Dragä Andrei,
Nicidatä sä nu mai dai "explicatii", când ti se criticä exercitiile.
Orice text bun se justificä PRIN SINE.
Si, de asemenea, se citeste pânä la sfârsit.
Dacä omul n-a mai suportat, de la un punct încolo, vina e numai a textului (sau, mai corect spus... a cui l-a scris).
Cautä sä întelegi cä nivelul ORICARUI scenariu (real sau doar închipuit, ca în cazul de fatä) se depisteazä de la primele pagini - nu pe parcurs; ceea ce urmeazä, vor fi doar detalii si nuante de apreciere.
Dacä vrei sä ai cât de cât sansa ca la un moment dat, în viitor, sä scrii cu adevärat scenarii de film, ai de fäcut cam trei lucruri:
- Asimileazä stirea cä dramaturgia de film e o disciplinä complexä si riguroasä; nu este la îndemâna oricärui amator. (Dar vestea bunä e cä se poate înväta, fiindcä e foarte clarä si logicä, în complexitatea ei. Ai nevoie doar de timp, bibliografie, un profesor bun si multä practicä).
- Apucä-te si învatä.
- Exerseazä ani de zile cu cât mai multe scenarii accesibile: scurte si realiste (nu cu "clone" si alte träsnäi).
Dacä urmezi aceste sfaturi, la capätul drumului te va astepta un WELCOME!
Dacä nu, ti se adreseazä chiar de pe-acum un sincer si cälduros PA!
|