Man of Steel, deja profitabil, graţie produselor ce poartă numele şi insigna supereroului

de Cristina Grigore în 7 Iun 2013
Din bugetul de 225 de milioane de dolari, studiourile Warner au recuperat deja trei sferturi din sumă

Ca una dintre cele mai anticipate producţii ale verii, Man of Steel nu va avea cu siguranţă probleme în a-şi recupera cei 225 de milioane cheltuiţi în procesul de producţie. Iată însă că, până la debutul în cinematografe, pelicula a produs deja venituri de aproximativ o treime din această sumă. Cum s-a întâmplat acest lucru? Graţie parteneriatelor încheiate de Warner cu o seamă de companii de renume din Statele Unite şi nu numai, ce au pus pe unele dintre produsele lor numele şi sigla lui Superman.

Potrivit AdvertisingAge.com, Man of Steel deţine momentan recordul la numărul partenerilor din campania de marketing, întrecându-l pe The Lorax, ce a avut anul trecut 70 de parteneri. Cele 160 de milioane de dolari încasate de Warner până acum în contul lui Man of Steel sunt un început extrem de promiţător financiar pentru acest blockbuster, de la care se aşteaptă un miliard de dolari din vânzarea biletelor în toată lumea, şi încă o fabuloasă sumă de zece cifre din vânzarea produselor de marcă, a jucăriilor, figurinelor şi a jocurilor video.

Exploreaza subiecte similare:

Man of Steel, The Lorax

Alte știri din cinema

Armurierul westernului Rust, condamnat la închisoare în cazul în care e implicat și Alec Baldwin

Apelurile lui Gutierrez Reed din închisoare arată „că nu are remușcări și că încă aruncă vina pe alții, inclusiv pe Baldwin, pe producătorii filmului și pe paramedici”

Istoria prinde viață în fiecare seară de luni pe TV5MONDE

În fiecare luni, de la ora 22:00, reputatul jurnalist francez Stéphane Bern poartă telespectatorii canalului TV5MONDE printr-o călătorie în timp, în intimitatea unor personalități celebre din istorie.

Kingdom of Judas: un thriller românesc ce încalcă toate regulile

Kingdom of Judas, primul film românesc, vorbit integral în limba engleză a intrat în cinematografe. Dar oare să fie acest lucru destul pentru a convinge publicul?

Jeff Koons: Portretul unei vieți - O incursiune în viața și opera unui artist emblematic

Există puțini artiști în arta contemporană care polarizează și fascinează în egală măsură precum Jeff Koons.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
TheJesus pe 7 iunie 2013 14:59
Abia astept filmul,cu siguranta va fi cel mai bun film al anului!
DoctorWho pe 7 iunie 2013 21:38
Bravo măi, încă un articol de tot râsul. De ce nu gândiţi şi voi un pic înainte să copiaţi toate prostiile de pe site-urile străine?

Filmul nu şi-a recuperat niciun ban, alea 160 milioane reprezintă valoarea contractelor făcute cu fimele acelea multe. Firmele au voie să folosească numele filmului în reclame, iar WB are dreptul să folosească brandurile în film şi în materialele promoţionale. Practic suma aceea de bani reprezintă reclamă gratuită pe care filmul o primeşte, în valoare totală de atâtea milioane.

sebybog pe 9 iunie 2013 06:31
Si hotarati-va, au recuperat trei sferturi sau doar o treime? Sau vi se pare ca e acelasi lucru?
alex_il_fenomeno pe 8 iulie 2013 15:22
Fara sa mai vorbim de incasarile pe care le va mai avea din cinematografe, apoi drepturile de a rula la TV...

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells