Originally Posted by MinRep:
Cat despre cat de detestabilitatea fiecaruia, in privinta lui Kotov nu pot sa spun decat trei lucuri: 1. nu il admir pentru ca este un erou al revolutiei; 2. mi s-a parut josnic din momentul ce se recunoaste cu nonsalanta turnator si 3. e chiar detestabil pentru ca nu l-a turnat pe Mitya doar "din dragoste pentru motherland" asa cum pretinde, ci si pentru a-i fura femeia.
|
Mie mi-au scapat toate astea. Ori le-am uitat dupa, ori n-am fost suficient de atent in timpul filmului. Desi... Primul punct imi suna a referinta extra-filmica. De celelalte imi amintesc acum ca mi-ai atras atentia (vaguely) dar in privinta primului... ni se da informatia asta in film?
Originally Posted by MinRep:
P.S.2: Vreau sa mentionez un lucru: din punct de vedere politic, nu il agreez pe Mihalkov. Deci cred ca am un bias impotriva filmelor lui pe care nu pot sa il inving.
|
Stii la ce ma gandeam eu? Oarecum tangent la aspectul asta. Mikhalkov arata (ca, constitutie pur fizica) mai degraba ca un cioban decat ca un artist. Imi dau seama ca e o prejudecata puerila si vulgara, dar chiar imi vine greu sa cred ca un zdrahon voios si rosu in obraji poate gazdui o sensibilitate artistica serioasa. Desi in viata pragmatica se merge pe principiul 'mens sana...', in arta lucrurile cred ca stau exact pe dos. O sanatate de taur e opaca (bilateral) la razele spiritului. Cioran, de exemplu, zicea odata ca n-ar putea avea incredere intr-un om care n-a fost lovit niciodata de o boala serioasa. Sau ceva de genu.
Originally Posted by MinRep:
Numai fetita aia era a dracu de adorabila.
|
Yeah, tell
me about it...
