Păreri Russell Crowe

Ordonează după
ionutt- pe 19 Iunie 2010 23:31
Un actor complet . Russell Crowe a fost,este si va ramane unul dintre actorii mei preferati. Roluri ca cel din Gladiatorul, A beautiful mind, L.A. Confidential, American Gangster, Cinderella man ,3:10 to Yuma etc. il recomanda ca unul din cei mai buni actori la ora actuala.
6 2
RomaniaMare pe 29 Martie 2009 23:50
Este unul dintre cei mai mari actori in viata si preferatul meu!!!
Interpretarile sale din "Gladiator","A Beautiful Mind","Cinderela Man","American Gangster" vor ramine intiparite in inimile noastre mult timp de acum incolo.

6 1
Mario_Jay pe 26 Iunie 2010 19:06
Doar Russel Crowe si Jack Nicholson merita nota 10 din plin {parere strict personala}.Russel este un actor care se adapteaza incredibil oricarui rol,de la generalul erou din ''Gladiator'' pana la geniul matematician John Nash din ''A Beautiful Mind'' .Nu degeaba este considerat un star si printre cei mai talentati actori ai generatiei sale.Imi pare rau ca nu a castigat mai multe premii,insa nu este timpul pierdut,are timp sa castige o groaza.Tine-o tot asa Russel...
7 3
wellington pe 17 Iulie 2005 19:10
marile lui roluri sunt in "Romper Stomper","The Insider", "A Beautiful Mind ", "Master and Commander: The Far Side of the World ". Doar punànd "Gladiator " si "L.A. Confidential" alaturi de aceste roluri se vede cat de verastil este ca actor, cat de tehnic, cât de al dracului si cu el insusi, nu doar cu ceilalti. daca ar fi fost doar pentru "Gladiator", nu m-as fi deranjat sa scriu, pentru ca exista întîmplari fericite în viata unui actor. Poate fi antipatic (mai ales bärbatilor), dar stiu ca nu va juca niciodata prost.
toata stima.

10 2
ovis2009 pe 7 mai 2010 20:16
Ai uitat de "Gangster american" si "Renascut din cenusa"
CosmaAlexandru pe 16 mai 2013 00:37
Bine punctat si amuzant :))
Theodor2011 pe 07 Februarie 2012 15:31
Cea mai buna prestatie (rolul vietii) cu siguranta a avut-o in Gladiator, in rolul EROULUI Maximus Decimus Meridius, prestatie ce i-a fost incununata cu premiul OSCAR la decernarea din februarie 2001 la sectiunea-CEL MAI BUN ACTOR IN ROL PRINCIPAL AL ANULUI (2000). Alte filme in care l-am urmarit si mi-a placut: Mai iute ca moartea, Master and Commander, Cinderella Man, American Gangster, 3:10 to Yuma, Body Of Lies, The Next Three Days, Robin Hood, si in muzicalul Les Miserables, in rolul insepctorului Javert. Russell, este cu siguranta unul dintre cei mai buni actori ai lumii.
10 1
Adzy pe 27 Iunie 2010 15:21
excelent