View Single Post
Old 31 Aug 2011, 23:33   #28
anaemona
Guru
 
anaemona
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 2,704
Scuze ca n-am scris pina acum, dar ultimele mesaje scrise de mine, toate contin SPOILERE.

Fotograful isi da friu liber emotiilor in prezent, si da, felul in care filmeaza in afara pozelor pe care trebuie sa le faca tradeaza emotia pe care o avea inca din trecut dar era incapabil s-o exprime. Dar nu e emotie vis-a-vis de locuri, de origini. Isi iubeste sotia, e clar, ea e in centrul tuturor imaginilor, numai ca are o mare problema in comunicarea cu sotia lui si cu oricine. Egoyan ni-l prezita pe fotograf ca rezultat al dezradacinarii, atentia e fixata in special asupra lui, dar intentia regizorului nu e atit sa prezinte o relatie destramata cit care sint consecintele unei culturi destramate.

Cinele nu mi s-au parut romantice pentru ca erau regizate. Am remarcat de la inceput ca sint false, ca fetele sint stinjenite, dar nu intr-un sens sentimental iar el, normal se purta foarte placid, ca tot timpul in spatele aparatului de filmat sau fotografiat. Emotiile lui se intrevedeau dupa ce fata pleca de la masa si se refereau la intimplarile din trecut, ori asta nu-i cina romantica pentru mine. N-am putut sa-mi dau seama ca sint regizate decit la a treia si mesajele lasate de agentia care i le trimitea, la inceput nu le-am inteles, pina la mesajul in care i-a zis ca fata stie 3 limbi si se poate schimba de 3 ori, a fost chiar amuzant. A fost al doilea moment amuzant, dupa batrinul armean. Chiar am remarcat ca fetele au jucat foarte bine.

Rostul cinelor cred ca era sa incerce sa descopere ce a pierdut, legatura cu limba lui materna, cu cultura si implicit pierderea sotiei.
__________________
"Bravery is by far the kindest word for stupidity."
anaemona is offline   Reply With Quote sendpm.gif