View Single Post
Old 01 Sep 2012, 07:45   #96
robertsandu
Veteran
 
robertsandu
 
Join Date: May 2012
Posts: 224
@Mercutio, da, grație lui ajung să câștige concursul de rock... și să moară subit la final. Da, eu zic că acest personaj, Dries, este de fapt un fel de bun samaritean. A scăpat lumea de câțiva fraieri. Eu închei aici discuția. Am zis tot ce aveam de zis, mai departe e o problemă de interpretare. Care interpretare la mine se întâmplă să fie diferită.

Apropo, Mercutio, de ce Dries nu este ironizat, batjocorit, doar este un criminal până la urmă, nu-i așa?, un pervers, un om cu tendințe nihiliste și chiar sociopate? De ce regizorul spală pe jos cu homosexualii, cu handicapații, de ce dezumanizează femeia? De ce nu face asta și cu personajul principal? Se poate pentru că Dries este favoritul său, pentru că el este cel care, de fapt, acționează ca și cum ar fi vocea regizorului?

De ce este acceptabil, ca Dries să acționeze strict ca observator în 90% din timp, pentru ca în final să se transforme în călău? Cu ce este mai bun un criminal, față de un pederast? De ce are Dries parte de un tratament preferențial, când el ar fi trebuit băgat în gloata celor care arată, pe față, comportamente de o devianță crasă?


Oare de ce am avut senzația ca regizorul l-a prezentat ca pe un om superior celor trei handicapați, când el este de fapt personajul negativ nr-ul 1 al filmului? Și, mai presus de toate - mă întreb - de ce un personaj negativ până în măduva oaselor mi-a fost prezentat, culmea culmilor, ca fiind unul pozitiv? Asta vis-a-vis de aparențe, Malombra.

Last edited by robertsandu : 01 Sep 2012 at 11:42.
robertsandu is offline   Reply With Quote sendpm.gif