Go Back   Cinemagia Forum > De toate pentru toti > Cafenea

Old 26 Aug 2004, 21:45   #541
Demona
your Worst Nightmare

Demona

Bey, sa moara ashtia de la servici... Ca au parolat in halu` asta compurile ca abia mai potzi sa intri pe un site. Nu am putut sa vad o gramada de topicuri, ca ACCES DENIED! F***ERS!!!
Old 05 Nov 2004, 16:32   #542
BeNnY
Guru

BeNnY

Ma intorc, revin din nou, inca o data si iar. Sterg incet o lacrima, si spun: mainile-n aer, mortii lui de aerobic!
Old 09 Nov 2004, 20:42   #543
Sm�agol-Gollum
The One and Only Gollum

Sm�agol-Gollum

Originally Posted by BeNnY:
Ma gandeam ca poate vreti sa stiti ca eu nu mai stau pe aici. Administratia e caterinca, dobitocii se inmultesc ca tiganii si eu plec. S-ar putea sa revin insa. (nu prea curand)

Pa

see ya!
Old 09 Dec 2004, 11:13   #544
Demona
your Worst Nightmare

Demona

Woah de cand nu am mai scris pe topica asta. Dar uitadu-ma la episoadele cu veveritza favorita, Foamy, am gasit o chestie super tare ca o zice despre CRITCII DE FILM. Foamy Rulzzz!!!

Foamy: "And... shifting gears for a second... why is it that every time I'm watching a commercial for a movie; some fucking critic has to call it, "riveting". The film is riveting! What the fuck does that mean? Riveting!? I don't want riveting! Everything is riveting to these fucking critics! And I don't give two shits if fucking... that fat bastard and that other guy, sticks his thumb up into the air! No one gives a shit if some dumb fat guy with glasses approves, or disapproves, of a movie: "Well, I thought the cinematography was quite interesting and..." Shut the fuck up!
Shut up, put your thumb down, and stop eating the popcorn! Let me watch the film first, before my head gets filled with this nonsensical critiquing from some body who just sat around his whole life, and watched movies in his house! Just because you've seen everything, doesn't mean you understand it. Shut up! This guy sticks his fucking thumb in the air like he's fucking Caesar like his review means anything, to anybody, and God forbid if I come across somebody that says: "well you know, they gave it two thumbs up, well you know what, here's one finger up! Okay?" I'm not going to see this movie with you! You fucking bastard! Cause then, you know, you go to see the movie with this fucker, and they come out, huh, that thumb guy was right, the cinematography wasn't so great... Yeah, okay, then you gotta kill him with a bucket of popcorn, and you know want ensues after that... police, broomsticks, it's a whole ordeal, and you don't need that! I'm going to the movies by myself.... leave me alone! And if there's fat-kins approved popcorn at the snack bar, I'm killing everyone! Good Day To You!!!"
Old 10 Dec 2004, 15:32   #545
Pinky
Guru

Pinky

Imi place avatarul, Demona. Very cool
Old 11 Dec 2004, 21:20   #546
Sm�agol-Gollum
The One and Only Gollum

Sm�agol-Gollum

mie imi place avataru lui raptor.....stupid dog, you make me look bad!!
Old 12 Jan 2005, 17:55   #547
Demona
your Worst Nightmare

Demona

Originally Posted by Pinky:
Imi place avatarul, Demona. Very cool

Pinky merci fatah! Da` uite cine vorbeshte. Cea care o are pe Zeitza avatar. 8) Giiiiiiiiirl... :w00t: Da` s-a rezolvat... O am iar... shi tot Vampir... So 2 in 1... best combination!!! 8)
Old 17 Apr 2005, 09:09   #548
Akasha
Senior

Akasha

Send a message via Yahoo to Akasha
yoay cat am cautat topica asta pe aici.avea si eu unde posta ca m-am intors in randurile cinemagia si nu aveam unde sa ma iscales,fara sa imi urc forumul in cap ca postez aiurea.cam pustiu pe aici lately.toata lumea s-a schimbat de cand am plecat. :hmm: poate mi se pare,oricum,ciao-ciao lume!
Old 17 Apr 2005, 20:41   #549
Sm�agol-Gollum
The One and Only Gollum

Sm�agol-Gollum

sal'tare..bine ai revenit..si sa stii ca ai dreptate...sa skimbat drastic forumul in ultimele luni..au venit forumisti noi, cei vechi nu prea mai posteaza.. ...i missss the old daysss...
Old 18 Apr 2005, 17:26   #550
Demona
your Worst Nightmare

Demona

So look who's back on the THIS game... Akasha... shi ce a scos ea de la naftalina... Yeah, multe s-au schimbat lately... But why should you care anyway? :huh:
Old 22 May 2005, 23:50   #551
Floydman
Guru

Floydman

mdea si eu am avut aceeasi senzatie...multe s-au schimbat...si eu sunt unu din cei vechi care nu mai posteaza decat rar...back to the future.... :shock:
Floydman is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 24 May 2005, 15:24   #552
Akasha
Senior

Akasha

Send a message via Yahoo to Akasha
se vede dupa avatarul tau ca zace sictirul in tine big time.cred ca multi dintre cei vechi nu prea mai stau pe aici,din diferite motive. :sick: