Si ultimele 5 (in afara de À l'intérieur pe care inca nu l-am vazut
) sunt de suflet. Nu sunt de stomac, in schimb, ca celelalte, adica nu-mi gadila fluturii chiar asa de rau.
Amintesc topul meu vechi, pus mai demult pe aici:
1. The Exorcist (1973)
2. City of the Living Dead (1980)
3. Hellraiser (1987)
4. Profondo rosso (1975)
5. Nightbreed (1990)
6. Burned at the Stake (1981)
7. Aenigma (1987)
8. The House of Clocks (1989)
9. The House by the Cemetery (1981)
10. Suspiria (1977)
Ar cam trebui sa sufere niste modificari, totusi. Am mai vazut/revazut unele chestii intre timp. Voi rascoli mormintele ceva mai incolo.