Ce ma enerveaza pe mine topurile astea care nu le pot alcatui
. Dar totusi hai sa vedem:
10. Fright Night ( 1985 )
9.Sweeney Todd ( BBC 2006 ) - nu consider filmul lui Burton ca facand parte din genul horror
8.Nekromantik
7.Noroi
6.Child's Play
5.Requiem ( 2006 parca )
4.Session 9
3.House of Usher ( cu Vincent Price )
2.Evil Dead ( toata seria, mai cu precadere ultimul )
1.Amityville Horror ( 1979 )