|
De fapt, filmarea unei secvente decupate pe cadre strânse e incomparabil mai usoarä si rapidä decât în cazul cadrelor lungi (ceea ce a si dus la o anume demonetizare a acestei conceptii de decupaj - acesta fiind unul dintre motivele pentru care minimalistii preferä cadrele lungi, cu tensiunea produsä la un nivel mai profund, din mizanscenä si jocul actorilor, färä ajutorul facil al täieturilor de montaj).
Evident, fiecare filmeazä cum simte, considerä si doreste. Eu, unul, as fi filmat mai "märuntit" - asa simt, sunt de scoalä mai veche. Dar mä îndoiesc cä filmul mi-ar fi iesit la fel de bun. Sä nu uitäm cä e un film de autori în cel mai onest sens al cuvântului: Räzvan si Melissa plänuiau initial sä încredinteze altcuiva regia - dar, în timp, au ajuns la dorinta de a se exprima pânä la capät unitar, asa cum simteau ei povestea si viziunea filmicä asupra acesteia.
Discutia cu lista aia ierarhicä am mutat-o la "NOUL VAL..." - aici depäsea deja topicul.
|