Lansat la finalul anului trecut, thriller-ul Bird Box – ce are la bază romanul omonim al lui Josh Malerman – a devenit unul dintre hit-urile Netflix. Impactul asupra publicului a fost însă mai puternic decât s-au aşteptat realizatorii, căci tot mai mulţi dintre cei care au văzut filmul au început să ia parte la întreceri cu ochii legaţi.
Întrecerile Bird Box presupun efectuarea unor acţiuni/misiuni după modelul celor din film. Problemele apar când oamenii nu iau în considerare pericolele la care se expun când – de exemplu – aleg să treacă strada orbeşte. Alarmaţi de numărul mare al celor care aleg să facă astfel de misiuni şi să-şi pună chiar viaţa în pericol, cei de la Netflix s-au văzut obligaţi să facă apel la raţiunea participanţilor şi să le descurajeze acţiunile periculoase.
Iată mesajul publicat pe Twitter de serviciul de streaming în 2 ianuarie: „Nu ne vine să credem că spunem acest lucru, însă VA RUGAM SĂ NU FACEŢI LUCURI CARE V-AR PUTEA RĂNI ÎN TIMPUL ÎNTRECERILOR BIRD BOX! Nu ştim cum au apărut aceste întreceri. Apreciem faptul că v-a plăcut fimul, însă Băiatul şi Fata (copiii ce o însoţesc pe protagonistă în film, n. red.) au o singură dorinţă în 2019 şi aceea este ca voi să nu ajungeţi la spital din cauza unor meme-uri”.
Bird Box a fost vizionat de pe 45 de milioane de conturi diferite Netflix în primele şapte zile de la lansare şi a devenit astfel filmul cu cel mai bun debut al platformei de streaming.
Părerea ta
Spune-ţi părerea