asta nu ştiu, dar cu timpul îţi vei da seama cît de slăbuţ e arsenalul de atac al celor care nu au în tolbă decît ironii repetitive ortografiate cu majusculă, ca să exprime blazajul insuportabil, privirea detaşată, din cosmos, asupra filmelor care le agreasează simţurile prea delicat formate, ca la o clonă nereuşită a lui marcel proust. cu timpul, vom ajunge destul de rafinaţi cît să spunem că
avem , fără modestie, o cultură cinematografică (dacă aveai, nu treceai razant şi miop peste o perioadă esenţială din cinema - expresionismul german şi caracteristicile sale atît de puţin indetectabile - adică sar în ochi, ca să fiu mai explicită).
mă gîndesc că îmi place acest film, că tot întrebai pentru cine este, pentru că îmi place şi urmuz, şi gombrowicz, şi junger, şi cei care văd în spaţiul cinematografic un prilej de dramatizare şi prelungire a tumultului interior. dar deh, T., tu te sustragi unei discuţii sub pretextul că putem dezbate offtopic oricît, pentru ca apoi să reapari şi să tragi de barbă pe oricine postează un punctaj mai mare decît al tău. eşti mai versatil ca duhul din lampă a lui disney, man.
dacă tot eşti de gardă, poate ar fi cazul să spui şi de ce discuţia abolită atît de abrupt mai înainte ţi se pare aşa de offtopic, cînd filmul se pretează aşa de bine unei contextualizări istorice?
mi se pare mie, sau tu chiar iei toată treaba asta as a verz personal crusade?
