Loteria cauciucurilor de acuma poate ca e spectaculoasa, dar nu permite celor mai rapizi sa mearga repede.
Obligativitatea de a gestiona cu cea mai mare atentie cauciucurile face ca toti pilotii sa fie obligati sa mearga la vreo 70-80% din potentialul masinii - drept dovada si ecartul imens intre cel mai bun timp din calificari si cel mai bun tur de pista in cursa (peste patru secunde diferenta), fenomen devenit tot mai pregnant in ultimii ani.
Recomand celor curiosi sa asculte discutiile pe team radio (se gasesc pe dailymotion), din care reiese ca aproape toate indicatiile din cursa tin de cauciucuri - nimanui nu i se spune "push, push", ci doar sa vada cum poate gestiona cauciucurile sa reziste un tur/doua in plus. O tentativa de depasire esuata le poate termina, cum s-a vazut si la Raikkonen.
Nu cred ca despre asta trebuie sa fie Formula 1. Automat, daca nu mergi la limita, se egalizeaza valorile, fiindca riscul de a comite greseli e tot mai redus.
__________________
Asteptand Rambo 5 aka Aliens vs Predator vs Rambo
|