Thread: Horror European
View Single Post
Old 15 Sep 2011, 20:34   #29
cosmin742000
Guru
 
cosmin742000
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 3,555
Originally Posted by CosminHorrorMaster:
Sa se faca si la noi in Romania filme horror ca doar avem subiecte.

S-a facut un film horror si la noi , e drept in coproductie cu Franta :" Ils".Acum mie imi vine greu sa compar horrorul european cu cel american respectiv asiatic , e o chestiune de gust. Eu personal prefer genul giallo. Un lucru pot sa afirm insa cu certitudine francezii nu au habar de genul asta (horror). Cei mai tari dupa mine (din lume) sunt italienii (La maschera del demonio, La ragazza che sapeva troppo, I tre volti della paura, La frusta e il corpo, Sei donne per l'assassino, ,Operazione paura, Nude... si muore, L'assassino ha le mani pulite, L'uccello dalle piume di cristallo, 5 bambole per la luna d'agosto, Reazione a catena, Passi di danza su una lama di rasoio,
La polizia chiede aiuto , Profondo rosso , La casa dalle finestre che ridono,...e tanta paura, Suspiria , Phenomena, Dellamorte Dellamore,Lo strano vizio della Signora Wardh, La morte cammina con i tacchi alti, Il tuo vizio è una stanza chiusa e solo io ne ho la chiave, Sette orchidee macchiate di rosso, La dama rossa uccide sette volte, Cosa avete fatto a Solange?,Estratto dagli archivi segreti della polizia di una capitale europea, I corpi presentano tracce di violenza carnale,Nude per l'assassino, La sorella di Ursula sunt cateva din horrorurile italiene care mi-au placut , si cred ca nu mai exista tara la care sa imi fi placut atatea horrororuri) De la francezi nu pot sa remarc niciun horror, de la nemti ar fi cateva (Sie tötete in Ekstase, Nekromantik, Anatomie)Spaniolii sunt si ei maestrii la horror Rec , Para entrar a vivir , si mai ales Tesis ) de la nordici (suedezi) doar Låt den rätte komma in rest sunt cam aceleasi teme ca la horrorul american ( Cabin fever, Hora , Free vitt , Skjult) doar cu o atmosfera mai apasatoare) ar mai fi de amintit grotescul film maghiar Taxidermia si cam atat .
cosmin742000 is offline   Reply With Quote sendpm.gif