View Single Post
Old 19 Oct 2011, 13:17   #13
Federico
Snob Elitist
 
Federico
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,579
Originally Posted by Twinsen:
Probabil ca incep sa-mi fac o imagine de om caruia ii plac filmele usoare sau de entertainment, ceea ce e complet fals. Repet, ma intereseaza ce vrea sa transmita un film, nu ca e de arta sau comercial, sau ca e rapid sau lent.

Imi dai voie sa te judec putin?
Eu cred ca tu ai o problema cu arta elitista. Tie-ti place arta de bun simt, ortodoxa, care te rasplateste destul de imediat, palpabil si fara prea multe echivocuri. Filmele care reusesc sa impace si capra si varza. (Scorsese, Coppola, Kubrick, Park Chan Wook etc. - nu neaparat astia, dar genul asta) Uitat-te o secunda pe mesajul asta al lui Pitbull: http://www.cinemagia.ro/forum/showpo...&postcount=139. Cu cele pe care Pit le pune pe a treia treapta cred ca nu rezonezi tu. Ia spune, cate din filmele urmatoare le consideri capodopere? - Blowup, La Notte, L' AVvventura, Persona, L' Anne Derniere a Marienbad, Hiroshima Mon Amour, Stalker, Eraserhead, Citizen Kane, Seven Samurai, Tokyo Story?
Cred ca mai ai o problema si cu filmele vechi in general. Poti sa-mi spui, te rog, care sunt cele mai vechi 5 filme pe care le consideri capodopere?
Originally Posted by Twinsen:
Nu ma instraineaza, dar trebuie sa merite descifrate. O idee banala, cum ar fi cea ca dupa o tragedie viata merge inainte, oricat de artistic ar fi incifrata, ramane banala.
Orice idee care incape intr-o fraza nu poate fi decat banala. Sa iei filmul doar ca pe un mijloc pt a ajunge la o idee e destul de trist. Asa poti mai bine sa astepti vreo 3-4 critici sa analizeze ei filmul in profunzimea pe care numai eruditia lor o poate atinge, si dupa ce isi publica rezultatele culegi lejer insiruirea de 5-6 cuvinte. Nu se poate asa.
Originally Posted by Twinsen:
Ca sa o faci sa mearga, ai nevoie de personaje
Cum adica sa o faci sa mearga? Si cu personaje si fara personaje ideea ramane aceeasi.
Ce vrei tu sa zici de fapt - cred eu - e ca ideea e de fapt mijlocul, iar experienta e scopul. Nu invers. Autorul se foloseste de o ideea pt a-ti transmite niste sentimente, nu se foloseste de sentimente pt a-ti transmite o idee. Cred eu.

Originally Posted by MinRep:
Wow... Cata pelicula irosita! "Palermo Shooting" e plictisitor in mare, dar unintentionally hilarious din cand in cand.
Eu mi-am zis din capul locului ca nu m-apropii de un film de 5.9 imdb al unui Wenders care si-a reglat de mult conturile cu doamna arta, nici sa ma tai! Poate doar ca studiu de caz vizavi de cum sa nu faci un film.
Federico is offline   Reply With Quote sendpm.gif