Ted Sarandos, CEO și răspunzătorul de conținut al Netflix, a dezvăluit - în cadrul Vox Media’s Code Conference - clasamentul serialelor și filmelor streamerului, prezentând „top 10” al producțiilor aflate în primele 28 de zile de la premiera pe platformă. La conferința, reprezentantul Netflix a prezentat două slide-uri, pe care le postăm mai jos.
Primul clasament se referă la cele mai populare seriale pe baza numărului de conturi care au selectat un anumit titlu în primele sale 28 de zile de la premieră și care a rulat cel puțin 2 minute.
Reprezentantul Netflix a mai făcut un pas important spre transparență, scrie Variety, dezvăluind pentru prima dată timpul total petrecut cu vizionarea unui anumit titlu, datele făcând obiectul celui de-al doilea clasament.
Serialul Bridgerton se află pe primul loc în ambele clasamente, iar Extraction este cel mai vizionat film, ca număr de conturi Netflix ce au acccesat acest titlu, pe când Bird Box este filmul ce i-a ținut pe abonați cel mai mult în fața ecranului.
Sarandos a mai spus la conferință că drama coreeană despre supraviețuire Squid Game, ce a avut premiera pe 17 septembrie, are toate șansele să devină cel mai popular serial al streamerului din toate timpurile, fapt pe care Netflix nu l-a anticipat.
Părerea ta
Spune-ţi părerea