Un studiu care arată cât de des este căutat un anumit termen în cadrul mai multor țări și în mai multe limbi, întreprins de Compania Atlas VPN, arată că Mulan este cel mai căutat titlu pe internet al lunii octombrie, inclusiv în România.
Compania a selectat cele mai populare 100 de filme, consultând topul IMDB, și a căutat aceste titluri în datele Google Trends ale lunii octombrie, rezultând că remake-ul Disney e în fruntea căutărilor în 53 din cele 87 de țări din Europa, America de Nord și de Sud, Oceania și Africa - teritoriile incluse în studiu, ceea ce înseamnă 61% procentajul popularității. Mulan rulează în aceste momente pe marile noastre ecrane.
Al doilea titlu din clasamentul popularității este Harry Potter and the Philosopher's Stone (2001). Este cel mai căutat film în 28 de țări.
Alte titluri sunt în căutările specifice ale unei anumite țări. Indienii au căutat în octombrie comedia locală Ginny Weds Sunny (2020), Estonia și Albania preferă prducțiile clasice, Pulp Fiction (1994), respectiv The Godfather (1972).
Cel mai popular titlu în căutările israelienilor este Once Upon a Time in Hollywood (2019), iar ale japonezilor - Avengers: Endgame (2019). În SUA se simte deja febra Halloween-ului, cel puțin după titlurile căutate pe internet. 50% dintre cuvintele-cheie din căutările nord-americanilor sunt titluri de filme horror. The Nightmare Before Christmas (1993) e numărul 1 în 24 dintre state, deci are un procentaj al popularității de 47%. Un alt clasic de Halloween, semnat tot de Tim Burton - Beetlejuice - ocupă locul doi în căutările americanilor din luna octombrie, cu 37% procente.