Kodak Vision 2 - “What’s Next ?”

26 Mar 2003
Kodak Vision 2 - “What’s Next ?”
Ultimul tip de peliculã cinematograficã utilizatã la ora actualã pe plan international, Kodak Vision2, este lansat acum si la Bucuresti, de Kodak Cinelabs România. Noua generatie de peliculã color va oferi spectatorilor români de cinema si celor de emisiuni/reclame TV o imagine mult mai clarã, naturalã, cu detalii surprinse excelent, si în special o redare îmbunãtãtitã a tonurilor pielii.
În lume, stocurile de Kodak Vision2 s-au epuizat în timp-record, într-o foarte scurtã perioadã de la lansarea sa pe piatã. Kodak Vision este cel mai utilizat tip de peliculã pe plan mondial. În 2001, toate filmele nominalizate la Oscarul pentru cea mai bunã imagine erau realizate pe peliculã Kodak.
“În noiembrie 2002, KODAK Cinelabs România mi-a dat sansa sã testez noul tip de peliculã 500 ASA, Vision2 5218”, spune Vivi Drãgan Vasile, unul dintre operatorii români de imagine deveniti deja clasici. “Rezultatele testului au fost extraordinare. Acest lucru mi-a confirmat ceea ce am aflat de-a lungul multor ani de experientã: pentru KODAK, singurul concurent adevãrat este tot KODAK”.
KODAK VISION2 permite creatorilor de film sã lucreze liber, fãrã sã-si cenzureze creativitatea, sã surprindã mai multe detalii în scenele filmate în luminã puternicã sau în cele predominant întunecate, cu umbre. Datoritã faptului cã VISION2 captureazã mai multã informatie pe peliculã, operatorii spun cã pot utiliza mai bine imaginile atunci când le convertesc în fisiere digitale, pentru montajul filmului. Asta înseamnã cã ei au parte de un extraordinar avantaj al tehnologiei digitale în timpul post-productiei, de asta bucurîndu-se în principal spectatorii.
Pe lângã aceastã excelentã redare a detaliilor, imaginea surprinsã pe acest tip de peliculã este mult mai clarã, curatã si se bucurã de posibilitatea unei prelucrãri excelente în Telecine si la postproductie, fiind optimizatã atât pentru aplicatiile traditionale, cât si pentru cele digitale.
KODAK VISION2 este urmasul liniei VISION, care a fost introdusã pe piatã în 1995, pentru ca într-un timp extrem de scurt sã devinã cel mai utilizat tip de peliculã din întreaga lume.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells