Da l-am vazut si am ramas un pic descumpanit.O ciudatenie demna de ochii unui cinefil curios si atent la orice aparitie mai aparte.Pentru poporul manelisto- otevist -in mod clar de ocolit .In concluzie :de vazut singurel ,fara companioni .
N-o sa bat cimpii despre simbolurile si metaforele din film:dependenta de tehnologie ,societatea spectacolului ,s.a.m.d. Filmul pare regizat de un regizor african influentat puternic de credinte animiste .In animism obiectele din jur au viata ,personalitate si suflet. Prin urmare nu este de mirare ca un cauciuc abandonat revine la viata si incepe sa -si faca de cap cu obiectele din jur.La inceput se balangane fara sens in desert asemenea barbosului din Paris ,Texas ,apoi devine tot mai agresiv fata de obiectele si animalutele din jur.Citisem undeva ca niste savanti germani care faceau experimente de laborator ajunsesera exasperati de esecurile de care aveau parte.Unii credeau ca obiectele se opuneau in mod rautacios tratamentelor fizice la care erau supuse ca si cum ar fi niste fiinte vii .Nu dam noi oare de pamint cu celularul si-l injuram cind nu merge ??Sau nu avem oare impresia ca liftul se opreste intre etaje comandat de o forta ostila si opusa noua ??.De multe ori monitorul se aprinde doar dupa o serie de pumni si de sudalme care reusesc sa-i induplece sufletul parsiv Exista si un termen in germana (nu-l gasesc acum ) care tradus insemna :rautatea innascuta a obiectelor din jur.La fel se intimpla si cu cauciuciul asta ;el devina tot mai rau fata de tot ce-l inconjoara.
Last edited by bremen1980 : 19 Mar 2011 at 10:36.
|