Producțiile adresate familiei, cele orientate spre credința religioasă, dar și cele cu mesaj patriotic au fost preferate publicului pe 2013, notează foxnews.com. Știrea are la bază raportul anual publicat de siteul Movieguide.org, o grupare conservatoare, pro familie, al cărui fondator este Dr. Ted Baehr.
Studiul arată că topul 25 al încasărilor cinematografice - atât pe teritoriul american, cât și în restul lumii – a fost dominat de pelicule orientate spre familie (Iron Man 3, Frozen, Man of Steel), lipsite de conținut nepotrivit: nuditate, trimiteri sexuale, droguri, limbaj indecent. Suma medie încasată de filmele ce puneau accent pe credință și pe căință a fost calculată la 87 de milioane de dolari, iar cea a producțiilor cu viziune non-creștină – precum Grown Ups 2 - s-a ridicat la 22 de milioane de dolari.
Filmele lipsite de limbaj indecent (Frozen), au câștigat mai mult (în medie 66 de milioane de dolari), față de cele în care acest tip de limbaj s-a auzit frecvent (Wolf of Wall Street, cu o medie de 30 de milioane de dolari la box office). De asemenea, filme lipsite de conținut sexual, precum Gravity, au câștigat mai mult (51 de milioane de dolari în medie) decât cele explicite în domeniul gesturilor și al dialogurilor cu trimiteri sexuale (We’re the Millers), a căror medie a încasărilor nu trece de 24 de milioane de dolari.
În Statele Unite, producțiile ce au reflectat „valori și conținut pro-american, conservator, patriotic și moral”, precum Iron Man 3, The Hunger Games, Captain Philips sau Lone Survivor, s-au ridicat la box office deasupra unor pelicule ca Blue is the Warmest Color, Elysium ori Spring Breakers.
„În ciuda unei opinii populare, sexul nu vinde întotdeauna. Publicul preferă în speță genul acesta de filme – pozitive, cu un conținut potrivit întregii familii, a căror conținut ridică ștacheta morală și are rădăcini biblice”, se menționează în raport.
Părerea ta
Spune-ţi părereaFilme cu continut care ridica stacheta... ha ha ha...stacheta... :-D