View Single Post
Old 06 Feb 2011, 14:30   #10
ShinyKiteMountains
Novice
 
ShinyKiteMountains
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 21
siguranta de sine ramane esentiala atunci cand discuti tet-a-tete scenariul literar cu regizorul, dar firul povestii poate fii alambicat asa cum crezi ca este mai bine pentru a crea in mintea regizorului impresia ca traieste povestea pe care o scrii - desigur timpul verbelor nu va intrerupe firul lecturii

dar sunt imprejurari cand regizorul nu este suficient de capabil sa inteleaga scenariul literar si cu atat mai putin il va intelege daca vei folosi in mod abuziv doar timpul prezent dupa cum ai spus

culorile in care apare dialogul din decupajul regizoral indica cel mai probabil directia de la stanga la dreapta (si de la rosu la o culoare mai terna) din care acest dialog va fii auzit si filmat

expresia starilor emotionale ale personajelor este (in industria americana de la inceputuri) reprezentata cel mai bine prin desene asociate scenariului literar ... nu stiu astazi daca producerea unui film se mai ridica la pretentiile pe care si le impunea industria acum un secol, nu stiu daca nu cumva astazi este mai important afisul filmului decat graficianul care insotea scenaristul

prescurtarea "VO" inseamna cel mai probabil "voice over" ... adica vocea persoanei care povesteste dedubland actiunea care se urmareste cu ochiul in film ... uneori chiar mai multe voci se pot auzi fara fii "vazuti" actorii, doar ca spectatorul poate sa lege acest dialog de primplanul si actiunea imediata a filmului

dincolo de aceste detalli cel mai indicat ar fii sa primesti un raspuns de la un profesionist pentru ca eu ma lovesc pentru prima oara de astfle de intrebari si habar nu am ce inseamna decupaj regizoral ori scenariu literar ori felurite indicative - lol - ce ti-am spus este doar ce va poate intelege oricine din problema pe care ai ridicat-o
ShinyKiteMountains is offline   Reply With Quote sendpm.gif