@Kriss_Kringle
N-o sa mai sustin mult "galceava" asta fiindca a-nceput sa devina redundanta si sa-si piarda din constructivitate.

Mai fac niste ultime observatii care sper sa ti se para relevante cumva.
- eu nu-l mai vazusem pe Brooks in viata mea. Nici nu auzisem de el. Deci n-am avut parte de nicio surpriza.
- de acord cu discrepanta dintre aparenta si esenta la Brooks. Problema e ca asta mie mi se pare o reusita. Discrepanta e suficient de accentuata incat socul scenelor violente sa fie mult mai interesant decat daca era performate de un tip pe a carui frunte scrie "born to kill", dar oprita inainte de a depasi limita credibilitatii. De asemenea, imi place cum ma linisteste senzatia ca chestia este una asumta de el si regizor, cand ma gandesc la structura driver-ului care e trasa pe acelasi calapod al discrepantei. Brooks este pandantul sau. Amandoi sunt niste scorpioni. (surprinzatori si incapabili sa-si infraieze pornirile chiar si atunci cand sunt cat se poate de constienti de ele - remeber scena uciderii lui Cranston si la absurditatea atitudinii lipsite de agresivitate a lui Brooks). Amintesc din nou scena confruntarii finale cand camera este apucata de amocul artisticitatii (aparent - si gratuit) si se focalizeaza insistent pe jocul umbrelor care se inghit reciproc si se contopesc.
- Ron Perlman, iarsi nu-l mai vazusem niciodata (intr-un film), daca nu ma-nsel. In prima scena cand se aseaza la masa langa Shannon si Bernie si ii face gluma aia de un cocalarism infinit primului si cu ranjetul ala, si cu trenningul si asezat intr-o rana cu mana pe unul din genunchii cracanati, mi-a inghetat sangele (*metafora*) in vine.

Iarasi trecand la motivul discrepantelor, mi s-a parut sugestiva neputinnciosenia patetica de pe moaca a brutei (aici raportul aparenta/esenta e rasturnat I guess) refugiidu-se taras catre apa din calea driver-ului. Also, un alt moment de vulenrabilitate, mai subtitl: in scena cu furculita, cand discuta cu Bernie si incerce sa se justifice in fata lui, cand ii marturiseste ca nu stiu cine il vorbesc pe la spate... cu fruntea incretita a inocenta si cu degetul "infigandu-l" in suprfata unei mese... mai ca nu mi-au dat lacrimile. I'm serious.
Quote:
|
Eu unul,nu vad pacing-ul extrem de lent ca o trasatura originala, ci un defect
|
De ce o spui ca si cum originalitatea si lipsa calitatii modului in care e folosita sunt mutual exclusive?

Nu ca as fi de acord cu tine... Just saying.
.
Quote:
|
Daca ar fi reusit sa aiba si ceva de spus pe langa faptul ca e placut pentru ochi atunci as fi inteles de ce era considerat ca filmul anului,dar nu e cazul.
|
Am inteles din punctul tau de vedere si n-am nicio problema aici, dar tu poti concepe faptul exista oameni care chiar vad ceva in filmul asta? Si unde mai pui s-o faca si intr-un mod legitim?...
