Păreri The Da Vinci Code

(2006)

Codul lui Da Vinci

Ordonează după
Diana_tgv pe 05 Noiembrie 2009 23:01
am vazut si filmul, am citit si cartea. nu asta conteaza ci facptul ca multi nu inteleg ca se bazeaza pe documente istorice reale. opus dei, leonardo da vinci, practicile de automutilare din opus dei, si multe altele. de ce ni se pare ciudat faptul ca IIsus Christos ar fi putut fi casatorit? daca s-ar descoperi ca intradevar asa este am inceta oare sa mai credem in el doar pentru ca s-a indragostit?
Atunci cand imparatul constantin cel mare a legalizat crestinismul, i s-au adus cateva zeci de evanghelii din care au fost selectate cele 4, restul se numesc evanghelii gnostice si spun altceva decat ceea ce scrie in noul testament. Leonardo da Vinci cand a pictat Cina cea de taina, a vrut intradevar sa ne transmita un mesaj, intradevar persoana care sta la dreapta lui are trasaturi feminine, oricine isi poate da seama de acest lucru.Simbolistica lui Dan Brown se potriveste cu datele… citeşte

35 15
RaduIonut pe 15 septembrie 2011 19:21
good point.
Radu1711 pe 04 Octombrie 2009 02:49
radu1711
un film interesant si misterios, mi-a placut dar nu de nota 10.interesant oricum
23 23
93GabiBT pe 30 iunie 2011 20:11
Nu-i de nota 10, dar i-ai dat 10 =)) Geniule...
Banana02 pe 22 martie 2015 22:25
ii frumos da nu prea ...10!!!
oly pe 02 Aprilie 2008 11:32
o ecranizare foarte reusita ca si cartea
17 12
Alisa pe 26 Noiembrie 2008 12:43
Nu inteleg controversele in jurul unei carti! Daca ai credinta refuz sa cred ca daca te apuci sa citesti Dan Brown sau alte carti care trateaza aceleasi subiecte pot sa te influenteze intr-un fel sau altul!
Daca multi au vazut filmul ca pe o dezamagire, mie mi s-a parut suficient de bun! Tom Hanks pare potrivit in rolul lui Robert Langdon, iar Jean Reno... well nu cred ca era cineva mai potrivit pentru "Taur". :)
Si de obicei cand citesc o carte dupa care urmeaza sa se faca un film am asteptari destul de joase!
In majoritatea cazurilor dezamageste. In ceea ce priveste acest film nu am fost deceptionata! S-a respectat cartea in proportii rezonabile si a iesit un film destul de antrenant si placut de vizionat!

17 15
Dia23 pe 20 ianuarie 2012 21:08
De acord cu tine!
FreakDoll pe 11 Octombrie 2009 18:55
Nu m-a impresionat atat de tare cum i-a impresionat pe altii.. Nu mi se pare cine stie ce realizare. E ok, e un film bun si atat. Nu mi-a schimbat parerile, cred in ce-am crezut si pana acum.
14 19
cezarika21 pe 16 August 2013 07:10
Minciuni absurde prezentate ca revelaţii
Fac abstracţie de la început de faptul că romanul lui Dan Brown (un scriitor provenit probabil din stirpea Sandrei Brown) e o blasfemie şi conţine erori istorice grave, amestecând personaje şi perioade istorice fără nicio legătură între ele şi mă refer numai la film ca operă de ficţiune. Realizat după o maculatură scrisă fără niciun talent literar, dar cu un evident scop comercial, filmul e o producţie care a avut de la bun început misiunea de a stoarce cât mai mulţi bani de la amatorii de subiecte controversate.

Scenariul i-a fost încredinţat lui Ron Howard, un regizor talentat, dar care nu prea se pricepe să creeze suspans, fiind mai bun la realizarea de drame decât de thrilleruri. Obligat să păstreze toate inepţiile din scenariu, el se conformează şi creează o acţiune atât de lentă şi de plictisitoare, întreruptă din când în… citeşte

13 1
TudorBucur pe 27 august 2021 22:30
Da, de acord.
Mihai2508 pe 29 August 2010 14:24
Nota 10
Un film care merita vizionat de toata lumea, un film foarte reusit, plin de mister , exact cum imi place mie
Amuzant este ca dupa aparitia filmului, a crescut numarul de turisti in locatiile care au fost in film.

12 12
LostinNeverland pe 17 Mai 2009 12:50
doamne sfinte film mai prost si plictisitor ca asta n-am mai vazut de la the village....ca si la ala pacat de actorii care joaca in el....nu inteleg de ce filmu asta a fascinat intreaga lume...eu abia acum am apucat sa-l vad si regret ca am facut-o....
12 69
fitecine pe 5 iulie 2009 23:43
absolut de acord, dar e firesc sa fie asa cata vreme filmul a fost gandit ca o afacere, ca si cartea; am vazut oameni care in viata lor nu au citit un roman, dar sedeau la coada sa-si cumpere best-seller-ul cu pricina; si cartea, si filmul au un anumit, larg target, categoria extinsa a consumatorilor de surogate de arta; pacat de tom hanks, e curata prostituare sa joci intr-o asemenea pelicula; pacat si de audrey tautou; si nu cred ca filmul a fascinat intreaga lume - probabil a fascinat pe cei care nu pricep prea multe, si astia sunt consistenti ca numar, dar nu reprezinta intreaga lume si in realitate nu conteaza; cat despre carte, exista zeci de mii de alte titluri mai bune pe care sa le alegi dintr-o biblioteca daca vrei sa ajungi candva cititor de carte
CMC90 pe 27 august 2013 00:10
LostinNeverland mai bine ramai la filmele twilight ca sigur sunt o capodopera pentru tine :))
Alina pe 31 Mai 2008 23:36
Biserica nu pacaleste oamenii, ci aduce mantuirea! Dar daca voi preferati doar un Hristos-om, in loc sa-L recunoasteti pe Hristos- Dumnezeu adevarat, care va poate da fericirea cea vesnica, ramaneti in minciuna....
Cartea este facuta doar pentru bani, fara nici un mesaj autentic...
TREZITI-VA!

11 60
adriana_zaza pe 11 ianuarie 2010 12:12
biserica a ars pe rug mii de femei si de barbati pentru simplul motiv ca credeau ca sunt vrajitori sau ca comunica cu diavolul. ce mantuire le-a adus lor? cei care ajutau oamenii folosind plante erau capturati si torturati pentru "a marturisi" ca sunt ajutati de diavol. deci lor ce mantuire le-a adus. citeste putin despre istoria biserici de-a lungul timpului si dupa aceea spune ca aduce mantuire. biserica aduce mantuire doar celor care au aceleasi idei ca ea, cei care le contrazic sunt considerati eretici.
Lulli pe 9 august 2011 01:26
Draga Alina:|.. este un film! trateaza-l ca atare .
raul pe 25 Octombrie 2006 23:28
Fratilor, luati toata treaba mult prea in serios, la urma urmei nu conteaza ce e adevarat si ce nu, e un film a carui tinta era sa te tina i fata televizorului pana la sfarsit, eventual sa sugerezi si altora sa-l vada. I-am dat 4 stele pentru ca faza a tinut la mine, (n-am citit cartea) a reusit sa ma captiveze printr-o poveste care mi-a parut interesanta si asta tot. Nu e un film pe care sa ti-l amintesti o vreme sau chiar sa vrei sa-l revezi, dar e Ok. parerea mea.
10 8
Andreea_16 pe 05 Iunie 2010 19:22
Filmul...
Pai,cartea am cumparat-o de la editura Rao,in editie ilustrata.A costat in jur de 130 de ron.
Dupa ce a stat 2 ani intr-un raft,am hotarat sa o iau sa o citesc.Ieri m-am oprit la capitolul 3.Surpriza,azi am ajuns la capitolul 80 si din cate am observat cartea are 101 de capitole + epilog.
Are un fir epic bine structurat si editia ilustrata iti ofera sansa sa si gandesti ceea ce citesti. Probabil nu este total adevarat dar se stie faptul ca Biserica Catolica a avut intotdeauna un amestec mai ales in perioada Inchizitiei cand aceasta a fost pusa sub semnul intrebarii deoarece femeile erau tratate ca si sclavele. [Nu o zic eu,nici scriitorul ci o spun clar istoricii vremii asa ca puteti da si voi un search pe wikipedia.]
In primele capitole este redat un site.Cautati bine,si incercati sa intrati acolo.
Filmul nu l-am vazut.Mai am in jur de 166 de pagini si apoi am de… citeşte

9 12
MrCioCioLoco pe 3 ianuarie 2011 13:38
editie ilustrata!? bravo mah m-ai rupt. Vad ca si tu faci parte din categoria oamenilor ce cumpara carti sa sa umple rafturile din vitrina. Banuiesc ca esti la prima carte, nu?
Bagio pe 15 iulie 2011 23:52
Doamne,ce prosti pot fi unii oameni,va place numai sa jigniti! Jalnic !!!!
Pitbull pe 01 Ianuarie 2011 18:07
Ia Christosu', neamule!
C.D.V., dă muvi - ia Christosu', neamule!

Pitbull (Mihnea Columbeanu)
mai 2006

Da, "C.D.V." (că oricum ştie toată lumea despre ce-i vorba, şi sincer vă spun, am obosit să tot tastez "Codul Da Vinci" - plus sentimentul de impietate pe care mi-l trezeşte menţionarea marelui Leonardo în acest context bişniţăresc). Căci bişniţă, pungăşie, speculă şi nu altceva este această făcătură care, de vreo doi ani încoace, a magnetizat buzunarele unora spre atragerea de arginţi (mult peste treizeci), pe acelaşi nobil principiu ca "tachinatul" nu mai puţin magnetizatului "catindat" din D'ale carnavalului. Da, da - deci: bişniţă, escrocherie, speculă şi carnaval, monşer! Money et circensis.

De bună seamă, oricine a suportat să parcurgă cele peste patru sute de foi ale textului, având un aparat de percepţie literară… citeşte

9 19
MTonyP pe 28 ianuarie 2014 02:27
Robule, te plictiși?
Iamsaved pe 28 August 2010 14:43
Cartea este foarte interesanta,am vazut filmul de 2 ori si pot sa spun ca subiectul ma intereseaza,intodeauna am crezut ca Biserica Catolica are multe lucruri de ascus,iar persecutarea femeilor doar pentru ca s-au nascut femei si nu barbati,mi se pare o prostie de la cap pana la coada,de aceea mi-a placut foarte mult si filmul,pentru ca eram sigura ca in toate lucrurile existente este ceva ascuns si in plus Leonardo Da Vinci este un personaj de studiat cu atentie.Deci filmul nu este mai interesant decat cartea,dar merge:)
8 10
astroloverman pe 25 octombrie 2016 09:16
Esti femeie, nu-i asa?
Lfc4ever pe 8 septembrie 2024 01:45
Aoleu :)))))))
Vegetarian pe 13 Noiembrie 2010 21:29
Cifre , scrieti cifre , convingeti mai usor cu cifre ! Restul e zeama lunga intre doua cifre . Ce e apa ca apa trece . Cifrele raman !
20 mil euro in actiuni la purtator = motivatia filmului ? Actiunea se desfasoara intre anii 1300 si 2000 ...
8 14
Vegetarian pe 29 decembrie 2011 07:49
Momente bune , dar doar atât .
zeno.marin pe 17 Noiembrie 2012 19:15
83XHK832JJWC
Trimieteti codul lui Da Vinci acum si puteti intra gratuit in tragerea la sorti pentru castigarea marelui premiu: Timpul Pierdut pentru un film tampit! Tot ce trebuie sa faceti este sa rezistati 10 minute inainte de a schimba postul sau sterge filmul descarcat ilegal de pe calculator. Sansele de castig cresc pentru cei care l-au vazut de mai multe ori, acestia intrand automat in cursa anulala Darwin Awards! Fiecare SMS va aduce mai aproape de castig!
7 4
Ovidiu239 pe 23 ianuarie 2014 00:00
Cat e tariful? :)
Lfc4ever pe 8 septembrie 2024 01:45
Prea tare comentariul, dar nu cred ca mai folosesti contul din 2012 :))
rogvaiv_bleu pe 25 Iunie 2009 11:34
..slabiciunea
..filmul a demonstrat ca exista slabiciune,ca exista indoiala,ca exista nesiguranta,temere si multe alte trairi specifice fapturii umane.Iar daca filmul a reusit sa lase pe cei mai multi dintre voi cu atatea intrebari fara raspunsuri inseamna ca si-a atins scopul si putem spune ca este un film bun.
6 12
danyelaelena pe 10 ianuarie 2012 21:29
exact! :D pana cand nu am vazut a 2-a oara filmul am ramas in ceata
user100 pe 19 Mai 2009 20:42
Autor Genial de FICTIOUNE
Serios acum :). Eu sunt crestin catolic si cred totusi ca ar trebui sa privim obiectiv. Este "Codul lui Da Vinci" o poveste captivanta si geniala? DA! Are tot ce trebuie sa aiba pentru a-ti capta atentia. Dan Brown este un scriitor genial. Dar, sa fim sinceri, a crede ca romanele lui au macar o infimitate de adevar e o prostie!!! E FICTIUNE, adica inventie! El nu a facut cercetari stiintifice, a inventat! Scopul lui a fost sa creeze niste povesti extrem de captivante care sa il faca faimos si sa-i aduca bani si... pur si simplu sa fie recunoscut. Si a reusit, folosindu-se de religie, ca unul dintre cele mai controversate subiecte. Inteligent. In ceea ce priveste adevarul din romanele lui.... e ca si cum ai crede ca Sauron chiar exista si vrea sa distruga pamantul cu un Inel... E doar poveste captivanta... Deci, imi place stilul lui Dan Brown? DA. E riscant torusi, pentru cei care se cred… citeşte
6 16
nicusorelu pe 24 mai 2009 16:47
trebuie vazut,trebuie sa stim adevarul si despre religie
SANDA45 pe 3 noiembrie 2012 20:24
user100 nu a inventat totul el doar a avut acces la biblioteca nationala din paris.
kenteris pe 09 Aprilie 2010 22:36
a
IL recomand nu e rau dar nici bun un film care poate fi vazut ..............
4 11
qqq pe 25 Iulie 2006 20:59
Bai Caline,lasa chestiile popesti pt biserica.Daca ai citit cartea sau ai vazut filmul,vorbeste concret :ce ti se pare bun,ce prost,ce fantastic,ce real ,etc,nu cu citate din biblie,care de fapt e o fantasmagorie care de fapt e scrisa de numerosi indivizi necunoscuti.Intr-adevar,intriga cartii e slaba,ca si carte politista,dar are elementele mai ciudate cu mostenitorii lui Christos,starea lui civila,etc.Ceva interesant care te pune pe ganduri.In definitiv,ce mare smecherie ca tipul era casatorit si avea o lioata de plozi dupa el,ca doar nu era steril(banuiesc).Domnu fie cu tine !!!!!!
4 12
qqq pe 11 ianuarie 2005 10:20
Ma simt de parca am vorbit cu papa.Nu pot decat sa iti recomand sa o lasi mai moale cu treburile popesti,ca ce-i prea mult ,strica.Cat despre filmul asta,tot nu ai zis ceva CONCRET.Astept.
MikkaelWolfganger pe 21 Ianuarie 2013 21:34
Un film lung si plictisitor, care alearga pe langa subiect pana oboseste.Am citit si carte si nici aceea nu mi s-a parut prea fantastica, insa filmul este mult mai slab decat carte.O actiune lalaita, niste actori care nu prea se regasesc cu personajele si un subiect care mie, personal imi displace.6.
3 1
Alecss pe 29 Martie 2006 23:12
Biblia a fost scrisa de catre OAMENI pentru OAMENI. Deci e ca oricare alta carte de povete, proverbe si alte cele. Chiar credeti tot ce scrie acolo? Nu vedeti ca unele afirmatii din Biblie se bat cap in cap? Hai sa nu fim mai catolici decat Papa si sa recunoastem ca exista eroare umana in Biblie.

Dan Brown a stiut la ce se va expune cand a scris "Codul lui Da Vinci", de aceea a scris cartea. Punct.

3 8
szasz eduard pe 02 Noiembrie 2007 00:13
n-am citit cartea,dar filmul e o porcarie crincena,de mult n-am vazut un film asa prost...pacat de marii actori care joaca in el...
2 4
zeno.marin pe 28 ianuarie 2014 16:14
Perfect de acord cu tine Eduard... Din pacate pe mine m-au "linsat" manelistii cand mi-am exprimat aceeasi parere... Like+1 de la mine.
nemes cristina pe 22 Martie 2007 23:24
trebuie sa recunosc...Codul lui Davinci a reusit sa ma faca sa ma intreb "oare cat de corecta este istoria"?........
2 4
Satyr pe 7 februarie 2026 14:18
nu e
Jimmy pe 19 Mai 2006 14:20
Am gresit, i-am dat din greseala 2 stele, Trebuia sa-i dau una, pacat ca nu-i pot da 0,1 pentru ca atat merita.
2 4
...Iulia pe 29 August 2007 19:31
E singura carte care mi-a placut cu adevarat...are ceva special. Bineinteles ca, pt. cei orbiti de biserica, Codul lui DaVinci e ceva ce le strica visul frumos (despre biserica).
2 7
cretu valentina pe 06 Iunie 2007 11:02
mai,eu sunt crestin-ortodoxa si chiar cred in dumnezeu,dar....stiu ca aceasta creatie a lui dan brown a fost considerata o hierofanie absurda,dar pe mine m-a fascinat complet.cartea o citesc acum,iar filmul l-am vazut....E FOARTE TARE!!!!!!!!!!!!!!!nush parerea voastra,dar e o "ENIGMA"destul de fascinanta.....in concluzie,MIE CHIAR MI-A PLACUT!!!!!!!!!!pa
2 7
.......RAZVAN pe 06 August 2006 09:58
parerea multora e ca filmul este inpotriva religeiei ,fals nu are nici o treaba .UN FILM FOARTE CAPTIVANT ,ore stofa de oscar {parerea mea}.Cred ca Tom hanks a facut prin rolul jucat filmul de 5 stele.povestea filmului e simpla daca-l intelegi,nu cred ca alcineva din lume ar fi putut juca mai bine ca Tom.vreau sa spun ca filmul mea placut enorm de mult,cu toate ca nu cred ca isus afost insurat ,de fapt nucred ca isus a fost fiul lu dumnezeu ,pentru ca sint atueu,filmul reprezinta ca isus a fost un murito.incodata asta e parerea mea
2 7
xantipa pe 11 Iulie 2005 03:00
este o carte fascinanta si captivanta si va rog nu-l mai acuzati pe Brown ca scrie pura fictiune , fiindca asta ii meseria , spuneti ca are pura imaginatie si fictiune ca si cand ar fii un lucru rau , asta e ideea fratilor , de ce credeti ca nenea ala s-a facut romancier?
Eu una , nu stiu in ce proportiie este adevarata faza cu religia, stiu doar ca Opus Dei chiar exista , in ceea ce priveste arta ,sunt total de acor cu el , chiar asa e fratilor , ascunde multe mistere asa ca opritiva si priviti de mai aproape , cel putin Da Vinci este personalitatea mea preferata din toate timpurile (mi-a picat la teza la ist artei :P)

2 7
Cristi pe 27 Iunie 2005 03:07
Cartea e foarte buna dar nu e musai sa placa tuturor, aici e si problema de gusturi. Sper ca filmul sa fie la fel de bun si, sincer, abia astept sa-l vad pe Paul Bettany in rolul Silas ...
2 7
Ana pe 02 Mai 2005 22:31
Afirmatia "Cartea este mediocra" o face numai cineva care nu cunoaste sensul acestui cuvant. Este o carte extrem de bine documentata, si se simte clar ca Brown stie despre ce scrie. A, ca ideile promovate nu sunt in concordanta cu concepele majoritatii aste e alta treaba. Si ce facem in cazul asta: ce nu intelegem hai sa lovim sau eventual sa interzicem? Nu sunt o pasionata a genului si nu pot spune ca sunt de acord cu ce zice omu', dar pana a-l numi mediocru e cale lunga. Legat de mediocritate, am o presimtire ca filmul se va incadra in "buna traditie" hollywood-iana de a face praf o carte atunci cand e ecranizata. 'om trai s-om vedea!!!
2 7
Cristina Negoescu pe 02 Februarie 2005 22:14
Cartea este super grozava si merita sa fie citita...cred ca si filmul va fi un succes!Cumparati-o si Cititi-o...MERITA!!!!!!!!!!!!!!
2 7
Egipteanu pe 11 Ianuarie 2005 10:20
Valetin, mizerie te poti numi tu. Cartea din partea mea are 5 STELE, filmul mai multe. Tu Valetin = GUNOI.
2 7
sorinaaa pe 06 Noiembrie 2010 17:34
tare filmul!:X:X
ciar mi.a placut

2 8
FlameOn pe 08 August 2009 17:45
Fiind putin pe la Iasi la niste rude am hotarat sa intru in colectia de DVD-uri originale a lui nasumiu si sa vad ce pot vedea.Filmul acesta il vazusem chiar cand aparuse(o versiune TS nenorocita) si nu am tineam minte prea multe din el asa ca m-am hotarat sa-l revad.
Ce sa zic,e bun filmul,simboluri foarte multe merita vazut desi nu cred ca ar fi avut un success foarte mare daca nu era cartea asa de tare mediatizata.
Recomand totusi,va va pune pe ganduri .

2 8
paul2000 pe 02 August 2009 17:52
foarte bun
o distributie de zile mari si o poveste care te pune pe ganduri...foarte frumos montat, tom hanks isi joaca bine rolul, efectele frumos lucrate...un film care, dupa parerea mea, trebuie vazut de orice cinefil care se respecta...
2 8
deynho pe 28 Iunie 2009 01:17
e un film superb.. zicea cineva mai jos "Este o totala blasfemie." poate pt cei care merg in fiecare zi la Biserica si spun vorbe pe care nici ei nu le inteleg( vezi postu lui alina de mai jos)....cum zicea si rogvaiv_bleu in postul de mai jos..." si-a atins scopul "....si LostinNeverland.....ai gandirea prea mica pt a intelege un asemenea film, dute si uitate la desene animate..
2 8
sarge pe 6 iulie 2009 16:35
in primul rand daca vrei sa te uiti, uita-te.Si in al doilea rand m-am referit ca acesta carte e facuta pt cei ce nu stiu pe ce lumea traiesc(ca sa poata sa-i prosteasca)
rifa pe 26 iunie 2010 11:28
si tu sti pe ce lume traiesti... d'aia ti se zice sarge =))
colinx pe 11 Iulie 2006 12:42
Cartea este in asa fel scrisa incat parca a fost facuta special pentru a fi ecranizata, dar, scuzati, nu intr-un film de 2 ore...
Daca Dan Brown s-ar face scenarist sau regizor cu siguranta ar avea mai mult succes.
Este intr-adevar un mare talent, un scriitor fluid, insa nu este un artist. Sunt uimit totusi ca un maestru ca Umberto Eco l-a primit bine pe Brown.
N-am ce zice de carte, este de cinci stele. Important este cum abordezi tu lucrurile. Cred ca scopul lui Dan Brown in toata debandada asta este acela de a face publicitate acestei idei, ea exista de foarte multa vreme, inca de la inceputurile crestinismului.
Este literatura superficiala, dar starneste curiozitatea spre a afla alte lucruri despre acest subiect. Este EREZIE, insa erezia inseamna alta parere decat cea a Bisericii. Biserica crestina este un mare sediu politic, oamenii nu au nevoie de asa… citeşte

2 8
AsterX pe 10 Noiembrie 2024 19:50
Bun!
Va invit sa vizionati Cracking the Da Vinci Code (2004) adica "Descifrarea codului lui Da Vinci" care e un film documentar bazat nu doar pe cartea lui Dan Brown ci a multor cercetari facute de oameni experti in domeniu! Si asta nu pt ca eu l-am tradus ci pt ca multi il confunda cu filmul artistic si va spun ca nu e acelasi lucru! Documentarul e ceva ce poate doar la Teleenciclopedia vedeam candva in lectura nemuritoarei Sanda Taranu care te captiva prin vocea ei si apoi documentarul bine prezentat! Adevarul ca e greu de gasit dar daca il veti vedea va asigur ca multe subiecte sunt dezbatute aici in legatura cu crestinismul si cu Iisus Christos! Filmul cu actori e pistol cu apa! Mie mi-a luat mult timp sa ma documentez pt a realiza traducerea impecabil intrucat sunt multi termeni religiosi si date istorice etc. E singurul documentar tradus de mine dar nu mai repet acest lucru pt ca e… citeşte
1 0
negru_dragan_yahoo_com pe 16 Aprilie 2019 12:46
de vazut
am vazut prima data acest film in primavara anului 2006 si pot spune ca la prima vizionare a reusit sa ma plictiseasca iar dupa ce lam vazut a doua oara dupa ce am urmarit mai atent firul actiuni filmului ,mi-am dat seama ca nu este un film plictisitor ,si ca are multe calitatii ,in primul rand tema filmului este una originala si este foarte inspirata ,reuseste sa te tina in suspans ,are parte si de ceva dinamism ,actori care au jucat sunt destul de cunscuti ,ma refer aici la tom hanks si la jean reno ,si -au jucat foarte bine rolurile , filmul in mare este interesant are parte de destula actiune iar ca orice alt film are si parti negative ,cum ar fi faptul ca in unele momente este plictisitor si cam lipseste actiunea ,dar in mare filmul merita vazut ,eu personal am vazut… citeşte
1 0
XShadowX pe 01 Februarie 2015 11:12
CARTEA bate FILMUL
Din nou profesor Robert cu deja consacratul Tom Hanks insa va repet cititi cartile domnilor si doamnelor caci nu seamana deloc cu filmului ba mai mult modifica regizorii niste lucruri de te enerveaza la culme...
1 0
Infinity pe 25 Ianuarie 2014 02:57
The Da Vinci Code (2006)
Nu am citit cartea dupa care s-a facut acest film. Filmul in sine, nu prea a fost cine stie ce. Foarte lung, multe twist-uri, scenariu cam previzibil si cam slabut, flashback-uri intercalate... Hmmm... Niste combinatii care nu prea merg mana-n mana. Actorii s-au straduit ei acolo ce s-au straduit, dar parca si ei pareau obositi de acest subiect. Nu pot sa zic ca n-a avut si momente bune. Mi-a captat atentia cu cateva lucruri interesante. 6 spre 7. Se putea mai bine.
1 0
forever_young_ pe 30 August 2021 16:59
BUN !
filmul este o fictiune si trebuie tratat ca atare ...dar un film bun !
1 1
NiCoNiKs pe 16 Mai 2020 13:55
Dintre favoritele mele.
Mi-a plăcut enorm de mult filmul. Am stat mereu în suspans și încordare. Este dintre favoritele mele. Oricând sunt dispusă să-l revăd.
1 1
crome pe 06 Martie 2019 00:03
O film jalnic cu niște ipoteze absurde. ........... .....
1 1
jokeru28 pe 31 Ianuarie 2019 21:08
Un film bine realizat.De asta am data 8 stele,insa teoriile clar nu au cum sa fie TOATE adevarate. Asadar ramane doar un film.

Mi-a placut insa o replica de la sfarsitul filmului : ''Poate ca umanitatea e divina.''

1 1
rafaelionita8_gmail_com pe 22 Februarie 2016 22:47
Nota 4
Nu mi s-a parut prea fantastic filmul.
Actorii nu au fost prea buni si modul in care a fost filmat este oribil.
Apreciez efortul pus in film si ideea filmului.
Unele scene chiar au fost interesante , dar restul filmului a fost plictisitor .
Nu merita acel glob de aur,

1 1
H4cK3RuL pe 18 Ianuarie 2016 16:37
Un film chiar interesant ce merita vizionat.
1 1
lavvw pe 25 August 2014 10:24
Cartea e buna..filmul nu. Daca nu lecturezi romanul inaintea vizionarii, nu intelegi mare lucru.
1 1
Homie pe 03 Mai 2013 22:00
PACAT ca nu este prezentat in film toata cartea acolo sunt adevaratele manipulari ale religiei
1 1
NuGaseamNumeLiber pe 11 Martie 2018 23:04
Nici măcar Tom Hanks nu poate face dintr-o carte proastă un film bun.
1 2
Go1 2 3 4 5 6

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells