Hellsteed, adică personajul minimalist nu este upgradat la o dimensiune eroică. Am aceeaşi senzaţie despre subiecte şi celelalte proprietăţi. Ce ne facem dacă vom constata că multe din ele sunt comune cu scurt metrajul (personaje puţine, lipsă sub plot, spaţiu redus, subiecte banale, realiste, acţiunea se petrece într-o perioadă de timp redusă etc), şi constaţi că marea diferenţă e doar lungimea filmului?

Cred că tocmai de asta, multe lung metraje minimaliste par scurt metraje extinse.
Şi ce ne facem dacă constatăm că scurt metrajul se încadrează perfect în ceea ce numim minimalism?

Adică dacă ajungem la concluzia că toate scurt metrajele sunt minimaliste, se mai poate vorbi despre
curentul minimalist?
Ce părere aveţi, ”12 oameni furioşi”, ăla din 1957, este un film minimalist?
@Windom şi alţii
Încă o dată, vă rog să mă credeţi că nu am nici cea mai mică intenţie de a critica minimalismul sau minimalismul românesc!!! Am iniţiat topicul din dorinţa sinceră de a înţelege cu adevărat şi de a ne clarifica lucruri peste care am impresia că se ”planează”.