Păreri Alien: Covenant

(2017)

Alien: Pactul

Ordonează după
yoyo_jarre pe 15 Mai 2017 00:28
Merita
Filmul continua storyline-ul din Prometheus, explica in mici detalii (triste..I might add) ce s-a intamplat cu Elizabeth Shaw, dar il prezinta si pe David si ceea ce a devenit. Cu siguranta feedback-ul primit de Ridley Scott in urma peliculei Prometheus a fost luat in considerare, personajele par sa fie ceva mai bine inchegate....dar....again....scenariul este foarte prost uneori...spre exemplu ei se duc pe o planeta straina chiar daca atmosfera este respirabila fara costum de protectie, casca, etc.....sau un membru al echipajului decide de nebun sa coboare cu nava plina de colonisti intr-un uragan....scenariu slab in anumite momente, in rest este decent. Din punct de vedere vizual pelicula arata foarte bine, batranul Scott inca mai are talent.
Prima parte din film iti ofera un feeling aproape identic cum ofera Prometheus sau Alien 1979, iti starneste o stare curiozitate, vrei sa… citeşte

13 6
lethal_arayas pe 09 Iulie 2017 19:35
In spatiu nimeni nu vede cat esti de prost!
Prometheus a deschis larg o alta cale de a face seria Alien atractiva din nou. Prefer ideile din acel film decat sa vad iar Predatori si Alieni la un loc.
Dar tot ce a pregatit Prometheus a fost facut praf in rebutul asta de film. PRAF!!
Cel mai prost echipaj din Univers (aia din LIFE erau doctori pe langa astia) ia cele mai proaste decizii la fiecare 5 minute din film. Personajele sunt la numar, nici nu conteaza, "eroina" din film e vai de mama ei, "eroul" e un robot care canta la fluier si alienii au ajuns sa se inmulteasca prin spori ca ciupercile.
Un festival de prostie, plictiseala si lipsa de coerenta cum n-am mai vazut de muuuuult timp.
-Uita-te in oul de alien!
-Uaaaa, ce coool!
Cam asta e logica unui film care a primit un premiu ca fiind cel mai asteptat film din 2017! Dupa ce eclozeaza din corpul papagalului alienul ridica manutele sa ne… citeşte

11 11
nicoleta_ulku pe 12 august 2017 11:56
:))))))) foarte amuzant sloganul 'in spatiu nimeni nu vede cat esti de prost' si foarte adevarat. Au reusit in tot filmul sa impuste vreun alien? Eu tin minte ca nu. Cum sa te uiti in oul de alien si binenteles ala sa te manance in 5 secunde :)))))
morfil pe 12 februarie 2024 01:17
Corect. Am vomitat intelectual cand am vazut ca ies pe planeta fara casti. E deja gafa de copii de gradi. :)) Nu credeam sa zic asta, dar Prometheus e cu 10 clase peste mizeria asta de Covenant. Zici ca e B movie. Cand faci un film in spatiu, ia naiba un consilier stiintific daca nu ai chef sa citesti totusi articole pe Wikipedia. :))
alexsony pe 14 Mai 2017 10:24
Daca vrei sa vezi acelasi lucru pe care l-ai mai vazut si in primele filme atunci nu vei fi dezamagit. Daca astepti in schimb altceva, atunci nu-ti va placea prea mult filmul. As fi preferat un film mai inclinat spre filosofie, aducand mai multe raspunsuri dar fiecare dram de nou care a fost bagat in poveste era imediat acoperit de vreo moarte subita cauzata de un alien. Cred ca Ridley Scott ori a fost constrans ori nu a vrut sa dea gres din punct de vedere al banilor de a creat exact acelasi lucru.
Personajele sunt sterse, se pastreaza ideea unei eroine care omoara de zor toti extraterestrii. Singurul personaj conturat bine si care misca povestea si din punct de vedere filosofic este cel jucat de Michael Fassbender, care din punctul meu de vedere face cam tot filmul.
Daca nu ai asteptari prea mari atunci vei fi satisfacut cu doza de entertainment dar il vei uita repede… citeşte

10 4
AeroX pe 14 mai 2017 16:34
Ridley Scott e increzator ca o mai duce mult (la varsta lui) si ne ofera picaturi filozofice atat in Prometheus cat si in Covenant ca sa mai faca ț-șpe sequels ca sa mai ia niste bani de la fraieri. De acord cu exploatarea personajelor, majoritatea cu aparitii superficiale. Fassbender e singurul actor care se remarca cu un rol complex. FIlmul e meh, nici prost, nici foarte bun, dar fix ce asteptam mai mult (rezolvarea mai multor intrebari generate de Prometheus) n-a fost nici in acest episod. Acum ne-am ales cu un ocean mai mare de intrebari.
morfil pe 15 mai 2017 22:00
Nasol. Eu tot speram ca va rezolva întrebările din Prometheus. Mă rog, ce i-ar mai trebui atâția bani lui Sir Scott la vârsta lui ? Oricum nu ia nimic cu el dincolo. Şi-o fi dat și el seama de asta trecând prin viaţă. Măcar să facă un film Alien în care să ofere răspunsurile mult așteptate. Dar probabil că nu se vrea asta pentru a ''mulge'' cât mai mult seria.
Mihai_Moise pe 15 Mai 2017 18:48
O idee uriasa ratata...
Pentru un fan al seriei, care a sorbit efectiv "Prometheus" si s-a hranit cativa ani cu ideea ca ultimul film din serie va fi regizat de R.Scott, trebuie sa recunosc ca am iesit dezamagit.... De ce? Simplu: pt ca "Prometheus" furniza iluzia de a se raspunde intrebarii DE UNDE VENIM, ( noi sau alienii ) in urmatoarea creatie, fapt ce nu se realizeaza decat intr-o masura infima.

Da, exista ceva substraturi in scenariu, da, se ating niste dileme moral-filosofice in abordarea despre inteligenta artificiala, si , in special, legate de problema creatiei fara respectarea unor imperative etice! Cred ca acestea sunt singurele puncte forte la nivel de scenariu cu pretentii!

In rest, sunt de aceeasi parere ca Scott a facut imense concesii celor care au finantat filmul, de frica unui fiasco, astfel incat se respecta ideea de succes a thriller-ului care raspunde cerintelor… citeşte

9 11
cristian_holban pe 23 mai 2017 10:55
raportat la "Prometheus" este o mare mizerie. Nu doar ca abandoneaza orice linie filosofica a sadar are si multe scene a la "Idiot" in care desi un personaj aste constient de pericol, el continua sa il ignore. Desi sunt mai multe ocazii ca eoii sa il elimine pe android, ei evita constant acest lucru pana cand (destul de stupid de altfel) sunt la randul lor eliminati. Mai mult, pentru o civilizatie avansata , sa nu nu ai tu un sistem de indentificare a navelor, un sistem de securitate si mai mult, toti sa stea buluc intru-un singur loc?? O porcarie!!
morfil pe 12 februarie 2024 01:16
Am vomitat intelectual cand am vazut ca ies pe planeta fara casti. E deja gafa de copii de gradi. :)) Nu credeam sa zic asta, dar Prometheus e cu 10 clase peste mizeria asta de Covenant. Zici ca e B movie. Cand faci un film in spatiu, ia naiba un consilier stiintific daca nu ai chef sa citesti totusi articole pe Wikipedia. :))
Dimz pe 27 Martie 2014 23:21
Speram sa nu fie vreo dezamagire. Prometheus a fost decent.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPDATE: Acum dupa ce l-am vazut, nu pot sa spun decat ca Ridley Scott si-a batut joc de propria creatie. Poate unora le-a placut asa de entertainment, dar pe mine m-a dezamagit crunt.

9 14
letoscifi pe 10 mai 2015 10:02
aliens ,voi nu ati vazut seria aliens?
morfil pe 12 februarie 2024 01:15
Am vomitat intelectual cand am vazut ca ies pe planeta fara casti. E deja gafa de copii de gradi. :)) Nu credeam sa zic asta, dar Prometheus e cu 10 clase peste mizeria asta de Covenant. Zici ca e B movie. Cand faci un film in spatiu, ia naiba un consilier stiintific daca nu ai chef sa citesti totusi articole pe Wikipedia. :))
dragos_dogaru pe 25 Iunie 2017 23:28
Ilogic
Un film de nota 2.Ai tehnologia sa mergi pe alte planete, dar nici macar nu porti masti s i iei virusi ca prostu...
8 5
morfil pe 12 februarie 2024 01:13
Am vomitat intelectual cand am vazut ca ies pe planeta fara casti. E deja gafa de copii de gradi. :)) Nu credeam sa zic asta, dar Prometheus e cu 10 clase peste mizeria asta de Covenant. Zici ca e B movie.
mihnea_aspru95 pe 29 Decembrie 2016 00:58
Prometheus a fost bunicel spre "jenant" şi cam scârbos faţă de filmele A L I E N, în unele momente. Sper să revin şi cu o părere detaliată asupra filmului...;)
Ceea ce-mi place mie este că am avut toate cele 3 filme Predator si cele 4 filme Alien, mai punem si Prometheus, AVP 2, RESTRICTED +17. Doar primul Alien vs. Predator a fost PG-13. Ridley Scott chiar a spus: “I’m going to do pretty hard R, pretty tough,” pentru Alien: Covenant.

Din ce-am urmărit din trailerele pentru al doilea "prequel" din seria ALIEN, fudge this!!! Acum te poţi infecta şi din aer (mama lor de "spori", mai bine mergeau toţi cu "space helmet", cu toate că avem climă / atmosferă ca pe Terra, pe acea planetă numită din ce ştim, doar PARADISE), oricum nasol rău pentru tipul care fumează după un minut în primul trailer oficial (nu dau SPOILER, cred că mulţi dintre voi ştiţi, dar pentru ceilalţi care nu ştiu, vă va strica vizionarea peliculei. Nu merită să divulg. Dacă chiar vreţi să aflaţi ce se întâmplă cu el şi cu alţi… citeşte

7 6
coco_mafya pe 28 Decembrie 2016 15:10
pacat
Asteptam o continuare a lui " Prometheus ",nu un rahat de adaptare indepartata a povesti initiale in care avem o lipsa de idei la ceea ce s-ar fi intimplat dupa plecarea ultimului supravietuitor al primei parti cu robotul descompus spre aflarea adevarului,si anume de ce cautau sa omoare omenirea dupa creerea ei?
7 9
deco20 pe 28 decembrie 2016 23:01
cred ca va fi o mare tampenie...nu pare sa continue actiunea din prometheus :|
roberto_roberto pe 4 februarie 2017 23:30
Prometheus insusi e o porcarie
Manusa pe 14 Mai 2017 16:11
Multa lume compara acest film cu cele anterioare. Eu unul nu sunt de acord cu aceasta comparatie, l-as compara mai degraba cu Prometheus, un film mai recent si tot din aceasta lume, Alien, aici fiind vorba despre evenimente petrecute inainte cu 10 ani in urma celor din Alien Covenant. Filmele anterioare au o doza mult mai mare de suspans si poate si actiune decat in acest film, iar acelea au marcat copilaria multora dintre noi, cel putin eu am vazut primele filme in copilarie, si asta partial, ma speriam cand vedeam Alienii :) si schimbam canalul.
Cum ziceam mai sus, as compara acest film cu Prometheus. Eu zic ca seamana foarte mult, ma asteptam la mai mult suspans, actiune. S-a pus accent mai mult pe poveste zic eu. Totusi a iesit un film bun, care merita vazut, iar din cate stiu vor fi si continuari, cred ca aici vom vedea mai multe. Vom vedea.

6 6
Kytta pe 30 Mai 2017 23:26
Greu de digerat
Dupa cum spune numele, Alien: Covenant, nu ma asteptam ca filmu sa fie o continuare a lui Prometheus, dar cam asta este.
Nu sa mai facut Prometheus 2 deoarece mult fani Alien au criticat Prometheus, sincer sa fiu, Prometheus a fost mult mai bun decat Covenant si daca ar fi urmarit strict povestea lui Dr. Shaw si David ar fi fost cu mult mai interesant.
Spoiler alert. de ce nu am placut covenant:
1. Nici un echipaj nu ar cobora pe o planeta straina(fie ea cu atmosfera respirabila) fara costum din cap pana in picioare.
2. Nici un comandant cu nu ar pune in pericol intreg echipaju + 2000 de colonisti pentru un semnal radio, fie ea si o melodie de pe Terra(nu mai zic de idiotu ala care a riscat integritate navei pe a cobora la 40km de furtuna)
3. oricum, tot ce tine de echipaj si deciziile luate de ei, filmu ii o MARE PORCARIE. parca as fi eu dupa o sticla de… citeşte

4 5
aliancelss_yahoo_com pe 3 august 2017 17:49
Ai dreptate...un regizor care se respecta nu ar regiza asa ceva si un scriitor sau scenarist bun nu ar face greselile astea. Asta daca nu cumva se testeaza la nivel planetar gradul de absortie al prostiei in mase. Ptr mine nici nu se merita vazut. Numai bine !
darkabe pe 10 Mai 2017 23:56
tocmai ce m-am intors de la film. este mai frumos decat prometheus dar parca tot ii lipseste aceea senzatie de spaima pe care ti-o ofereau primele filme alien. oricum, merita vazut.
4 5
VIBERS pe 11 mai 2017 00:07
Alien si Aliens au fost 2 filme de referinta, este absolut logic ca nu va mai exista nimic peste ele.Doar la capitolul efecte speciale dar chiar si asa tot nu se compara.
Ionutaxxa pe 30 Decembrie 2014 22:01
-
Daca se mai taie din buget mult apare dupa sfarsitul lumii!
3 3
MorometedepeSirius pe 23 Mai 2017 15:06
Nota 6 !!!
Alien Covenant :))) ceva efecte,apare alienul in forma lui consacrata...actiune cat pe jumatate din orice film Alien 1,2 sau 3 !!! din punctul meu de vedere, tataia Scott,mai bine facea un Shreck !
3 4
nicoleta_ulku pe 09 Iulie 2017 11:10
O porcarie de film cu idioti
Doamne fereste, acest film este facut de catre idioti cu idioti. O totala lipsa de logica si imaginatie. Echipajul parca este format din homosexuali labili psihic, bucatarese si handicapati. E o gluma proasta acest film, au facut de ras seria Aliens. Toate femeile din film parca sunt bucatarese si s-au trezi deodata pe o nava spatiala. Incep sa planga tot timpul si nu sunt in stare sa traga cu arma. Faze idioate, anormale firii umane. O dezamagire profunda eu fiind fan Alien. Nota 1. Eu cred ca regizorul si scenaristul sunt handicapati, cu IQ sub limita normalului.
3 7
mister_sir pe 5 august 2017 13:15
Defat problema ta e ca femeile nu stiau sa traga cu arma. In rest totul a fost minunat, nu? :)))
nicoadr2002 pe 15 octombrie 2017 15:22
Da sunt idioate rau filmele in ultimii 2 ani. Eu cred ca sunt facute de oameni bolnavi psihic sau prosti. Cum sa mergi ca la plaja razand cand stii ca esti intr-un loc cu multi monstrii care vor sa te manance? Doar daca esti nebun sau prost. Nici un astronaut sau om de stiinta nu o sa debarce pe o alta planeta fara masca de protectie !
deco20 pe 28 Decembrie 2016 23:00
...
Din ce am vazut in trailer,am impresia ca va fi o porcarie...nu cred ca va contiuna actiunea din prometheus.
3 8
coco_mafya pe 30 decembrie 2016 22:57
exact.
boghiu_andrei pe 27 Februarie 2018 17:58
Cam nehotărât..
Alien:Covenant!

◼Continua explorarea universului in cautarea planetei perfecte, dar iar, ca de obicei, hop si creatura:))
Are cadre superbe, are tensiune, mister, cel putin la inceput. Dar..
Sunt in mare parte cam suparat de rezultat..

◼Si o sa spun si de ce, dar mai intai sa amintesc de actori.
Sunt fețe cunoscute. Ii stim din diferite filme.
Fassbender isi continua calatoria in aceasta trilogie prequel. Si o face iar foarte bine, jucand 2 personaje.
◼O avem si pe Katherine Waterston care e o actrita care in ultima vreme primeste roluri peste tot.
Actorii isi fac treaba cat pot de bine, dar alta e problema mea..

◼Prima ora din film e foarte buna si intensa, sau mai bine zis primele 45 de minute. Dar dupa aia nu mai e Alien. Isi schimba cursul si tot atunci isi schimba si atmosfera, iti schimba starea..… citeşte

2 1
mihnea_aspru95 pe 27 februarie 2018 23:57
La "by the way" (acolo), yeap, f*ck yeah! La aia m-am gândit şi eu :))) (în niciun caz, nu e un film de această medie "6,5", dar nu-i de mirare, mai ales aici pe cinemagia, damn, avem la 10 Cloverfield Lane şi B.R. 2049 - 6,9 (ambele sunt superbe, dar se pare neînţelese de "omuleţi"...hehee, prea micuţi pentru a gândi), când l-am văzut pe la sfârşitul lui mai, stătea bine cam pe la "7,9"). Parcă acum, totuşi îmi place ceva mai mult PROMETHEUS decât acesta (deoarece promitea multe, + îţi puneai mai multe întrebări, + Inginerii, care mi-au lipsit teribil aicea :( ). Cea mai originală scenă de acolo (pe care încă mi-o amintesc) a fost cu operaţia, în care Ridley mai avea puţin şi o scotea (din pricina că era singura secvenţă care merita rating-ul R şi mulţi de la Fox voiau unul de copii, PG scumbags 13 :)). Totuşi, "un film mai scârbos ca acesta (Prometheus) n-am văzut nene, oleeele... peste ce-am dat" (aşa ziceam atunci la prima vizionare în iunie-iulie 2013 cu help-ul HBO-ului :)), eram şi adolescent, ce mai, mi-am dat stomacul peste cap (trebuia să fac şi-o endoscopie, ca să văd dacă mi s-a dereglat ceva... La A L I E N: Covenant, e bine că n-are scene aşa de reale cu creaturile, încât să fie dezgustătoare :)). Tot aşa i-am dat şi eu, în final (îl situez la 7,5-7,7). Thumbs Up!
boghiu_andrei pe 28 februarie 2018 01:16
Da,filmele bune si interesante sunt urate si neintelese de acesti mari fani ai filmelor care voteaza...aha . :)))Mda,sa trec peste ca ma enervez aiurea..Are dreptul oricine la vot si la parere,din pacate.. :)Ei sunt mai ''destepti''si inteleg mai bine cum sta treaba..:)) Asta e,pana la urma ,noi suntem mai fericiti ca iesim castigati din asta.Pentru ca ne place tot ce reprezinta cinematografia si asta e cel mai important. Ei vor fi mereu aici cu critica,deoarece la minte nu poti creste peste noapte daca nu faci nimic in privinta asta.:)Si ei nu prea pot din cate vad..
Octaz pe 16 Mai 2017 17:31
Alaturi de "Prometheus", si "Convenant" e departe de clasa aratata de filmele Alien ale anilor 90! Nici nu pot sa il le compar cu "Aliens"-ul lui James Cameron care ramane preferatul meu din aceasta serie. Evident vremurile s au schimbat, tehnologia a avansat, Alien a devenit mai infricosator iar actiunea ramane cam aceeasi. Michael Fassbender este clar un actor de apreciat! Asteptam mai mult sau mai putin si continuarea filmului.
2 3
peter_ennis pe 10 Februarie 2017 05:51
Ceva bun
Sper sa pastreze atmosfera tensionata marca alien 1 si 2
2 3
bloodthirst pe 18 aprilie 2017 11:52
Vise, vise...
tee_bee pe 18 aprilie 2017 19:49
De acord cu tine 100% bro. Alea sunt singurele filme care merita luate in considerare. Din ce am vazut in trailer, Covenant are potential. Chiar nu ma intereseaza latura filozofica "cine i-a creat pe oameni, xenomorphi, dc suntem aici? etc"
kenzo74 pe 01 Iunie 2017 04:51
poveste de doi bani
Scenariul este slabut in acest film lupta se da intre doi roboti umanoizi unul care se credea dumnezeu si facea tot felul de experimente se credea un fel de creator al unei rase de alien perfecte si celalalt care credea mai mult in oameni la inceput .Filmul este slab scenariul prost gandit probabil acum conteaza doar foamea de bani insa si pe imdb are o nota mica
2 4
cocociuci pe 28 Mai 2017 22:21
Cel mai prost scenariu everrrr
Un film foarte prost .... ma dat pe.spate o faza -nu ai cum sa ajungi pe.o planeta oarecare și sa te omori cu extratereștrii și după sa zici "_eu ma duc sa fac un dus *!!! ????????????
2 4
tee_bee pe 18 Aprilie 2017 19:44
Sunt mai mult in spiritul Alien\ Aliens decat Prometheus
Ce Prometheus cu oameni de stiinta care se comporta ca niste adolescenti cretini, frate. Alien Covenant arata bine, sper ca balanta horror- action sa fie echilibrata. Ma doare la basca sincer de aspectul filozofic al lucrurilor pe care l-a incercat Prometheus. Pentru mine exista primele doua filme Alien\ Aliens si jocul Alien Isolation. Restul = 0
2 4
cosmin742000 pe 23 Mai 2017 23:59
Nu pot sa imi dau seama ce e in capul unor oameni care realizeaza astfel de mizerii
2 5
dragos_dogaru pe 25 iunie 2017 23:31
Imi plac Sfurile dar asta e o porcarie fara logica
alexmihai89 pe 14 Mai 2017 23:37
ce-l mai prost film vazut vreodata la cinema.. un kk de film si timp pierdut
2 5
lavvw pe 15 Mai 2017 20:39
o mizerie de film
Abia asteptam sa ajung acasa pentru a scrie o recenzie despre acest film. Este o mare porcarie, o mizerie, o dezamagire totala + pierdere de bani si timp. Scenariu cred ca a fost scris in 15 minute, pe wc. Regia slaba, slaba. Fara actiune. De vreo 4 ori iese un alien din corpul victimei si atat. E sec si fara substanta, personaje fade, fara sa se contruiasca vreo legatura intre ele.
2 6
Costirik pe 15 August 2017 03:37
Noomi Rapace a fost cea mai tare. Interpretarea cadavrului disecat a fost de Oscar.......
1 1
AeroX pe 22 august 2017 12:55
:))))
budeanu_catalin pe 24 Mai 2017 02:28
Un film bun dar sub asteptari
Deoarece am vazut filmul si asteptam cu nerabdare o continuare a filmului Prometheus, o sa las si eu o foarte scurta recenzie.
Am observat si aici si pe imdb comentarii rautacioase, filmul nu este clar pe masura asteptarilor dar este un film bun si raspunde la marea majoritate a intrebarilor ramase din Prometheus.
Atentie. SPOILERS
David cu Shaw ajung pe planeta inginerilor, in drum, David o omoara pe Shaw, ajunge pe planeta si ii infesteaza pe ingineri. Face asta deoarece se considera mai bun decat oamenii, voia sa fie un zeu si sa creeze si el viata iar in final obtine tot ce isi dorea.
O idee interesanta dar tinand cont ca am asteptat 5 ani aceasta continuare chiar ma asteptam la mult mai mult. Nu mi-a placut ca ideea filmului s-a bazat foarte mult pe David si nu pe explorare sau gasirea sau interactionarea cu creatorii oamenilor. In fine, Michael Fassbender… citeşte

1 1
AeroX pe 24 mai 2017 13:22
Tie ti se pare ca problema e ca nu se intelege ce se intampla in film? Problema e DE CE, CUM s-a ajuns acolo, de ce nu se arata o dezvoltare mai ampla a personajelor si relatiilor dintre ele, nu hop top David face si drege pentru ca vrea el sa fie perfectiunea dumnezeiasca creatoare. Filmul da impresia unuia taiat grav la montaj, special ca sa cumperi Blu-ray si sa vezi si urmatorul film. Marketing si lacomie la greu. Ridley Scott e un batranel senil care maine, poimaine se imbolnaveste de deces. :))) Cu toate ca filmul s-a axat pe David nu s-a axat cat si cum trebuia. Nu s-a conectat intr-un mod natural la Prometheus, cand o dadea in Alien clasic, cand in Prometheus, dar in final iese de fapt ceva lipsit de substanta, superficial. Pacat de cat de bine arata filmul, de atmosfera, sunet, in rest...plot-ul cam dezamageste pe toata lumea.
dan_filip pe 19 Iulie 2017 11:37
Mda
Sincer, eu nu inteleg cum se dau notele astea atat de mici unor filme SF bune! Sau cum se fac tot felul de comparatii aiurea, pentru genul lui acest film chiar e foarte bun! Am mai vazut filme bune notate cu 6 sau 7, atat aici cat si pe imdb, care in realitate mi-au placut! Cei care vor sa vada un film si se uita prima data la note ar face bine sa-l vada mai intai, notele ii pot induce in eroare! Unele filme care au note sub 7 pot fi foarte bune! Referitor la acest film, are de toate: actiune, tensiune, mister, horror, efectele crearii unui android super inteligent, etc! Eu cred ca multe note sunt date la misto, mai ales pe imdb, doar ca sa tina anumite filme departe de ochii publicului si pentru a se promova filme in care s-au bagat sute de milioane de dolari! Asa turma va reactiona iar producatorii isi vor recupera investitia si vor avea si profituri uriase!
1 2
Snoopy16 pe 03 Mai 2017 21:53
IMAX 3D 70mm??
Conform IMDB (trivia) zice asa:
Will be one of three features in 2017 to receive an IMAX 70mm release. The other two being Dunkirk (2017) and Star Wars: The Last Jedi (2017).

Vad ca la noi nu vine in format IMAX ? (Apare doar wide pe cinemagia)

1 2
mihnea_aspru95 pe 4 mai 2017 03:20
Îţi răspund, deoarece nu cred că se va încumeta altcineva...:). În primul rând, A L I E N nu va fi în 3D la noi (ci în 2D - clasic, aşa cum şi trebuie, pentru a se înţelege mai bine). În al doilea rând, din nefericire nu va fi în IMAX (un mare UPSET, aici. Prometheus a fost în acest format convenabil, nu înţeleg cum FIX un film cu substantivul "ALIEN" în titlu, nu poate fi lansat aşa şi-n "Românica", ţara tuturor imposibilităţilor!). Însă, singurul caz bun este că vom avea Dunkirk (în iulie, IMAX 2D. Se pare că acest film va ajunge aproape sau îl va întrece pe filmul meu favorit de război, Saving Private Ryan), STAR WARS: Ultimul Jedi (decembrie, IMAX 3D).
AeroX pe 11 mai 2017 00:01
Eu l-am vazut deja in avanpremiera in mall ParkLake (2D). Ma interesau mai intai alte aspecte decat calitatea optima la cinema. Doamne, depresiv film, te lasa fara orice speranta in privinta plot-ului. O sa-l mai revad cu siguranta. In Covenant se intampla mereu in fix fiecare secunda tot ce te astepti mai rau (in sensul bun). Mai bun decat Prometheus, clar, insa de data asta se termina intr-o nota foarte pesimista. Repeta si multe din pacatele primului film (personaje imbecile, emotie artificiala), dar pocitaniile de xenomorfi sunt mai violente si ale dreacu ca niciodata, iar ideea centrala filozofica a filmului e cutremuratoare, iar personajul lui Fassbender (in ambele forme de umanoizi) e mai cel mai infricosator element al filmului. Pacat ca voiam sa aflu mai multe despre acei Ingineri, nimic prea relevant nici in acest film...oricum, dati navala la el ca o sa va placa! Daca la final va zboara orice urma de fericire si va simtiti confuzi, e normal!
spartacus pe 28 Iulie 2017 18:55
In regulă: am așteptat cu mare nerăbdare acest film. Îmi plac toate filmele din această serie, atât cele cu S. Waver, dar și celelalte. Dar filmul ăsta e de departe cel mai prost dintre toate, din păcate! Atâta prostie, incompetență și amatorism ca în filmul ăsta nu am mai încercat demult. Deci, pe ansamblu, o extrem de mare dezamăgire, Pentru cei care încă nu l-ați văzut, pregătiți-vă să vi se urce tensiunea la maximum de câtă prostie veți vedea în acest film pentru că nervii vă vor fi puși la grea încercare și cu greu vă veți abține să nu înjurați scenaristul, producătorul & Co.
1 3
bloodthirst pe 13 Mai 2017 22:20
Mi-au placut ceva idei din scenariu, a avut ceva efecte speciale destul de reusite desi prea putine, actiune putina si nu m-am lasat impresionat de cateva momente ''scary''. Concluzie: mai bun decat Prometheus, mai slab decat restul.
1 3
Laura34215 pe 13 Mai 2017 19:42
Nu se compară cu primele filme din serie. Aveam aşteptări mai mari. Voiam mult mai multă acţiune. În prima oră m-am plictisit. Încă mai sper că poate următoarea parte o să fie mai bună.
1 3
ValentinaV pe 31 Mai 2017 18:48
Efectele speciale puteau fi mai bune, asa ca am ales nici sa nu termin filmul. Peisajele erau nemaipomenite, dar acele creaturi tot nu sperie pe cat ma asteptam si nici nu sunt chiar atat de infricosatoare
1 4
andrei_pioara pe 17 Mai 2017 13:30
9
Majoritatea observ ca dorea mai multa actiune , majoritatea critica actiunile echipajului , majoritatea a iesit din sala de cinema nelamurita . De ce? Fiindca nu au fost atenti la film parerea mea ... Au vrut atat de multa actiune , crime incat au fost absorbiti de scenele horror din film si au uitat sa acorde atentie sporita detaliilor ... nimeni vad ca nu a observat detaliul in care nava ajunde pe planeta respectiva iar populatia se aduna sa o intampine cu mainile ridicare si in plina ovatiune ca si cand erau vizitati de niste zei acest detaliu te face parca sa crezi ca populatia de pe planeta respectiva nu erau de fapt *inginerii* cautati ci doar o creatie apropiata a acestora ... ideea este sustinuta si de modul in care arata corpul celui trezit la viata din criosleep de catre David in Prometeus , diferit parca modificat genetic de acea solutie biologica .... nimeni vad nu a acordat… citeşte
1 4
nicoleta_ulku pe 9 iulie 2017 11:42
ala il saruta pe celalalt in final deoarece filmul este facut de regizori homosexuali, iar eu au in cap doar fund. De aceea era tot echipajul labil psihic precum homosexualii cu femei incompetente si lipsa de logica. Eu am zis asta de la inceputul filmului 'asta e cu homosexuali de aia sunt toti asa handicapati si incapabili' iar in final am avut dreptate in finalul filmului cand se pupa aia doi.
aliancelss_yahoo_com pe 3 august 2017 17:40
Nicoleta..eu nu am avut rabdarea sa il vad pina la capat...dar ceea ce trebuie mentionat este faptul ca filmul este facut de niste oameni bolnavi psihic. Ador SF-ul dar asta este o sfidare la adresa genului .Este ca un film ptr prosti.
misumosu pe 26 Ianuarie 2015 11:32
daca are acelasi farmec ca si prima parte e ok
sper sa nu dezamageasca

1 4
SelenuS pe 15 Mai 2017 00:12
Recomand, filmul este mai bun ca Prometheus .
Fassbender , exceptional .

1 5
crome pe 17 Octombrie 2023 10:43
Prometheus si Alien pactul ,o mare dezamagire ,nici pe departe de seria originala.
0 0
Sheev12 pe 27 August 2022 06:37
Suspansul promis de Prometheus s-a văzut, în cele din urmă concretizat, într-un film regizat tot de Ridley Scott, un sequel direct.
Când te joci cu problema creației, îți asumi un foarte mare risc, iar, în Alien Covenant, este tema centrală.
Citeam într-o părere a unui credit că filmele Alien devin din ce în ce mai puțin despre celebrul xenomorf, iar aspectul horror este înlocuit. Diverse adaptări sunt binevenite, căci, până la urmă, nu poți să livrezi același lucru la intervale diferite de timp, iar Alien Covenant se îndepărtează foarte mult de Trilogia Alien, dar reține suficient cât să figureze cu acest nume.
M-a dezamăgit faptul că toate punțile deschise de Prometheus pentru sequel-ul său sunt, în mod deliberat, neexplorate, ba chiar cad într-un rol secundar, iar inginerii, marea așteptare generată de Prometheus dacă nu cea… citeşte

0 0
niggeremall pe 18 septembrie 2022 22:02
`Citeam într-o părere a unui credit că filmele Alien devin din ce în ce mai puțin despre celebrul xenomorf, iar aspectul horror este înlocuit. Diverse adaptări sunt binevenite, căci, până la urmă, nu poți să livrezi același lucru la intervale diferite de timp, iar Alien Covenant se îndepărtează foarte mult de Trilogia Alien, dar reține suficient cât să figureze cu acest nume.` da, asta se numeste comercialism. film facut sa scoata bani.
GiulianoDirt pe 10 Iunie 2022 19:11
Haterii pot rămâne la berea raddler, manele si sex anal.
0 0
Karmi pe 03 Iunie 2021 12:00
Iubesc acest film , deoarece face parte din seria de filme Alien, pe care o ador.
0 0
sinemanuel pe 11 Ianuarie 2020 13:08
unul dintre cele mai bune filme alien față de altele
0 0
ShadowBoy20 pe 24 Decembrie 2019 20:46
Foarte bine realizat și acest film,cu o atmosferă horror si o coloană sonoră exceptionala ca in toate filmele din aceasta serie.
0 0
SYNDJ pe 06 Iunie 2019 01:43
Fiind un fan al seriei Aliens nu aveam cum sa-l ratez. Din pacate cred si-a mai pierdut din farmec si suspans. Totusi, nu e deloc rau - te face sa-l tii minte. Doar nota 7, dar cred ca o sa-l revad.
0 0
niggeremall pe 03 Martie 2019 17:52
vizionabil. sub asteptari. slab. povestea mis e pare captivanta dar probabil c-a bagat multi fani in boala. crampeele si logica rupta in multe situatii ma pun poe ganduri. nu stiu, indiferent ca a fost o problema de scenariu, ori ca l-au legat in felul asta din lipsa de timp, efectule acelasi, l-au varzalit rau, dandu-i o tenta negativa. pacat. instinctiv mie mi s-a parut manipulare, cu tinta, daca au atins-o sau nu, cred ca per ansamblu nu conteaza din moment ce atunci cand aia care-l vad, fani sau nu, il considera tampit. scade ratingul dom`le. is convins ca se putea mai mult.... MUUULT mai bine, da cine stie, ii posibil cxa nici ridley scott asta sa nu-si fi dat interesul. chiar nu conteaza daca filmul nu e apreciat de majoritate in special de fani ca filmul asta are o istorie si e cunoscul. doara se stia ce asteptari au principalii vizualizatori de la el, nu prea inteleg de ce s-au… citeşte
0 0
user-5a36a78b1d67d pe 01 Ianuarie 2019 15:43
Slab.ce plm de echipaj de tarani retardati oe o nava spatiala =) . Prometheus e mult peste.
0 0
777L pe 13 Iunie 2018 23:21
Cel mai slab din serie
De departe cel mai slab film din toata seria Alien. Preia ceva idei din Prometheus apoi le abandoneaza, nu reuseste sa faca o legatura logica cu originalul Alien.
0 0
akeem pe 29 Aprilie 2018 10:32
Nu sunt fan Alien asa cum am fost fan Razboiul stelelor (pana cand au dat-o in desene animate) dar am vazut totusi toate episoadele la vremea lor.
Din ce inteleg se vrea copiata ideea, in sensul de a mai scoate niste bani de pe urma unui succes comercial si atunci hai sa facem o trilogie care sa explice cum au aparut alienii. Evident , dupa aceasta va urma o trilogie Aliens Awakens si tot asa... ca un Dallas SF unde alien e fiu' lui David, dar stai ca si nepotu' lu Ripley si are si el dreptul notarial la jumate din ferma de pe Paradise... and so on...
Problema dpdv cronologic e ca pe la jumate au bagat un Alien vs Predator , care Predator cam venise pe la noi prin anii '80 conform masinilor de pe strazi si nu in nu stiu ce viitor incert. Ba chiar se pare ca Alien a fost adus de Predator pe Pamant ca sa-l alerge in jocurile de-a ratele si vanatorii undeva pe vremea incasilor… citeşte

0 0
user-5ae0bd206dac5 pe 25 Aprilie 2018 20:41
Noomi Rapace apare in acest film poate numai in mintea voastra bolnava dragii mei !! De unde ati mai scos si tampenia asta numai voi stiti .
0 0
Iorgas pe 23 Aprilie 2018 18:45
Un film de 2 bani, pardon 1 .
Pierdere de timp....jalnic filmul. Nu credeam ca poate un regizor sa faca un film atat de sec.
0 0
arthur20222 pe 28 Aprilie 2018 20:59
in lipsa de altceva...
slabut la toate capitolele. incomparabil cu trilogia Alien.pana si prometheus e slab.
0 1
andrei_oarga pe 21 Decembrie 2017 21:08
Al doilea prequel bun pentru franciza Alien,de data aceasta apar creaturile si le este explicata originea,filmul e la fel de bun ca Prometheus,are un final destul de imprevizibil,ce lasa loc de o continuare,care nu stiu când va aparea,dar sper sa nu dezamageasca,in rest,efecte reusite,interpretari bune si regie buna,un film care merita vazut!
0 1
Go1 2

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells