Originally Posted by anaemona:
Relatia stridenta intre cei doi e tocmai ca F. sa isi demonstreze argumentul: faptul ca societatea/oamenii nu accepta pe cineva diferit de ei.
|
Daca ar fi sa reducem filmul doar la argumentul asta, atunci mai conteaza si executia, care in cazul asta e lamentabila. "Harold si Maude" a fost facut cu 3 ani inainte lui "Ali...", trateaza acelasi argument (fara sa fie filme identice), dar executia e net superioara.
Plus ca "hai sa facem un film in care societatea nu accepta oamenii diferiti" e in zilele noastre un cliseu. Se numeste "corectitudine politica".
Originally Posted by anaemona:
am vazut doi oameni sinceri care si-au deschis sufletul unul in fata altuia asa cum rareori poti s-o faci fara ca altii...
Nu m-a plictisit deloc filmul, mi-au placut toti actorii, inclusiv germana marocanului.
|
Eu am vazut un om jucat bine de o actrita buna si un Tarzan. Toate replicile arabului sunt din categoria "Me Tarzan, you Jane"
Originally Posted by anaemona:
Dupa care, din cauza interventiilor exterioare, fiecare a inceput sa se indoiasca pina la goliciune, cind au avut din nou revelatia initiala.
|
Ah, am uitat sa spun prima data ce m-a enervat cumplit. E o faza in care stau ei in gradina unui restaurant privindu-se in ochi si strangandu-se de mana si toata lumea (=societatea, metafora, ma-ntelegi?) ii priveste de la departare ca pe niste animale ciudate si ea ii zice lui ca "hai sa plecam undeva departe sa uitam ce ni se-ntampla si cand ne intoarcem lumea va fi schimbata si totul va fi bine". Si ghici ce?
In scena urmatoare, intorsi de unde or fi fost, brusc toata lumea incepe sa se poarte frumos, cu un pocnet din deget al regizorului, ca sa ne arate si cealalta fata a povestii, cand lumea ii accepta.
M-am simt atat de manipulat de smecheria asta ieftina de a vira directia povestii. M-am simtit prostit pe fata.