Cinemagia Forum

Cinemagia Forum (https://www.cinemagia.ro/forum/index.php)
-   Film in general (https://www.cinemagia.ro/forum/forumdisplay.php?f=227)
-   -   Turneu regizori (Editia 2) - Selectie (https://www.cinemagia.ro/forum/showthread.php?t=98613)

Liviu- 03 Mar 2012 23:52

Turneu regizori (Editia 2) - Selectie
 
In primul rand imi cer scuze celor care au participat la selectia inchisa si ii rog sa contribuie si aici, dupa noile reguli.

Termen nomnalizari: 11 martie (Inchis)
Termen votare: 14 martie (INCHIS)

1. Oricine poate nominaliza un regizor, dar trebuie sa se tina cont de faptul ca se doreste descoperirea unor regizori, iar alegeri prea populare, precum Stanley Kubrick, vor avea sanse minime de a trece de faza selectiei.
2. Pentru a fi acceptata propunerea unui regizor trebuie ca aceasta sa contina minim cinci din filmele sale si o motivatie a nominalizarii. Preferabil e ca cel care face propunerea sa cunoasca cat mai bine regizorul si filmele propuse, dar daca motivatia e multumitoare se poate trece cu vederea peste acest lucru.
3. O persoana poate nominaliza maxim 6 regizori, iar nominalizarea odata scrisa nu mai poate fi retrasa.
4. O persoana nu poate vota asupra propriei nominalizari, aceasta avand un puntaj neutru (0) odata nominalizata, urmand ca ceilalti sa voteze pro (+1) sau contra (-1) participarii unui anumit regizor in turneu, acelasi lucru fiind valabil si pentru filmele propuse.
5. Numai cel care a propus regizorul poate face modificari in lista de filme a regizorului (adaugare/retragere filme).
6. Cei care produc schimbari in lista propriilor nominalizari vor face acest lucru in mesajul initial, anuntand acest lucru si printr-un mesaj nou.
7. Cei care voteaza nominalizarile altora o vor face intotdeauna intr-un mesaj nou.
8. Primii 8 regizori in ordinea punctajului vor participa in turneu.

Lista nominalizari:

Quote:

Pedro Costa (+6)
O Sangue
Casa de Lava
Ossos
In Vanda's Room
Colossal Youth

Nuri Bilge Ceylan (+6)
Kasaba(1997)
Clouds Of May(1999)
Uzak(2002)
Climates(2006)
Three Monkeys(2008)

Francois Truffaut (+5)
La chambre verte
L'homme qui aimait les femmes
La nuit americaine
Le dernier metro
Tirez sur le pianiste

Yasujirô Ozu (+5)
Floating weeds
An autumn afternoon
Late autumn
Early Summer
The end of summer

Abel Ferrara (+5)
King of New York (1990)
Bad Lieutenant (1992)
The Funeral (1996)
Ms. 45 (1981)
The Addiction (1994)

Ermanno Olmi (+4)
Il tempo si è fermato/Time Stood Still (1959)
Il posto/The Sound of Trumpets (1961)
I fidanzati/ The Fiances (1962)
L'albero degli zoccoli/The Tree of Wooden Clogs (1978)
Il mestiere delle armi/The Profession of Arms (2001)

Denys Arcand (+3)
Le déclin de l'empire américain (1986)
Jésus de Montréal (1989)
Love and Human Remains (1993)
Les invasions barbares (2003)
L'âge des ténèbres (2007)

Jafar Panahi (+3)
Talaye Sorgh
Dayereh
Ayneh
Badkonake Sefid
Offside


João César Monteiro (+3)
Vai~E~Vem
Recordações da Casa Amarela
A Comédia de Deus
As Bodas de Deus
À Flor do Mar

Jacques Tati (+3)
Jour de fête
Mr. Hulot's Holiday
Mon Oncle
Play Time
Trafic

Robert Altman (+3)
McCabe & Mrs. Miller - 1971
The Long Goodbye - 1973
Thieves Like Us - 1974
California Split -1974
Nashville - 1975

Aleksandr Sokurov (+2)
Mat i syn
Otets i syn
Faust
Russian Ark
The Sun

Guy Maddin (+2)
Archangel - 1991
Careful - 1992
The saddest music in the world - 2003
Brand Upon the Brain! - 2006
My Winnipeg - 2007

Pier Paolo Pasolini (+2)
Accattone(1961)
Mamma Roma(1962)
Comizi D'Amore(1964)
Teorema(1968)
Il Decameron(1971)/Arabian Nights(1974)

Bela Tarr (+2)
Werckmeister Harmonies
Damnation
The Man from London
Almanac of Fall
The Turin Horse

Chris Marker (+2)
La Jetée
Sans soleil
Letter from Siberia
Grin Without a Cat
Une journée d'Andrei Arsenevitch

Věra Chytilová (+1)
Daisies, 1966
Fruit of Paradise, 1970
Prefab Story, 1979
The Very Late Afternoon of a Faun, 1983
The Jester and the Queen, 1988

Maurice Pialat (+1)
Under the Sun of Satan
A nos amours
Loulou
L'enfance nue
Police

Sharunas Bartas (+1)
The Corridor
Trys Dienos
A Casa
Seven Invisible Men
Freedom

Aki Kaurismaki (+1)
Drifting Clouds
The Man Without a Past
Lights in the Dusk
Rikos ja rangaistus
Leningrad Cowboys Go America

Shion Sono (+1)
Love Exposure
Cold Fish
Ekusute
Suicide Club
Be Sure To Share

Kaneto Shindō (+1)
Gembaku no ko/Children of Hiroshima (1952)
Hadaka no shima/The Naked Island (1960)
Onibaba (1964)
Kuroneko/Black Cat (1968)
Hokusai manga/Edo Porn (1981)

William Wyler (0)
Dodsworth - 1936
Dead end - 1937
The best years of our live - 1946
The heiress - 1949
The children's hour - 1961

Dan Pita (0)
Tanase Scatiu (1978)
Faleze de nisip (1983)
Dreptate in lanturi (1984)
Pas in doi (1986)
Pepe si Fifi (1994)

Krzysztof Kieslowski (0)
Camera Buff(1979)
Blind Chance(1981)
No End(1985)
A Short Film About Love(1988)
A Short Film About Killing(1988)

Agnieszka Holland (0)
A Woman Alone, 1981
Angry Harvest, 1985
Europa Europa, 1990
Olivier, Olivier, 1992
The Third Miracle, 1999

Paul Verhoeven (-1)
Turks fruit
Wat zien ik (AKA Business Is Business AKA Diary of a Hooker AKA Any Special Way)
Keetje Tippel
Spetters
De vierde man

Otto Preminger (-1)
Laura (1944)
The Man with the Golden Arm (1955)
Angel Face (1952)
Anatomy of a Murder (1959)
Exodus (1960)

Zhang Yimou (-1)
Red Sorghum
Raise the Red Lantern
Ju Dou
To Live
The Story of Qiu Ju

Bruno Dumont (-1)
La vie de Jésus/The Life of Jesus (1997)
L'humanité/Humanité (1999)
Twentynine Palms (2003)
Flandres/Flanders (2006)
Hadewijch (2009)

Jane Campion (-1)
Sweetie - 1989
The portrait of a lady - 1996
Holy smoke - 1999
In the cut - 2003
Bright star - 2009

Nikita Mikhalkov (-1)
Burnt by the Sun
Urga
A Slave of Love
Unfinished Piece for the Player Piano
The Barber of Siberia

Sang-soo Hong (-1)
Virgin Stripped Bare by Her Bachelors
Woman on the Beach
Night and Day
Hahaha
Woman Is the Future of Man

James Benning (-1)
13 Lakes
RR
One Way Boogie Woogie/27 Years Later
Deseret
Landscape Suicide

Bertrand Blier (-1)
Buffet Froid (1979)
Notre histoire (1984)
Tenue de soirée (1985)
Préparez vos mouchoirs (1978)
Les Valseuses (1974)

Michael Haneke (-1)
The Seventh Continent (1989)
Benny's Video (1992)
Funny Games (1997)
The Piano Teacher (2001)
Cache (2004)

Isabel Coixet (-1)
Things I never told you - 1996
A los que aman - 1998
My life without me - 2003
The secret life of words - 2005
Map of the sounds of Tokyo - 2009

Peter Weir (-2)
Picnic at Hanging Rock (1975)
The Year of Living Dangerously (1983)
The Cars That Ate Paris (1974)
The Last Wave (1977)
The Mosquito Coast (1986)

Chang-dong Lee (-2)
Milyang (Secret Sunshine)
Poetry
Bakha satang (Peppermint Candy)
Chorok mulkogi (Green Fish)
Oasis

Walerian Borowczyk (-2)
Goto, l'île d'amour/Goto, Island of Love (1969)
Blanche (1971)
Contes immoraux/Immoral Tales (1974)
La bête/The Beast (1975)
Dzieje grzechu/The Story of Sin (1975)

Don Siegel (-3)
Invasion of the Body Snatchers (1956)
The Killers (1964)
Dirty Harry (1971)
The Shootist (1976)
Escape from Alcatraz (1979)

Kim Ki-duk (-3)
Bin-jip
Nabbeun namja (Bad Guy)
Shi Gan
Seom (The Isle)
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring )

Kim Ji-woon (-4)
The Quiet Family (1998)
The Foul King (2000)
A Tale Of Two Sisters (2003)
The Good,The Bad and The Weird (2008)
I Saw The Devil (2010)

Nicolas Winding Refn (-4)
Pusher II (2004)
Pusher III (2005)
Bronson (2009)
Valhalla Rising (2009)
Drive (2011)

Mircea Dragan (-5)
Explozia
Aurel Vlaicu
B.D. intră în actiune
B.D. în alertă
B.D. la munte și la mare

Twinsen 04 Mar 2012 00:47

Shion Sono - Poate cel mai exciting regizor japonez al momentului, filmele sale deseori extreme ca forma, au un simt al umorului si o inteligenta vie. Poate fi acuzat de orice, dar nu ca face cinema conventional sau banal. E un poet bipolar, iar daca high-urile sale sunt indescriptibil de intense (Love Exposure) si low-urile sunt pe masura (Cold Fish). E unul din acei regizori rari de la filmele caruia iesi electrizat si extenuat, cateodata bolnav, dar niciodata indiferent sau plictisit.

Filme propuse:
Love Exposure
Cold Fish
Ekusute
Suicide Club
Be Sure To Share

Namaste 04 Mar 2012 10:57

Kim Ki-duk

Regizor sud-coreean ce și-a transpus pasiunea pentru pictură în filmele excepționale pe care le-a realizat. După ce am pătruns în lumea creată de el, mi-a fost greu să mă întorc la altceva. Filmele lui se completează, simbolistica e impresionantă, personajele - unele mai fascinante decât altele, cadre surprinzătoare, stilistică pe care n-am întâlnit-o la alti cineaști.

Mi-e tare greu să aleg doar 5 filme, dar, dacă asta e regula, iată-le:

1. Bin-jip (preferatul meu)
2. Nabbeun namja (Bad Guy)
3. Shi Gan
4. Seom (The Isle)
5. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring )

Chang-Dong Lee

Regizor, fost ministru al culturii, scriitor apreciat în Coreea de Sud.
A regizat doar 5 filme, dar a reușit să se facă remarcat. Am văzut trei dintre ele până acum și abia aștept să le vad și pe celelalte două.
Am observat că filmele lui urmăresc traiectoria unui personaj anume, prezintă încercările prin care trece și maturizarea inerentă acestora.
Universul creat de Chang-Dong Lee invită la introspecție, emoționează și reprezintă cu siguranță o experiență cinematografică ce nu trebuie ratată.

1. Milyang (Secret Sunshine)
2. Poetry
3. Bakha satang (Peppermint Candy)
4. Chorok mulkogi (Green Fish)
5. Oasis

Liviu- 04 Mar 2012 12:43

Kim Ki-duk -1

Am vazut toate cele 5 filme, asta ar fi si motivul pentru care ii dau -1, ca altfel regizorul imi place, ba chiar 4 din filmele alese sunt primele 4 din topul personal al filmelor lui Kim (in afara de Shi Gan).

Chang-dong Lee -1


Acelasi motiv si aici, am vazut 4 din cele 5 filme ale sale. 3 dintre ele mi-au placut foarte mult (Peppermint candy, Secret sunshine, Poetry), iar unul ceva mai putin (Oasis). E un regizor pe care il recomand, dar sincer as prefera sa vad un nume ceva mai nou pentru mine in turneu... sau daca nu e nou sa fie ceva care vreau neaparat sa revad.

La Shion Sono ma bucur ca nu au fost incluse Noriko's dinner table si Guilty of romance, care, contrar ultimelor cuvinte ale lui Twinsen, m-au plictisit ingrozitor. Pe de alta parte mi-a placut foarte mult Love Exposure, chiar daca lungimea lui e egala cu a celorlalte doua filme la un loc. Ma abtin momentan, sa vad ce propuneri mai apar, dar e bine ca lipsesc celelalte doua din propuneri pentru ca atunci ar fi avut -1 din partea mea.

PS: Am modificat regulile.

Windom 04 Mar 2012 13:53

Pedro Costa

O Sangue
Casa de Lava
Ossos
In Vanda's Room
Colossal Youth



Sharunas Bartas

The Corridor
Trys Dienos
A Casa
Seven Invisible Men
Freedom

Mercutio 04 Mar 2012 15:28

1. Denys Arcand

Este cel mai important regizor canadian francez in opinia mea. Cultiva un cinema satiric si interogativ la adresa societatii si vietii, profund in acelasi timp, cu o tenta pesimita. Nu cred ca trebuie sa spun prea multe despre el, a luat Oscar pentru film strain cu Les Les invasions barbares si am constat cu placere ca e destul de cunoscut si aici, a primit cateva voturi in precedenta selectie ratata.

Le déclin de l'empire américain (1986)
Jésus de Montréal (1989)
Love and Human Remains (1993)
Les invasions barbares (2003)
L'âge des ténèbres (2007)


2. Peter Weir

Binecunoscut regizor australien. Foarte prolific. Va sunt cunoscute, desigur, filme ca Dead Poets Society, The Truman Show sau mai noul The Way Back, care i-au castigat popularitatea. Eu va propun insa cateva filme mai timpurii, in care atmosfera si imagistica joaca un rol mai important decat dramatismul si naratiunea. Tendinta ce se atenueaza in filmele ulterioare, cele din perioada hollywoodiana.

Picnic at Hanging Rock (1975)
The Year of Living Dangerously (1983)
The Cars That Ate Paris (1974)
The Last Wave (1977)
The Mosquito Coast (1986)

3. Bertrand Blier

Unul dintre favoritii mei. Cinemaul lui este unul al absurdului, al comediei negre, a la Ionesco as zice. In filmele lui se petrec lucruri scandaloase, imorale, socante, conventiile sociale sunt rasturnate, temele familiare luate peste picior.

Buffet Froid (1979)
Notre histoire (1984)
Tenue de soirée (1985)
Préparez vos mouchoirs (1978)
Les Valseuses (1974)


4. Dan Pita


Am vazut recent un film romanesc si am realizat - legat de preocuparile noastre de cinefili, in special aici pe forum - ca exista o tendinta de a explora dupa filme pe alte continente, de a cauta valori aiurea in timp si spatiu, in detrimentul cinemaului romanesc. Daca filmul romanesc contemporan e cat de cat discutat, cel dinainte de revolutie e aproape ignorat. Exista un soi de jena, cred, ce tine de ideologie, care ar trebui depasita. Pentru ca ideologia nu exclude valoarea. Propun, deci, si un autor roman, Dan Pita. Am vazut toate filme de mai jos cu ani in urma, dar cred ca merita revazute si discutate, mai ales raportate la celelalte filme straine.

Tanase Scatiu (1978)
Faleze de nisip (1983)
Dreptate in lanturi (1984)
Pas in doi (1986)
Pepe si Fifi (1994)

Twinsen 04 Mar 2012 16:04

Denys Arcand +1
Peter Weir +1

SoricicaMov 04 Mar 2012 19:09

Ermanno Olmi

Nu se intampla multe intr-un film Olmi, dar asta nu e deloc demobilizator pentru ca regizorul are darul de a transporta dincolo de banalitatea intamplarii, purtand privitorul cu blandete, cu pasi calmi si siguri, increzator in valoarea fiecarui individ, spre un taram deloc simplu, intotdeauna fascinant, universul interior uman

Il tempo si è fermato/Time Stood Still : 1959

Il posto/The Sound of Trumpets : 1961

I fidanzati/ The Fiances : 1962

L'albero degli zoccoli/The Tree of Wooden Clogs : 1978

Il mestiere delle armi/The Profession of Arms : 2001


Bruno Dumont

Filmele sale provoaca intotdeauna, insa elementele sociale socante, grave, accentuate si disecate intotdeauna lucid, uneori extrem de brutal, sunt atat de iscusit incrustate in intreg incat niciodata nu dau impresia ca regizorul urmareste a atrage publicul cu artificii ieftine; rutina si intamplarea tragica, ambele marcante, se impletesc cu o anormala normalitate intr-un discurs vizual fascinant ce face din fiecare film Bruno Dumont o experienta unica

La vie de Jésus/The Life of Jesus : 1997

L'humanité/Humanité : 1999

Twentynine Palms : 2003

Flandres/Flanders : 2006

Hadewijch : 2009

marcusARCUS 04 Mar 2012 19:33

+1 Ermanno Olmi
+1 Pedro Costa
+1 Chang-dong Lee
+1 Dan Pita

-1 Bruno Dumont (i-am vazut toate filmele,inclusiv Hors Satan si numai L'Humanite m-a dat,relativ,pe spate)
-1 Peter Weir
-1 Kim Ki-duk
-1 Denis Arcand

marcusARCUS 04 Mar 2012 20:07

Kim Ji-woon

Pentru ca este unul dintre primii regizori de film corean pe care i-am vizionat vreodata si pentru ca filmele sunt si putin entertaining,dar si destul de artistice.

The Quiet Family (1998)
The Foul King (2000)
A Tale Of Two Sisters (2003)
The Good,The Bad and The Weird (2008)
I Saw The Devil (2010)


Nicolas Winding Refn

Pentru ca e progenitura suedeza a lui Tarantino,doar ca mai subtil si mult mai stilizat.

Pusher II (2004)
Pusher III (2005)
Bronson (2009)
Valhalla Rising (2009)
Drive (2011)

Michael Haneke

Pentru ca desi filmele lui depasesc o oarecare norma de dementa,Haneke nu incearca numai sa socheze,ci si sa-si transmita mesajul crud,dar adevarat.

The Seventh Continent (1989)
Benny's Video (1992)
Funny Games (1997)
The Piano Teacher (2001)
Cache (2004)

bremen1980 04 Mar 2012 20:09

Mircea Drăgan :

Explozia
Aurel Vlaicu
B.D. intră în actiune
B.D. în alertă
B.D. la munte și la mare

Malombra 04 Mar 2012 20:52

Originally Posted by Mercutio:

4. Dan Pita

Am vazut recent un film romanesc si am realizat - legat de preocuparile noastre de cinefili, in special aici pe forum - ca exista o tendinta de a explora dupa filme pe alte continente, de a cauta valori aiurea in timp si spatiu, in detrimentul cinemaului romanesc. Daca filmul romanesc contemporan e cat de cat discutat, cel dinainte de revolutie e aproape ignorat. Exista un soi de jena, cred, ce tine de ideologie, care ar trebui depasita. Pentru ca ideologia nu exclude valoarea.


păi dacă nici criticii de film români nu cunosc cinemaul românesc. e o carte nu nuș ce top simandicos al filmelor românești, realizat cu amabila asistență a criticilor români de film. majoritatea habar nu au de săucan, alții zic despre marfa și banii că e primul road movie românesc, că 432 că e primul film despre avort... ce să mai. nu e vorba de ideologie, cred. s-au făcut filme și în afara ideologiei, sau măcar s-a încercat. reacțiile au rămas însă la del de vehemente: la o proiecție a lui pas în doi, la sfârșit o doamnă ne-a ținut juma de oră de prelegeri că pe vremea ei mamele nu erau așa destrăbălate ca să-și crească singure copiii, refuzându-le un tată, că filmul lui pița e o deșănțare, un afront la adresa tinereții ei.:)) pița, care era prezent, a rămas mut. apoi, o studentă a întrebat cum pe vremea aceea puteau exista oameni atât de multilateral dezvoltați :)) , referindu-se la personajul lui bleonț. că noi, în ziua de azi, trebuie și să învățăm, și să ne cumpărăm de mâncare! în sfârșit, a venit și o întrebare din partea unui student din mexic, venit cu un program de exchange, întrebare care pe oricare dintre studenții români i-ar fi încadrat fie la retardați, fie la fasciști: cum contribuie filmul românesc la crearea și fortificarea identității naționale? tare! pița a amuțit din nou.

îs faine de la el și filip cel bun, așa trunchiat cum e, dar mai ales duhul aurului și nunta de piatră = hardcore arthouse cinema.

bremen1980 04 Mar 2012 21:00

Originally Posted by Malombra:

Originally Posted by Mercutio:

4. Dan Pita

Am vazut recent un film romanesc si am realizat - legat de preocuparile noastre de cinefili, in special aici pe forum - ca exista o tendinta de a explora dupa filme pe alte continente, de a cauta valori aiurea in timp si spatiu, in detrimentul cinemaului romanesc. Daca filmul romanesc contemporan e cat de cat discutat, cel dinainte de revolutie e aproape ignorat. Exista un soi de jena, cred, ce tine de ideologie, care ar trebui depasita. Pentru ca ideologia nu exclude valoarea.


păi dacă nici criticii de film români nu cunosc cinemaul românesc. e o carte nu nuș ce top simandicos al filmelor românești, realizat cu amabila asistență a criticilor români de film. majoritatea habar nu au de săucan, alții zic despre marfa și banii că e primul road movie românesc, că 432 că e primul film despre avort... ce să mai. nu e vorba de ideologie, cred. s-au făcut filme și în afara ideologiei, sau măcar s-a încercat. reacțiile au rămas însă la del de vehemente: la o proiecție a lui pas în doi, la sfârșit o doamnă ne-a ținut juma de oră de prelegeri că pe vremea ei mamele nu erau așa destrăbălate ca să-și crească singure copiii, refuzându-le un tată, că filmul lui pița e o deșănțare, un afront la adresa tinereții ei.:)) pița, care era prezent, a rămas mut. apoi, o studentă a întrebat cum pe vremea aceea puteau exista oameni atât de multilateral dezvoltați :)) , referindu-se la personajul lui bleonț. că noi, în ziua de azi, trebuie și să învățăm, și să ne cumpărăm de mâncare! în sfârșit, a venit și o întrebare din partea unui student din mexic, venit cu un program de exchange, întrebare care pe oricare dintre studenții români i-ar fi încadrat fie la retardați, fie la fasciști: cum contribuie filmul românesc la crearea și fortificarea identității naționale? tare! pița a amuțit din nou.

îs faine de la el și filip cel bun, așa trunchiat cum e, dar mai ales duhul aurului și nunta de piatră = hardcore arthouse cinema.


Stiu eu doamna profesoara ,stiu eu .Eu un film cu o tanti care nu mai face un bebe pentru ca niste babe rele ii fura copilu'din burta lu'tanti aia frumoasa si-l vinde la tigani : Ilustrate cu flori de câmp

Malombra 04 Mar 2012 21:04

hîhî
bravo, bremen. tre să rescrii cartea.

bremen1980 04 Mar 2012 21:07

L-am vazut recent pe ProCinema sau Tvr3 /International .
Si pentru ca stiu ca-ti plac minunile astea ete un loc pentru tine ( in caz ca nu stiai de el )
https://board.freakyflicks.org/index.php

Malombra 04 Mar 2012 21:18

mulțam bremen.

Mercutio 04 Mar 2012 21:38

merci si eu. mentionam un film romanesc care m-a determinat sa propun un regizor roman. era vorba de Apoi s-a născut legenda (1968), tot de Blaier. nu l-am propus pe Blaier pentru nu am gasit 5 filme, care sa fie si la indemana.

Mercutio 04 Mar 2012 21:42

Malombra, sa inteleg ca nu participi la turneul de fata?

Liviu- 04 Mar 2012 22:17

Peter Weir +1
Michael Haneke +1


Kim Ji-woon -1
Nicolas Winding Refn -1


Windom & Bremen - Va rog sa adaugati si un motiv pentru care nominalizati regizorii respectivi. Daca asa s-a cerut ce pot face? :P

Federico 05 Mar 2012 09:47

Pedro Costa (born 1959) is a Portuguese film director. He is acclaimed for using his ascetic style to depict the marginalised people in desperate living situations.

Ha! Ha! Ha!
Bine-ai revenit, Windom!


All times are GMT +2. The time now is 21:11.

Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.