Mission London vinde 343.000 de bilete în Bulgaria

de Ştefan Dobroiu în 23 Iun 2010
Mission London vinde 343.000 de bilete în Bulgaria

Nu câştigă Bulgaria premii la festivalurile internaţionale, dar ştie să aducă spectatorii în sălile de cinema. Lansat în a doua jumătate a lunii aprilie, coproducţia bulgaro-britanică Mission London a avut parte de al treilea cel mai bun debut din istoria Bulgariei şi iată că ajunge acum cel mai vizionat film local din toate timpurile în ţara aflată la sud de Dunăre.

Nu mai puţin de 343.130 de spectatori au văzut comedia regizată de Dimitar Mitovski şi bazată pe popularul roman al lui Alek Popov, care a scris şi scenariul, relatează Screen Daily. Mission London spune povestea noului ambasador bulgar la Londra, care are o misiune categorică din partea primei doamne a ţării: la concertul de celebrare a intrării Bulgariei în Uniunea Europeană trebuie să ia parte şi regina Marii Britanii, Elisabeta a II-a. Prins între directivele de la Sofia şi mega-problemele de organizare ale petrecerii, provocate de personalul corupt şi de interesele personale ale tuturor celor implicaţi, diplomatul apelează exact la cine nu trebuie pentru a o convinge pe regină să ia parte la petrecere.

Filmul este o coproducţie între Bulgaria, Ungaria, Macedonia, Suedia şi Marea Britanie şi îl are pe afiş şi pe Alan Ford, cunoscut publicului din România mai ales pentru rolul Brick Top din Snatch al lui Guy Ritchie. Acesta îl interpretează pe Sibling, patronul agenţiei la care apelează ambasadorul pentru a intermedia accesul la regină, fără să ştie că domeniul de activitate al agenţiei se apropie mai degrabă de industria sexuală şi nu de aristocraţia britanică.

Popularitatea lui Mission London se datorează pe de o parte genului şi specificului filmului lui Mitovski, care explorează, conform autorului Alek Popov, "problemele şi complexităţile unei naţiuni mici", şi pe de altă parte reclamei acerbe de care s-a bucurat coproducţia. Cu mult înainte de lansare trailerul a fost proiectat înaintea mega-succesului mondial Avatar. Interesul pentru Mission London era atât de mare în ziua lansării, încât cinematografele s-au dovedit neîncăpătoare şi numărul de copii proiectate a trebuit mărit de la 18 la 23 în a doua săptămână de prezenţă pe ecrane.

Poţi vedea mai jos un trailer.

 

Părerea ta

Spune-ţi părerea
ofelik_cat pe 24 iunie 2010 20:28
bv ,lor ! vanzare placuta :) pare un film reusit,dupa vizionarea trailerului...o comedie buna !
mvpsebi pe 25 iunie 2010 01:12
vreau sa-l vad...

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells