Nu e obligatoriu sa traga duble, dar e o optiune in caz ca ceva nu iese din prima, a doua sau a nustiucata incercare. Mi se pare deplasat sa spui ca dansul intr-un film trebuie tratat ca o experienta reala. Un film poate fi cu si despre dans, dar asta nu face dansul din el un scop in sine, la fel ca intr-un spectacol de dans. Nu e obligatoriu sa apelezi la dansatori profesionisti daca vrei sa reprezinti dansatori profesionisti intr-un film pentru ca nu e nevoie sa executi un numar profesionist de dans, ci doar sa simulezi unul, iar un actor bine pregatit se poate descurca foarte bine. Tehnica cinematografica a evoluat suficient incat sa nu te constranga la a filma un numar de dans cap-coada dintr-o singura dubla si eventual dintr-un singur unghi cu o singura camera.
Recunosc ca analogia cu medicii si politistii e imperfecta, asa ca mai aproape cred ca se situeaza filmele despre sport -> dupa rationamentul tau un sportiv profesionist trebuie jucat tot de un sportiv profesionist? Si sportul e tot e o experienta vizuala, reala pentru un spectator.
Cat despre
Quote:
nu inseamna ca tolerez un un surogat de spectacol. ce conceptie, jesus.
|
Fictiunea e in general e un surogat de realiate. Sper sa reusesti sa tolerezi aceasta revelatie. Urmatoarea data cand vrei sa vezi un spectacol de balet, ti-as sugera sa incerci sa cumperi un bilet la Opera si nu la cinema.
Si sa mai inteleg ca tu esti unul dintre acei oameni de profesie cu ochiul format de care am pomenit? Pentru ca altfel nu vad nicio justificare in pretentiile tale, avand in vedere ca un spectator de rand nu ar fi in stare sa faca diferenta dintre o actrita si o dansatoare fara sa fi fost avertizat in prealabil.