Universal Channel devine „100% personaje”

de Cinemagia în 17 Sep 2013
Noua siglă, grafica și sloganul se lansează în România pe 28 septembrie 2013

Universal Networks International (UNI) anunță astăzi evoluția celui mai important brand din portofoliul său, Universal Channel. Acest pas reprezintă orientarea televiziunii Universal Channel către personaje, reflectată într-o nouă poziționare, o altă siglă și un nou slogan: „100% Personaje”. Schimbarea va avea loc în România sâmbătă, 28 septembrie.

„Refresh-ul Universal Channel este dovada angajamentului nostru pe termen lung în ceea ce privește prezența și dezvoltarea acestui brand în România”, a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International. „Evoluția acestui brand și conținutul său captivant, la care se adaugă noul serial Arcașul (Arrow), ne vor ajuta să consolidăm poziția Universal Channel în topul televiziunilor internaționale de divertisment de pe piață și, totodată, vor crea un brand din ce în ce mai atrăgător pentru telespectatorii din România”.

Cel mai important brand al Universal Networks International, Universal Channel poate fi urmărit în 103 țări, tradus, la nivel internațional, în 16 limbi. Noua poziționare a televiziunii - ca destinație a divertismentului bazat pe personaje - are loc, în 2013, și în Asia, Africa, Europa Centrală și de Est, Rusia, America Latină, Brazilia, Marea Britanie și Australia.

„Am ajuns la această poziționare unică fiind convinși că personajele puternice sunt cele care determină publicul să urmărească, în fiecare săptămână, programul preferat”, a spus Lee Raftery, EVP, Marketing, NBCUniversal International Television, adăugând: „Noua siglă Universal Channel, noua înfățișare și sloganul ‘100% Personaje’ sunt simple și intuitive și ne oferă posibilitatea de a stabili o legătură cu emoțiile și intelectul publicului de pretutindeni și de a maximiza potențialul acestui brand de divertisment global”.

În cadrul acestui proces de schimbare, Universal Channel anunță și premiera unui serial cu mare succes internațional, difuzat pentru prima dată în România: Arcașul (Arrow), un serial de acțiune cu Stephen Amell. Publicul Universal Channel se va bucura, în continuare, de serialele preferate, precum Dexter, Castle sau CSI: Miami, dar și de filme hollywoodiene de succes, ce vor fi difuzate în această toamnă.

Pentru a oferi telespectatorilor săi o experiență și mai plăcută, Universal Channel va trece, din 3 octombrie, la formatul widescreen (16:9).

Acest proces de evoluție a brandului Universal Channel reprezintă rezultatul colaborării între echipa de Marketing a NBCUniversal International Television, departamentul de creație al Red Bee Media și Lee Hunt, specialist de top în domeniul branding-ului TV.

Despre Universal Networks International

Universal Networks International, divizia globală de canale a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment, furnizând conţinut şi banduri de calitate pentru peste 176 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia Pacific. Portofoliul include brandurile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment Television, The Style Network, DIVA Universal, Telemundo și Golf Channel. Aceste branduri unice oferă experienţe diverse de divertisment pentru audienţele locale din întreaga lume. Universal Networks International este implicată și în societatea mixtă KidsCo și reprezită și Movies 24.

NBCUniversal News Group, care deține unul dintre cele mai cunoscute, respectate și influente portofolii de posturi TV și canale digitale informative din lume, operează CNBC și NBC News la nivel internațional.

Universal Networks International este parte a NBCUniversal, una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment din lume, care dezvoltă, produce şi se ocupă de marketingul divertismentului, ştirilor şi informaţiei pentru o audienţă globală. NBCUniversal deține și operează un important portofoliu de rețele TV de știri și divertisment, deține o companie de producție cinematografică, un grup de stații TV, produce un mare număr de programe de televiziune și deține, de asemenea, parcuri de distracții celebre în toată lumea. NBCUniversal este proprietatea Comcast Corporation.

 

Exploreaza subiecte similare:

Arrow, Dexter, Castle, CSI: Miami

Alte știri din cinema

Meryl Streep, Palme d'or onorific la Cannes. Juriul acestei ediţii. Cannes imersiv

„A câștiga un premiu la Cannes, pentru comunitatea internațională de artiști, a reprezentat întotdeauna cea mai înaltă realizare în arta cinematografică”

Ménage-à-trois în filme. De la Jules et Jim, la Challengers

Challengers, nerecomandat sub 15 ani, se bazează foarte mult pe chimia dintre cei trei actori principali

5 informații interesante despre Baby Reindeer

Noua producție originală Netflix, Baby Reindeer, a fost lansată pe 11 aprilie și se bucură de o popularitate uriașă în rândul criticilor și cinefililor.

Michelle Yeoh, rol major în mini-seria Blade Runner 2099

Mini-seria va fi continuarea directă a lungmetrajului Blade Runner 2049, lansat în 2017 ca un sequel al originalului din 1982

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Tyson_Kyd pe 17 septembrie 2013 18:54
Nu este o ideie rea, chiar as vrea sa vad Arrow .
Maryanf25 pe 17 septembrie 2013 20:54
Ma bucur sa vad ca tot mai multe seriale americane incep sa fie difuzate si la noi, aproape la zi.
RvN11 pe 17 septembrie 2013 22:20
e foarte interesant arrow.
nu te astepta la oliver queen din smallville pentru ca e o diferenta mare.

vladimir84 pe 17 septembrie 2013 22:29
Tot mai multe canale isi reorganizeaza filmele si serialele difuzate, asta e bine, pana acum trei luni doar pe HBO puteai vedea un film/serial bun.
Mrilluminati pe 18 septembrie 2013 00:42
^ da si la arrow ai ce vedea
alex_il_fenomeno pe 19 septembrie 2013 19:18
Are seriale bune si filme noi, insa eu oricum nu il prind, deci nu cred ca se va rasfrange in vreun fel si asupra mea.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells