pricina faptului ca are un titlu destul de comercial bazandu-se pe reputatzia altor pelicule cat si pe a unei serii de jocuri video cu destul succes .
0 1
Ferrari4ever pe 14 August 2004 00:41
Voi ce parere aveti de data in care va fi lansat filmu la noi in Romania . Banuiesc ca stiti ca deja filmu a fost lansat!!!
0 1
Alexx pe 13 August 2004 02:41
Mi se pare mie sau chiar si-au batut joc de aliens vs predator? Parca prea,prea seamana cu alte filme, in special cu Stargate. Ca sa nu mai spun de scena de lupta dintre alien si predator. Cand am vazut-o parca ma uitam la scary movie. Pacat. :(((
0 1
Alexx pe 12 August 2004 04:22
http://www.avp-movie.com/
0 1
M&M pe 22 Iulie 2004 18:29
RESIDENT EVIL e superb... dar asta se datoreaza Milei Jovovich. Fara ea filmul ar fi = 0.
0 1
scoica pe 04 Iulie 2004 14:35
shit.. Not Another Alien Movie
0 1
frozen_dude pe 02 Iulie 2004 17:01
:D avp ...super joc ...dar uare va avea "acest" film asha succes ? e posibil sa fie mai plictisitor ...:D alien a durat prea mult ..lumea nu-l mai "venereaza " totushi ce am vazut din el impresioneaza...
0 1
Denis pe 28 Iunie 2004 20:12
Am trecut la o stea pentru enervare.voi chiar nu intelegeti!Mie numi plac filmele astea cu Alien,asa ca le consider porcarii.
Pentru golem mie numi plac filmele romantice.Mie -mi plac cele de actiune,Sf in afara de Alien si Predator si de comedie.Am uitat si Aventura.
Bafta!!!!!!!!!!!!!!

0 1
Golem pe 25 Iunie 2004 18:25
Daca tie nu ti-au placut filmele asta nu inseamna ca sunt porcarii. Spune ce filme ti-au placut ca stim si noi daca ai nimerit bine pe subiectu asta. Poate iti plac filmele romantice si atunci te inteleg.
0 1
Denis pe 23 Iunie 2004 12:36
Mie numi plac filmele cu alien si predator,asa ca eu le consider porcarii.
0 1
Catalin pe 22 Iunie 2004 21:00
Pentru Denis : bai baiatule... sa nu-mi spui ca atunci cand ai vazut pentru prima data Alien nu te-ai uitat cu interes....si nu numai cu interes cu o mare admiratie pentru film....asa ca nu mai zice tu ca filmul ala a fost unul prost pt. ca la vremea cand a aparut a facut furori filmul ala si acum e considerat o capodopera ....si asa o sa si ramana.
Pentru Zerg Commander : frate nici nu am spus ca Alien/Aliens au fost porcarii si nici despre Predator.... !!!!

0 1
Denis pe 21 Iunie 2004 18:22
Filmul asta cred ca va fi o porcarie.Dupa Alien,la fel o porcarie,cu Signourey Weaver.Asta va fi contra predatorilor dupa jocurile de pe Cd facute.
Resident Evil a fost misto,nu stiu ce credeti voi ca a fost un SF misto.Mie numi plac filmele astea
cu extraterestri,dar mai ales filmele astea.
Ii dau doar doua stele pentru ca sa nui dau nimic.

0 1
Zerg Commander pe 21 Iunie 2004 16:44
Pentru Catalin: Agree. Resident Evil a fost o porcarie, celelalte enumerate, la fel. Dar Alien/Aliens, NU (si nu-i numai parerea mea). La fel si Predator (1). Asa ca, repet, ar fi pacat ca acest film sa fie un fiasco din punct de vedere al calitatii. Nu depinde numai de actori. depinde de...tot (buget, secenariu-!-, regizor etc.). Mai e ceva: jocurile au fost, ca atmosfera si implementare a personajelor de film, super. Rezident Evil -repet- are parte de o dubla proasta. Parerea mea.
0 1
DreamJockey pe 21 Iunie 2004 14:28
Aliens vs Predator un film care era de asteptat

Daca ma ajuta memoria chiar in Predator II aparea o scena care consacra intalnirea celor 2 in trecut.
In nava cea mare si rea a predatorilor gasim deasupra semineului pe lanaga alte trofee de vanatoriare si craniul incofundabil al Alienul .

Asa ca Freeky sper ca filmul va fi film si nu ras.
Dar cu parere de rau AvP marcheaza dupa mine sfarsitul seriei Aliens respectiv Predator.

Sa vedem ce o sa iasa :)

0 1
Catalin pe 19 Iunie 2004 18:29
Am citit mesajele tuturor celor care au postat pe aceasta pagina si despre film si cel mai mult m-a impresionat Bradley , intr-un sens negativ spunand ca la capitolul actori filmul va fi slab . Fratilor v-ati obisnuit sa vedeti numai filme cu actori de prima mana ? Credeti ca numai filmele in care joaca actori cu un nume sonor se pot vinde si aduc lume in sali ? Filmul asta o sa aduce lume numai prin simplul titlu...numai cand auzi Alien vs. Predator nu-ti vine sa crezi ce film pot sa faca......si inca ceva tovarasi , cinefililor , fratilor ,cum sa va mai spun, eu ma intreb cum v-a placut (ce-i drept majoritatii dintre voi) Resident Evil ....ala a fost printre cele mai mari porcarii de film pe care l-am vazut si ii mai aud pe altii spunand ca filmul acela e o capodopera....inseamna ca sunteti niste copii care pana acum v-ati uitat la desene gen X-Men , Super-Man si Spider-Man si dupa ce… citeşte
0 1
Stanciu Alexandru pe 10 Iunie 2004 00:53
Bradley nu greseste cand spune ca seria Alien sau prima parte din Predator au fost adevarate capodopere, insa eroarea pe care nu o omite consta in incapacitatea de a trece peste ideea oarecum abordata anterior, adica folosita, astfel formulandu-si o prejudecata eornata asupra filmului. Trecand peste aceasta preconceptie conformista ar ajunge chiar sa inteleaga esenta continuarii pe pelicula a jocului de o incontestabila valoare, care consider ca este asteptata indelung de catre multi... Nu spun ca filmul o sa fie o creatie spectaculoasa, cu toate ca sper, spun doar ca nu e o atitudine corecta sa apreciezi o idee drept blasfemie doar pentru faptul ca a mai fost transpusa in cadre si in trecut. La fel e si cu Passion of Christ, idee reluata in repetate randuri pana in prezent, totusi o realizare buna. AVP ori o sa fie un film excelent ori o sa fie un banal AG pentru 14 ani ca Spiderman. Un… citeşte
0 1
Alex(poeecla Neo) pe 02 Iunie 2004 12:49
Astept super mult filmul asta ...... iar daca ar fi continuat intr-o eventuala parte a2a .... respectiv ... a3a .... cred ca va avea SUPER multa audientza ............
0 1
aernszt pe 01 Iunie 2004 14:02
La prima vedere pare cel mai tare film SF-thriller din toate timpurile pt.ca uneste 2 "caractere" puternice "incununate" cu Oscar sau propuse la Oscar;practic o continuare a serii Alien sau Predator, zic eu, ca nu-si avea rostul(n-ar mai avea succes comercial);mi-am dorit si eu ca filmul sa fie facut de Cameron(poate AVP2),asta e astept sa vad ce va fi;la intrebarea "cine va castiga batalia asta?" eu cred ca va birui OMUL,ca in orice film binele tb. sa invinga;
Cei cu distanta asta asa mare, de la 06.04.2004,data lansarii,si 12.11.2004 premierea in Romania?!?

0 1
Bradley pe 21 Mai 2004 23:48
La prima vedere titlul filmului imi sugereaza continuarea unor desene animate sau filme vechi, expirate (ex: King KongvsGodzilla).Eu cred ca cei care au gandit filmul asta fac o mare greseala.Oricum nu o sa-l vedem pe Arnold Schwarzenegger sau Sigourney Weaver,deci la capitolul actori filmul va fi f slab iar Lance este un actor expirat si el.Acum sa nu aud ca-l va salva soundtrackul ca nu cred.
Resident Evil a fost un film f bun iar regizorul (nu i-am retinut numele) s-ar putea sa se descurce, insa daca ne ganddim bine eu nu cred ca exista vreo asemanare intre commando-ul plin de mister si horror din Predator,imaginile din excelenta serie Alien(si eu sunt de parere ca Aliens al lui Cameroon este cel mai bun) si capodopera SF a lui Paul Anderson.
Filmul imi inspira oboseala care a ajuns la Hollywood, o IDEE FORTATA.(Se va vedea) In cel mai bun caz spectacolul si efectele… citeşte

0 1
Gil pe 20 Mai 2004 14:18
Dupa trailer cam duc lipsa de bani in productia filmului. Soldier nu a fost asa rau dar Resident evil... fereasca Dumnezeu sa ajunga asa AvP.
0 1
Dominic pe 06 Mai 2004 23:43
Pe langa ca e gata shi apare shi ALien 4 au mai facut shi Alien vc Predator.Dar il ashtept mai mult ca A4.Banii mei ii pun pe Predator:))
0 1
CIPRYX pe 03 Aprilie 2004 17:52
Deja cred ca s-a mers prea departe prin aceasta "uniune" cu care nu sunt de acord, dar sa vedem ce-o iesi.
0 1
Dodi pe 04 Martie 2004 03:01
Pun 100$ pe Predator ....cine tine cu mine? :p
0 1
Nightwane pe 25 Februarie 2004 21:40
La ce ma pot astepta de la regizorul lui Resident Evil? La un mare caca pe covor...
0 1
Zerg Commander pe 24 Februarie 2004 15:22
Daca regizorul o da in bara, ma enervez rau. Asa cum ati afirmat multi dintre voi, jocurile au fost mai mult decat super, mult mai bune decat alte marete FPS-uri. Cele 2 caractere sunt absolut fabuloase (A & P) si trebuie mult skill sa stii sa le combini-in acest caz subscriu la ideea ca Herr Cameron ar fi trebuit sa regizeze, totusi, filmul. Dar asta este doar o parere de amator. In sfarsit, sa speram ca iese bine...
0 1
Parazitu pe 14 Ianuarie 2004 18:09
mah filmu asta o sa fie cel mai tare film din 2004
Sunt super Fan al ambelor serii asa k resident evil sucks.AVP Rulz

0 1
Hot Rod pe 14 Ianuarie 2004 14:56
Sincer ideea nu e rea, dar avand in vedere ca proiectul este unul ambitios, iar regizorul nu a avut prea multe succese sunt putin sceptic. In plus cele 4 filme din seria Alien de pana acum au
avut regizori diferiti si deci concepte diferite. Cel mai mult mi-a placut Aliens al lui James Cameron. Filmul asta a fost cel mai tare prin ideile pe care le avea(motion tracker, apc, smartgun , dropship,etc)idei care s-au regasit si in Aliens vs. Predator(jocul) si continuarea Avp 2. Mai bine se ocupa tot Cameron de asta. Cel putin asa mai stiam la ce sa ne asteptam.
Greu de zis cum o sa fie, dar dupa atatia ani de asteptare, ar fi o mare dezamagire ca filmul sa fie o porcarie.

0 1
grotesque pe 14 Ianuarie 2004 04:48
daca va fi ca resident evil atunci va merita efortul.
0 1
Gabi V. pe 13 Ianuarie 2004 18:03
Personal astept "Alien vs. Predator in the Matrix" Atunci sa vedeti public in cinematografe.
0 1
KROMULUS pe 10 Ianuarie 2004 23:47
RESIDENT EVIL SUCK'S. AM INCREDERE IN AVP TOTUSI!
0 1
Golem pe 19 Decembrie 2003 18:01
Ideea unui duel intre cele doua oratanii e destul de buna, numai ca trebuie o poveste bine gindita. Sint un fun inrait al ambelor serii dar mie cam teama sa sper ca va fi un film super.
0 1
Terminatorul terminatoril pe 19 Decembrie 2003 08:02
Mai da voi ce faceti aici, va rupeti in greseli?
Normal ca e vorba de un hot dog si un hamburger care se intalnesc intr-o pizzerie.

0 1
rosuaklex pe 18 Decembrie 2003 19:38
despre ce vorba in film ca deabia atept sa-l vad?
0 1
blitz43 pe 10 Noiembrie 2003 15:32
Aloctus spune:
"Resident Evil este o capodopera a genului..."

Definitely, you're from out of space, from a planet far far-away........

0 1
Aloctus pe 09 Noiembrie 2003 15:25
Extraordinara ideea. Cei care au jucat si jocul cu aceleasi nume stiu ca este unul din cele mai bune FPS-uri facute vreodata. Daca si filmul va fi la fel vom asista la consacrarea unor personaje ce tin de folclorul science-fiction. Oricum ideea de a unifica ideile a doua dintre cele mai bune filme de gen este are un potential fantastic care a fost foarte bine exploatat in joc. Fac aceasta paralela pentru ca cred ca vor exista similaritati intre acestea incepand cu titlul care este identic si foarte explicit.
In ceeea ce priveste regizorul, cred ca este cel mai potrivit sa realizeze acest film avand in vedere ca Resident Evil este o capodopera a genului a carei continuare o astept cu multa nerabdare. (Apropo exista asemanari aici si cu ideea din Half-Life).
Ca o ultima observatie, se observa prezenta lui Lance Heriksen care sigur va face legatura cu seria Alien in care l-a… citeşte

0 1
nocturnus pe 07 Noiembrie 2003 18:28
Avand in vedere ca toate celalalte filme de aceeasi regizor au fost o mareeeee ratare, nu ma astept filmul asta sa merite 2 bani. Pacat de idee si de joc.
0 1
Srdjan pe 15 Septembrie 2012 16:28
un pic cam multa actiune, o schimbare radicala de stil fata de cele doua serii.
0 2
herleaflorin pe 04 Martie 2012 22:36
tare filmu dar as fi vrut mai multa actiune si sange nota 6 de la mine
0 2
Infinity pe 28 Septembrie 2011 18:32
Alien vs. Predator (2004)
Imi doream sa vad o lupta intre Alien si Predator. Cat de cat reusit. Nota 6.
0 2
martinez pe 27 Februarie 2011 14:39
:D:D:D
foarte tare filmul pe mn ma impresionat.mai ales ca sunt fan seriei Predator:D
0 2
yasmine_kiss pe 27 Februarie 2011 13:02
mi-a placut filmul f. mult!!!este bine realizat cu efecte de nota 10 si actori pe masura...suspans din plin si multa,multa actiune!!!il recomand!
0 2
gabristriker pe 27 Februarie 2011 09:54
vazut
asta chiar daca e 2004 e superfaien si treb vazut
0 2
Go 1 2 3 4

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells