Stranger Things, cel mai vizionat serial pe streaming în 2022

de Gloria Sauciuc în 27 Ian 2023
Spectatorii din Statele Unite au petrecut un echivalent a 19,4 milioane de ani pe platformele de streaming...

Datele de final de an raportate de Compania de audiențe online Nielsen pune serialul Netflix Stranger Things cap de afiș, înaintea oricărui alt titlu.

Unul dintre cele mai de succes titluri Netflix este, și nu surprinzător, serialul cel mai vizionat de pe toate platformele de streaming al anului 2022, scrie THR. Ajutat de premiera, vara aceasta, a sezonului numărul 4, drama supranaturală a atras vizionări care cumulează 52 de miliarde de minute de-a lungul anului, cea mai mare cifră de la The Office (de pe când era pe Netflix) încoace, și adunând un timp de vizionare de 57,1 miliarde de minute în perioada pandemiei din 2020.

Stranger Things este pe locul 1 în topul filmelor de pe streaming la final de an.

Cea mai mare parte a vizionărilor Stranger Things au avut loc de-a lungul celor 19 săptămâni între mai și septembrie, care au apărut în topul 10 Nielsen al vizionărilor din acele săptămâni.

Serialul (pentru care serviciile de calcul al audienței iau acum în calcul vizionarea tuturor episoadelor) a avut un total de 46,51 miliarde de vizionări anul acesta, cu restul de 5,5 miliarde de minute dispersate de-a lungul restului anului.

Acum, că streaming-ul a devenit modul standard de vizionare a mai multor titluri TV, consumul de conținut în streaming a crescut cu circa 27% față de cifrele din 2021, iar spectatorii din Statele Unite au cheltuit un echivalent a 19,4 milioane de ani pe platformele de streaming, ceea ce înseamnă 10,2 trilioane de minute, mai scrie THR.

Stranger Things a avut o marjă de 36% în fața titlului aflat pe locul 2, NCIS (38,1 miliarde de minute). Serialul original numărul 2 a fost Ozark, cu 31,3 miliarde de minute urmărite, după care vine Wednesday, cu 18,6 miliarde de minute.

De notat: Serialul cel mai distribuit pe Amazon Prime Video nu a fost gigantul The Lord of the Rings: The Rings of Power (cu cele 9,4 miliarde de minute), ci The Boys cu 10,6 miliarde de minute, semnalează THR. Cel de-al doilea a avut 24 de episoade versus cele opt pentru The Rings of Power, astfel că per episod LOTR a avut mai mult timp de vizionare. Cele trei sezoane din The Boys, totuși, au costat împreună mai puțin decât costul de peste 450 de milioane de dolari pentru Sezonul 1 din The Rings of Power.

Serialele achiziționate au reprezentat 10 din totalul de 15 titluri din clasamentul general al popularității. Printre ele sunt o serie de seriale care rulează de mult timp, printre care Grey's Anatomy, Criminal Minds, Supernatural și The Simpsons, ce au strâns laolaltă aproape 16 miliarde de minute de vizionare deși au ajuns în topul Nielsen de numai cinci ori de-a lungul anului.

Encanto, marca Disney, a fost în topul streaming-ului cu o marjă uriașă: Cele 27,42 miliarde de minute de vizionare pe Disney+ - din care 269 milioane de vizionări complete – au fost peste dublul locului 2, Turning Red (11,43 milioane).

Alte știri din cinema

Andy Sachs, două decenii mai târziu: prima imagine oficială cu eroina din Diavolul se îmbracă de la Prada 2

Anne Hathaway a făcut publică o imagine cu cel mai popular personaj din cariera ei, în cel mai aşteptat sequel din 2026

Cum să câștigi unul dintre cele 100 de romane „Cine nu e gata” cu autograf?

Filmul de debut al lui Anghel Aron Florian, o adaptare omonimă a romanului „Cine nu e gata” de Iulia Nani, se lansează pe 18 iulie în cinematografele din toată țara. Pentru a sărbători, echipa te premiază.

M3GAN 2.0: pledoarie pentru cumpătare

Continuarea horror-ului "tehnologic" se dedă unor excese de-a dreptul surprinzătoare

Povestea adevărată a unei eroine: Sub acoperire/Undercover

Sub acoperire spune povestea incredibilă a unei polițiste infiltrate timp de opt ani în gruparea teroristă ETA: Aranzazu Berradre Marín, pe numele ei real Elena Tejada

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells