Festivalurile de film sunt locurile de întâlnire a cinefililor și criticilor cu cele mai bune filme noi, dar și spațiul unde se încheie contracte de milioane de dolari. Cumpărarea drepturilor de distribuție este tipul de afacere la care se vehiculează sumele cu cele mai multe zerouri.
Anul acesta, comedia existențială Palm Spring a bătut orice record printre filmele vândute vreodată la Festivalul de Film de la Sundance, prețul de achiziție al producției fiind de 17.500.000, 69 de dolari. E o diferență de 69 de cenți față de anteriorul deținător al recordului, și anume drama din 2016 The Birth of a Nation, scrie Variety.
Cecul pentru Palm Spring a fost scris de către Hulu și de către Neon, un distribuitor independent de filme.
Pe lângă înțelegerea încheiată pentru filmul Palm Spring, a mai existat un număr de contracte realizate pentru unele dintre cele mai mari și mai bine primite titluri de la Sundance. Așa cum ne-am putea aștepta, unele dintre cele mai cunoscute nume (Searchlight, Hulu, Amazon) sunt cele care au făcut achizițiile.
Părerea ta
Spune-ţi părerea