Originally Posted by Malombra:
asta cu cinefagia văd că mai nou e cal universal de bătaie, am citit-o în prefaţă şi la pseudokinematikos.
|
Chiar la asta mi-a sarit si mie gandul prima oara cand am vazut textul ala. Numai ca acolo se vorbeste despre exact opusul cinefagilor lui Malaele. Desi, tehnic,
cinevoratorul trimite cam in aceeasi directie, asa cum e folosit el acolo este de fapt o peioratie pe marginea consumului bulimic al cinefilului recent - pe banda rulanta, fara sa inteleaga nimic, fara pic de reflectie post-factum, fara constiinta istorico-contextuala (partea asta e semi-plagiata dupa ceva citit recent pe mubi). Malaele vorbeste despre critici. Sper sa nu ma saboteze memoria, n-am mai verificat acum ce zice exact in Pseudo.
@Charles:
Dietetica o ai? Era acolo o lista cu cele mai "crude" (als refuza sa foloseasca cuvantul "socant" pentru ca pe el cica nu-l mai putea "soca" nimic) filme facute vreodata, dpldv. Si arata cam asa:
Un Chien Andalou (Bunuel)
Weekend (Godard)
Viva la muerte (Arrabal)
La Grande Bouffe (Ferreri)
Como Era Gostoso o Meu Frances (Pererira dos Santos)
Ai No Korida (Oshima)
Salo (Pasolini)
The Cook, the Thief, his Wife & her Lover (Greenway)
Crash (Cronenberg)
Idioterne (Von Trier)
Seul Contre Tous (Gaspar Noe)