Go Back   Cinemagia Forum > Totul despre filme > Acum pe ecrane

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 28 Oct 2011, 04:06   #81
Mercutio
Guru
 
Mercutio
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,333
In Cahiers du cinema pe octombrie, cronica la Drive se numeste Road to nowhere.
Printre altele se spune ca Refn a fost prea usor comparat cu Kubrick si ca intarzie sa disipeze linia ce separa o mare promisiune de o simpla speranta.
Mercutio is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 28 Oct 2011, 06:59   #82
Liviu-
Film Dissection
 
Liviu-
 
Join Date: Dec 2008
Location: Vaslui / Bucuresti
Posts: 3,106
Ar fi fost mai interesant ceva despre film, nu chestii generale, adica niste argumente la ce ai scris aici. Daca ai timp poate le poti pune si pe alea
Liviu- is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 18 Nov 2011, 07:59   #83
Windom
The Ultimate Badass
 
Windom
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,175
M-a nedumerit un pic finalul. Filmul trebuia sa se incheie cu mecla lui Ryan Gosling in rigor mortis. Ar fi fost un final demn de restul filmului. Dar baiatul clipeste... Fuck, mi-am zis, dar, treaca-mearga, hai ca tot isi da duhul... Apoi isi misca mina, porneste... Fuck again... Apoi o arata pe gagica in fata usii si imi zic: Oh, Jesus, daca asta iese de acolo si sar unul in bratele celuilalt, m-am si lepadat pe vecie de nenea Refn asta. Din fericire nu s-a intimplat asta. Si totusi, trebuia neaparat ca omul sa moara in...exercitiul functiunii? Ori, doamne feri, sa NU moara? Nici nu vreau sa-mi imaginez asta...
Oricum, mi-a placut filmul. Singurul lucru prin care m-a impresionat Ryan pina acum a fost faptul ca i-a tras-o lui Scarlett. Dar uite ca stie sa faca si altceva. Bravos! Totusi, pentru mine, Albert Brooks e omul zilei, face un rol fenomenal. Pacat ca Bryan Cranston nu e folosit la potential maxim. Carey e molia pe care o stim, noua Gwyneth Paltrow, material de laba pentru profesorii universitari. M-am si intrebat, dupa primele 30 de minute, what's all the big fuss about? Filmul parea de o banalitate inspaimintatoare (plod mexican for christ sake??? Bring on the violins!!!). Apoi, din fericire, isi revine...
Nu l-as compara cu Tarantino, actiunea aici implodeaza, nu explodeaza. Mai degraba, cu The Limey al lui Soderbergh, ori chiar cu No Country For Old Men, din anumite puncte de vedere. Reținerea e punctul forte, si nu doar in jocul actoricesc. Un exemplu foarte bun e secventa accidentului ce pune capat acelei urmariri. Exceptional regizat momentul, chapeau! Iar pe coloana sonora, Badalamenti??? La inceput mi s-a parut putin lame si aceasta, cu versurile alea care ne baga pe git trairile personajelor, insa apoi își intra maestrul în mînă și ne oferă ceea ce știe el mai bine să creeze – mood. Acordurile alea, neîntrerupte de editing, ce continuă să ne învăluie pe parcursul mai multor scene, au impactul scontat.
All in all, o surpriza extrem de plăcută, minus Carey (nu zic ca-i actrita slaba, pur si simplu nu o suport) si finalul ala (relativ) ratat.
__________________
God ain’t my fucking daddy...

http://www.youtube.com/watch?v=YQiPQ...rom=PL&index=5
Windom is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 18 Nov 2011, 11:11   #84
Federico
Snob Elitist
 
Federico
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,579
Quote:
Singurul lucru prin care m-a impresionat Ryan pina acum a fost faptul ca i-a tras-o lui Scarlett. Dar uite ca stie sa faca si altceva.
Quote:
Carey e molia pe care o stim, noua Gwyneth Paltrow, material de laba pentru profesorii universitari
Quote:
Filmul parea de o banalitate inspaimintatoare (plod mexican for christ sake??? Bring on the violins!!!)


Si mie mi s-a parut povestea apa de ploaie, dar Gosling... jesuschristallmighty ce rol si ce personaj. Si el salveaza filmul precum o gaura neagra, curband in jurul lui spatiu, timp, lumina, si eclipsand tot. Nu stiu exact unde m-a atins, da' m-a socat acest achievement al filmului. Scenele cu liftul, cu ciocanul, cu altoirea lui Hendricks, sunt fenomenale. La fel cea in care trece cu masina printr-o parcare nocturna pe langa doi cocalari fiorosi si el ii priveste insistent si provocator, parca rugandu-i sa-i de ocazia sa-i joace-n pricioare, rulata cu incetinitorul. Incetinitorul e o bila alba babana a filmului, din pdv-ul meu. Si inca mi s-a parut underused. (de fapt slowmotion-ul mi se pare grotesc de insuficient exploatat in general, in cinemaul de azi.)

Tabloul asta trebuia sa dureze macar vreo 2 minute, nu cateva secunde, ca sa pot absorb incredibila tensiune pe care-o emana:



LE: Cred ca, de fapt, ce-mi place la ce face Gosling aici, e discrepanta dintre aparenta si esenta. Are o fata cumva copilaroasa si e si cam slabanog, insa cata ferocitate mocneste inauntru...



.

Last edited by Federico : 18 Nov 2011 at 11:17.
Federico is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 18 Nov 2011, 13:34   #85
Kriss_Kringle
Guru
 
Kriss_Kringle
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,664
Clar nu l-ai vazut in Crazy,stupid,love.Numai slabanog nu e.
Pe mine nu m-a dat asa pe spate rolul lui pentru ca,dupa cum am zis in comentariile trecute din topic,joaca in acelasi fel ca si in Lars and the real girl,doar ca are cojones aici.
__________________
I adore simple pleasures. They are the last refuge of the complex.

Last edited by Liviu- : 19 Nov 2011 at 13:43.
Kriss_Kringle is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 19 Nov 2011, 13:04   #86
Federico
Snob Elitist
 
Federico
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,579
Iar incepem cu caltabosii?!

Clar l-am vazut in CSL! Am depus si marturie scrisa pe undeva despre asta. Dar: (trecand pe langa faptul ca era photoshopat acolo ) e drept, tipul are pachetele bine cristalizate, insa nu are masa. Asa-mi pare mie. Compara-l cu Bruce Wayne-ul luI Bale sau cu Jason Bourne-ul lui Damon, sau cu Bond-ul lui Craig. Gosling e inca necopt pe langa astia, inca un pustan.
Cat despre acting, nu l-am vazut in "Lars", dar ce-mi place mult aici e taciturnitatea aia extrema si vizavi de faptul ca are coaie, tot din asta reiese din pdv-ul meu si nu la scenele in care... e lasat sa fie-n largul lui (in speta liftul), daca tu pe-astea le-ai avut in vedere. Eu ma gandesc mai repede la cea in care face cunostina cu personajul lui Brooks, cea in care face cunostinta cu barbaxo lui Carey si acesta il suspecteaza sa nu cumva sa-si facut damnlaua cu muierea lui si se da de ceasul mortii sa-l intimideze, insa driver-ul afiseaza un calm infinit si chiar si un rictus dispretuitor. Acolo-mi place mie cel mai mult.

Last edited by Liviu- : 19 Nov 2011 at 13:43.
Federico is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 19 Nov 2011, 13:55   #87
Kriss_Kringle
Guru
 
Kriss_Kringle
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,664
Nu inteleg de ce trebuie sa aiba toti "masa" ca sa fie luati in serios.Omu' e destul de bine facut si suspectez ca are un metabolism rapid,lucru care-l face sa arate asa de "ripped" pentru il stiu de cand juca in Young Hercules si era slab de pe atunci.Bale a trebuit sa se ingrase dupa ce-a terminat The machinist si a facut-o cu inghetata,gogosi si pizza.Ajunsese la vreo 80 si ceva de kg si cand l-a vazut Nolan i-a zis sa mai dea jos cateva.Practic,Bale a trecut prin atatea schimbari fizice severe de-a lungul carierei de actor ca ar putea sa devina nutritionist La fel pot spune si despre Damon care in ultimii ani jongleaza rolurile care-i cer sa se ingrase sau sa puna masa musculara.Citisem un interviu cu Gosling acum vreo 2 luni in Total Film parca, unde l-au intrebat care e rolul lui preferat si a spus ca cel din Lars and the real girl,rol pe care a vrut sa-l emuleze in Drive pentru ca doar ce terminase filmarile la Blue Valentine si i se acrise de atatea dialoguri.Legat de scenele mentionate de tine,acolo se vede ca e genul calm care nu se lasa intimidat de nimic,parca aduce un pic cu Clint Eastwood prin lipsa comunicarii, doar ca e ceva mai rafinat dar nu se sfieste sa calce pe acceleratie daca e nevoie.Genul asta de persoane sunt foarte imprevizibile pentru ca nu-si arata emotiile.
__________________
I adore simple pleasures. They are the last refuge of the complex.

Last edited by Kriss_Kringle : 19 Nov 2011 at 15:11.
Kriss_Kringle is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 19 Nov 2011, 15:25   #88
Mercutio
Guru
 
Mercutio
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,333
Originally Posted by Kriss_Kringle:
Nu inteleg de ce trebuie sa aiba toti "masa" ca sa fie luati in serios.Omu' e destul de bine facut si suspectez ca are un metabolism rapid,lucru care-l face sa arate asa de "ripped" pentru il stiu de cand juca in Young Hercules si era slab de pe atunci.Bale a trebuit sa se ingrase dupa ce-a terminat The machinist si a facut-o cu inghetata,gogosi si pizza.Ajunsese la vreo 80 si ceva de kg si cand l-a vazut Nolan i-a zis sa mai dea jos cateva.Practic,Bale a trecut prin atatea schimbari fizice severe de-a lungul carierei de actor ca ar putea sa devina nutritionist La fel pot spune si despre Damon care in ultimii ani jongleaza rolurile care-i cer sa se ingrase sau sa puna masa musculara.Citisem un interviu cu Gosling acum vreo 2 luni in Total Film parca, unde l-au intrebat care e rolul lui preferat si a spus ca cel din Lars and the real girl,rol pe care a vrut sa-l emuleze in Drive pentru ca doar ce terminase filmarile la Blue Valentine si i se acrise de atatea dialoguri.Legat de scenele mentionate de tine,acolo se vede ca e genul calm care nu se lasa intimidat de nimic,parca aduce un pic cu Clint Eastwood prin lipsa comunicarii, doar ca e ceva mai rafinat dar nu se sfieste sa calce pe acceleratie daca e nevoie.Genul asta de persoane sunt foarte imprevizibile pentru ca nu-si arata emotiile.

Clint Eastwood are o figura foarte expresiva, mult mai sugestiva decat vorbirea lui. De aceea isi limiteaza dialogurile la minim. E cel mai bun atunci cand trebuie sa deducem ce gandeste in timp ce camera il urmareste de aproape.
Pe de alta parte tipul din Drive are o fata de copil, in neconcordanta cu faptele lui de violenta. E neconvingator pentru mine cu zambetul acela imobil, sub forma de felie de pepene, asteptand cateva secunde pana sa dea un raspuns, ca si cum ii trebuie ceva mai mult timp decat unui om normal sa proceseze ce i s-a comunicat. Desi la inceput, in scena urmarii, e prezentat ca fiind iute in miscari si decizii. Alta nepotrivire.
Mercutio is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 19 Nov 2011, 15:42   #89
SMC
Guru
 
SMC
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 491
Filmu' e f. tare, "un basm cavaleresc postmodern" - cum bine zice I. Birsan!
SMC is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 19 Nov 2011, 16:00   #90
Kriss_Kringle
Guru
 
Kriss_Kringle
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,664
Originally Posted by Mercutio:
Clint Eastwood are o figura foarte expresiva, mult mai sugestiva decat vorbirea lui. De aceea isi limiteaza dialogurile la minim. E cel mai bun atunci cand trebuie sa deducem ce gandeste in timp ce camera il urmareste de aproape.
Pe de alta parte tipul din Drive are o fata de copil, in neconcordanta cu faptele lui de violenta. E neconvingator pentru mine cu zambetul acela imobil, sub forma de felie de pepene, asteptand cateva secunde pana sa dea un raspuns, ca si cum ii trebuie ceva mai mult timp decat unui om normal sa proceseze ce i s-a comunicat. Desi la inceput, in scena urmarii, e prezentat ca fiind iute in miscari si decizii. Alta nepotrivire.

Tocmai atunci cand asteapta cateva secunde sa raspunda sau scenele acelea lungi in care nu se intampla nimic mi s-au parut mie fortate si ca incearca sa fie prea art house doar de dragul de a parea pretentios pe ecran.Referitor de Eastwood ma limitez doar la comunicare pentru ca asa cum ai spus si tu, nu are expresivitatea lui,rautatea din priviri.Tot in acelasi articol mai spune:" I also thought a lot about Prince in Purple Rain, and Alain Delon in Le Samourai. In some way the character was an amalgamation of the all the heroes in all the movies that Nicolas had seen."
Deci chiar daca pe asta s-au axat, nu inseamna neaparat ca le-a si reusit.
__________________
I adore simple pleasures. They are the last refuge of the complex.

Last edited by Liviu- : 19 Nov 2011 at 16:07.
Kriss_Kringle is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 19 Nov 2011, 16:08   #91
Liviu-
Film Dissection
 
Liviu-
 
Join Date: Dec 2008
Location: Vaslui / Bucuresti
Posts: 3,106
Va rog frumos, inca o data, nu mai citati tot carnatul Nu e atat de greu sa scoti o parte din citat daca nu e nevoie de ea.
Liviu- is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 19 Nov 2011, 16:11   #92
Kriss_Kringle
Guru
 
Kriss_Kringle
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,664
Originally Posted by Liviu-:
Va rog frumos, inca o data, nu mai citati tot carnatul Nu e atat de greu sa scoti o parte din citat daca nu e nevoie de ea.

Gata boss,promit ca nu mai fac
__________________
I adore simple pleasures. They are the last refuge of the complex.
Kriss_Kringle is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 23 Nov 2011, 12:47   #93
Federico
Snob Elitist
 
Federico
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,579
Originally Posted by Mercutio:


Pe de alta parte tipul din Drive are o fata de copil, in neconcordanta cu faptele lui de violenta.
Sintagma "babyface killer" nu-ti spune nimic?
Federico is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 23 Nov 2011, 14:02   #94
Chambord
x
 
Chambord
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 3,717
Ba da. Era porecla lui Ole Gunnar Solskjær.
Chambord is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 23 Nov 2011, 14:36   #95
Kriss_Kringle
Guru
 
Kriss_Kringle
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,664
Originally Posted by Chambord:
Ba da. Era porecla lui Ole Gunnar Solskjær.

Asta ma gandeam sa zic si eu mai devreme. A fost primul lucru care mi-a trecut prin minte cand am citit ce-a scris Federico.
__________________
I adore simple pleasures. They are the last refuge of the complex.
Kriss_Kringle is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 23 Nov 2011, 15:32   #96
bremen1980
Guru
 
bremen1980
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,355
L-am vazut si eu ieri sa ma declar foarte multumit minus finalul .Coloana sonora de zile mari ,zimbetul in coltul gurii afisat de R.G.,imaginile metalizate ,ceasurile alea de pe bord .Intra in mod clar in top 5 pe 2011 alaturi de ''Corcodusul vietii '' si ''Melancolista'' .
Am cumparat bilet cu 3 minute inainte sa inceapa filmul.Scria acolo (la cinema Europa) ca trebuie sa fie 2 cumparatori pentru ca filmul sa ruleze.Ma panicasem ca nu mai vedeam alt ''fraier'' dar doamna de la casa m-a asigurat ca mai cumparase o tipa bilet. O fi cumparat dar eu n-am vazut-o in sala .Eram singurel in ditamai sala si incercam un sentiment ciudat de parca eram in arhiva unui fost cinema si dadusem peste niste filme compromitatoare .Stiti ceva gen :8 mm sau Tesis. Dadusem de fapt peste ''Drive '' care chiar era compromitator . 9/10
bremen1980 is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 27 Nov 2011, 21:27   #97
Federico
Snob Elitist
 
Federico
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,579
Originally Posted by Chambord:
Ba da. Era porecla lui Ole Gunnar Solskjær.
I knew that.
Dar nu cred(eam) ca s-a inventat special pentru el.
Sau da?
Federico is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 04 Dec 2011, 05:05   #98
Hattifnatt
Junior
 
Hattifnatt
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 55
Pentru mine e de departe cel mai bun film al anului... din pacate nu e pentru publicul larg si probabil nu va fi inteles si gustat de fanii Transformers, Twilight, Harry Potter, Avatar etc


Completare (pentru cei care s-au plans de final): mie mi se pare ok finalul, cu (anti)eroul care supravietuieste. Consolideaza impresia usor suprarealista de personaj din alta lume pe care si-o construieste treptat de-a lungul filmului, de erou mitic care apare si dispare de la un oras la altul, afisand o incredere in sine vecina cu nebunia. Pe parcursul fillmului, tipul nu-si face nici un back-up plan... daca undeva e o problema, el pur si simplu se duce si rezolva Mai cred ca aspectul mitologic al personajului principal e sugerat subtil si de versurile soundtrack-ului, prin contradictie ("a real human being" - ceva ce tipul nostru nu prea e, dar poate ar vrea sa fie).

Inca o chestie: mi s-ar fi parut mai stereotip finalul daca murea. Ar fi fost un final oarecum previzibil si nu asa de tragic, cred eu. Ceea e cu adevarat tragic e ca a supravietuit, dar fara fata. Pentru el probabil a fost clar ca a pierdut-o pentru totdeauna dupa scena din lift (momentul in care se inchide usa glisanta e simbolic in acest sens), dar adevarata tragedie este ca ea l-ar fi acceptat probabil chiar si asa, pentru ca se duce sa-i bata la usa, dar el nu are de unde sa stie, a plecat deja. Asta mi se pare mai tragic decat daca ar fi murit si lucrurile ar fi fost clare.

Last edited by Hattifnatt : 05 Dec 2011 at 00:09.
Hattifnatt is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 25 Dec 2011, 21:02   #99
Federico
Snob Elitist
 
Federico
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,579
de curand am dat peste acest blog de film (salut, dooma )

http://nilesfilmfiles.blogspot.com/2...oes-drive.html

e complet inedit si (dar sa ne oprim aici cu paralela)...

Dupa cum observati la o aruncatura de ochi e destul de urias de ce pune tipul pe masa iar lectura eseului cere oleaca de rabdare. E cineva dispus sa discutam anumite chestii din el? Nimic ambitios, nu va speriati, in principiu ma intereseaza un simplu da sau nu fata de anumite teze pe care le ridica la fileu individul, si daca aveti chef si niste argumente eventual (dar doar daca aveti chef). Pe mine m-a socat profunzimea viziunii autorului, Rob Ager e mic copil pe langa el. Aproape ca e pe cale sa-mi schimbe modul cum privesc cinemaul, pe anumite planuri. Ce ziceti?
__________________
“The goddam movies. They can ruin you. I'm not kidding.”
Federico is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 25 Dec 2011, 22:20   #100
Federico
Snob Elitist
 
Federico
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,579
Hai ca n-am ce face si mai vin cu o idee. Pentru fanii filmului: vreti sa facem o lista cu "100" (cate-om gasi, nu e musai o norma fixa) de micro-chestii preferate din estetica filmului. Ideal ar sa fie cat mai subtile posibil pentru ca probabilitatea de a impartasi o observatie noua celorlalti sa fie cat mai ridicata. E si important, nu e un joc gratuit idiot, prilejul pentru a cunoaste filmul pana in cele mai obscure unghiuri dar si ca exercitiu de testare a ascutimii perceptiei. Haide, nu fiti bulangii!
Dau eu startul:

1. Imi place, la cele doua jafuri in care il vedem actionand pe driver, momentele in care le deschide usa in intampinare complicilor care se intorc cu prada, si imi place si tracking-ul oblic ascendent si ofensiv al camerei catre chipul sau. actiunea asta a driverului e un detaliu care aduce o nota foarte apasata de realism scenei, mi se pare mie. Miscare camerei... e doar estetica, nu cred ca am ce explica.

2. Imi place cum devine un motiv, aparand in doua ocazii, faptul ca unul din cei doi perpetratori ai jafului ramane in urma de fiecare data, si este asteptat febril si cu sufletul la gura de partenerii sai. De asemenea faptul ca prima lovitura o anticipa, sub aspectul acesta, pe ultima, cred contribuie subliminal la sporirea pregnantei impactului emotional la urmatoare.

3. Imi place - oh, boy, o ador pe-asta - cadrul care surprinde rezolutia ambuscadei din camera de hotel, cu chipul driverului aproape exhaustiv inrosit de sange, cu ochii stupefiati de socul incercarii, cum protrude din penumbra unui perete inspre zona de close-up a camerei (de filmat) stationand cateva clipe si apoi retragandu-se la loc, totul captat in ralenti.

4. Tot in aceasta locatie (camera de hotel) imi place cum dupa ce o plesneste peste fata pe tipa tradatoare si o lipeste de saltea, ii acopera gura cu o mana inmanusata si cu indexul erect al celeilate tintuind-o amenintator de la distanta si - acum vine parte care-mi place - in procesul amenintarilor verbale scoate si replica (stati sa ma uit ca s-o citez exact! ... n-am gasit, bag de la mine): from now on every word that comes out of your mouth is the truth or else I'm gonna hurt you. "I'm gonna hurt you"-ul ala e de o subtilitate si un eufemism care denota un self-confidence de cote zenitale + foarte foarte puternica senzatia de naturalete si realism. (O scena asemanatoare exista si in filmul "The Town" - am si mentionat asta pe topicul aferent la vremea aferenta - : cica "we're gonna hurt some people" si apoi le ravagiaza domicilui si le devasteaza trupurile de-a binelea. E pe principiul "cainele care musca (rau) nu latra". Un alt moment din aceeasi categorie e cel din "The Godfather" cand Tom ii "plateste o vizita" (sic!) producatorului de filme pentru a-i impune o decizie, si la fel, diplomatia si eleganta amenintarilor lui sunt ingrozitoare... mai ales dupa ce ajungem sa realizam de ce se va dovedi a fi in stare sa faca pentru a-si atinge scopul). Oops, am cam deviat de la traseu, sorry. Dar o sa supravietuiti voi cumva, nu?

5. Cadrul din finalul urmarii de dupa atacul de la amanet cu masina adversarilor rasturnadu-se la tentativa de viraj, filmat prin fereastra dorsala a autoturismului driverului, din nou in ralenti.

6. Inapoi in camera de hotel asaltata: actiunea de a blocare a usii prin intermediul saltelei. Reactia instinctuala, improvizationala si disperata, dar si ideea in sine a masurii de auto-aparare- au o tusa de jalnic, patetic si penibil - wich is exactly what REALITY is all about!! Foarte tare.

7. "Sorry, wrong floor" - more than you could possibly imagine, pal.

8... va urma!
__________________
“The goddam movies. They can ruin you. I'm not kidding.”
Federico is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:32.


Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
jinglebells