Originally Posted by Windom:
Secret Window si Public Enemies au fost beton ambele. Mie mi-a placut si The Astronaut's Wife (cred ca-i un SF foarte underrated). Daca e sa vorbim de esecuri in cariera lui Depp, Nick of Time imi vine acum in minte...
|
Riiight, in plus
Secret Window i-a oferit posibilitatea de a incerca sa acapareze publicul, fara sa aiba vreo "recuzita" la indemana. Tot filmul mananca, doarme, se plimba si ucide oglinzi

. Face aceste activitati oarecum de rutina si totusi reuseste sa te convinga sa nu-ti iei ochii de la el. Un alt actor ar fi transformat poate totul intr-un snorefest. Mie Secret Window mi s-a parut simplu, dar de efect si mi-a placut faptul ca nu iti arunca twist-ul pur si simplu in fata, ci intreg filmul este presarat cu indicii de care poate nu te prinzi din prima, dar care au sens, cand te gandesti la ele.
The Astronaut's Wife are flaws, insa e saltat de actori. Charlize are forta necesara de a duce un film in carca si e convingatoare in rolul sotiei care habar n-are ce se intampla cu sotul ei, iar Johnny e foarte bun cand vine vorba sa treaca de la o stare la alta. Isi transforma privirea lovable intr-una rece intr-o secunda si o face convingator. He's a good creep

, ar trebui sa joace rolul villain-ului mai des. Dialogurile sunt insa destul de corny, uneori am ras ca au fost plain funny, dar alte replici au fost amuzante neintentionat. Imi vine acum in minte dialogul legat de piersici

. Mi-au placut insa anumite secvente in mod deosebit, cum ar fi cea in care cei doi se saruta si planul se schimba, cei doi ajungand in pat

. Poate suna sadic, dar imi place cum the love scene devine incetul cu incetul una aproape de viol.Ce m-a lasat putin in ceata a fost motivul acelui alien. De ce voia sa construiasca o racheta? De ce voia ca rand pe rand Pamantul sa fie populat de extraterestri? Ca sa il distruga? Ca sa ne faca sclavi? Ca sa ne omoare? Scopul sau nu e bine definit. Mi-a placut insa ending-ul, spoiler cu alb:
totul ii iese acelui mo-fo conform planului
, chiar daca Johnny-boy dispare din peisaj.
Public Enemies e un film grozav. Johnny surprinde foarte bine nonsalanta si bad-asseria personajului, fiindca la urma-urmei, John Dillinger was a character himself. Cred ca de la Once Upon a Time in Mexico, Johnny nu a mai fost atat de bad-ass

. Pe parcursul intregului film e in control total, exercitandu-si carisma. Secventa cu Bale din inchisoare e comparabila ca intensitate cu acea intalnire memorabila din Heat. Din punct de vedere tehnic, filmul e aproape flawless, inca ma enerveaza faptul ca a fost total ignorat de Academie.
Cat despre
Nick of Time...hmm...nu imi mai amintesc prea multe, l-am vazut doar de vreo 2 ori. Imi amintesc insa ca filmul era aproape filmat in timp real, idee abordata ulterior si de 88 Minutes si serialul "24". Johnny s-a descurcat destul de bine in rolul tatalui disperat, avand in vedere faptul ca la acea vreme nu avea copii, iar el fusese crescut aproape doar de mama. Din moment ce ai o familie, implicarea ta emotionala in asemenea roluri creste considerabil.
Originally Posted by R_Afc:
Filmele de genul: Sweeny Todd, Alice in Wonderland sau Pirates of the Caribbean sunt simpatice şi spectaculoase, dar pe mine nu mă atrag în mod special.
|
Sweeney Todd e EPIC, iar Alice in Wonderland si POTC dovedesc cat de benefic este sa ii dai creative freedom lui Depp.
Quote:
Pe de altă parte, dacă personalitatea lui Depp nu ar fi fost una extravagantă, dacă Johnny nu ar fi existat, "Edward Scissorhands" (după părerea mea, cel mai bun film al lui de până acum) nu trebuia creat, Depp a fost făcut pentru acel rol. Îl apreciez pe Johnny, în special pentru versatilitatea cu care interpretează personaje de la Ed Wood la Edward Scissorhands, cu atât de multă naturaleţe.
|
Asta e putin in contradictie cu ce ai scris mai devreme, cand ai considerat ca Depp a fost bun doar in Don Juan deMarco si Donnie Brasco. Edward Scissorhands e probabil filmul care imi atinge cel mai tare coarda sensibila, iar Ed Wood e cel mai glorios tribuit pe care i l-ar fi putut face cineva unui regizor ratat, dar atat de supradozat de pasiune, precum Edward D. Wood Jr.
Mr. Depp is a brave man. Cat de usor i-ar fi sa joace rolul barbatului straight, comun, fara sa riste vreo mutare si totusi el nu se compromite, facand in acelasi timp ceea ce ii place. Dupa Jack Sparrow, putea lejer sa continue seria filmelor mari, but he kept it low instead, cu filme precum Finding Neverland si The Libertine.
De vazut, dintre cele inca nementionate: Benny and Joon (din perspectiva unui Keaton&Chaplin lover, filmul asta ma unge pe suflet, mai ales pentru ca Johnny really gets physical, asa cum o facea si Keaton

), Dead Man, Fear and Loathing in Las Vegas si The Ninth Gate, just to name a few

.
<b>The Libertine</b> merita insa o mentiune speciala. That prologue is fucking intense. Practic, John Wilmot iti spune ca il vei displace, iti spune ca vrea sa il displaci si pe parcursul filmului face tot posibilul ca sa il displaci si totusi exista ceva fascinant la el, iar Johnny reuseste sa il mentina intr-o dimensiune umana, astfel ca ajungi sa simti compasiune si sa iti pese de el, chiar daca stii ca este unicul responsabil pentru toate cate i s-au intamplat sau mai pe scurt, stii ca el s-a bagat singur in rahat. Filmul este un downfall, nu vezi vreodata personajul ajungand sus, ci afli doar ca are potentialul si posibilitatea de a ajunge acolo, dar el ii da cu piciorul. Esti martorul neputincios al degradarii sale, de care el insusi este constient, dar refuza sa se opreasca. E un conte destrabalat si nefericit. Intr-un fel, el reprezinta societatea Angliei, murdara si la propriu si la figurat. John Wilmot facea ce facea toata lumea, cu diferenta ca el ducea totul la extrem si nu se ascundea precum ceilalti sub haine si matasuri scumpe. Cand intreaba: Do you like me now? si repeta insistent now...now, rugand parca publicul sa il placa, cu o atitudine opusa celei de la inceput, you just feel for him, chiar daca nu ti-a dat prea multe motive sa il iubesti. Johnny salveaza personajul printr-un singur act de redemption, cand il ajuta pe rege sa obtina voturile necesare in Parlament. Filmul nu este tocmai o capodopera, but Johnny's transformation is something to behold.
Disciple, google: The.Tourist.2010.TS.Xvid-Rx . Ok quality.
But let's talk about The Tourist, shall we?

Voi tot ma provocati aici cu JD, dar cand ma apuc, nu mai termin
