Go Back   Cinemagia Forum > Totul despre filme > Animatie

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 24 Mar 2003, 19:46   #1
NoOne
Guru
 
NoOne
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 709
Send a message via Yahoo to NoOne
ANIME-uri

Totzi cei interesatzi de anime, hentai, manga sa se adune in acest coltzishor. Eu sunt inca un incepator in acest domeniu dar sper ca entuziasmul meu sa contrabalanseze lipsa cunoshtintzelor.

De ce un nou subiect? Pentru ca desenele animate japoneze merita. Pentru ca multa lume este innebunita dupa anime-uri dar nu se shtie mare lucru despre ele.

Ce v-a placut?
Ce e nou?
Detalii tehnice.
Replici celebre...
Cine shi ce filme are...
Schimburi.

I dunno! Voi decidetzi pana unde se va merge.

--------------------------------------------------------------------------------------
Primul Forum de anime din Romania poate fi gasit la adresa:
http://www.roanime.board.dk3.com/
--------------------------------------------------------------------------------------
__________________
To be number one you need two things: attitude and brains. I can fake them both.
NoOne is offline   Reply With Quote sendpm.gif
Old 24 Mar 2003, 20:08   #2
NoOne
Guru
 
NoOne
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 709
Send a message via Yahoo to NoOne
Daca eu sunt capul rautatzilor atunci sa incep tot eu.

Primul serial japonez vizionat de mine a fost "Sailor Moon". :oops: Dupa ce va opritzi din ras [ :wink: ] cititzi shi restul... He! He!
Da. Urmaream episod cu episod tot ce se intampla. Dupa un timp insa se cam telenovelizase actziunea. Pacat.

Recent, datorita lui ArsDeViu l-am descoperit pe Vampire D.
Aseara, in loc sa urmaresc Oscarurile [cam plictisitoare daca tot vretzi sa-mi shtitzi parerea] am preferat sa stau cu ochii pe Demon Eye Kyo. Marfa dom'le "Samurai Deeper Kyo"...
Il mai am pe-acolo pe undeva shi pe Samurai X - tre' sa-mi fac timp sa vad ce e de capul lui.

O sa inchei cu o replica de-a lui Demon Eye Kyo :