Eronat.
"Adela" e un film foarte frumos filmat, dar nicidecum o capodoperä. Este bunicel, dar static si trenant.
Mihalkov are DRAMATISM.
Veroiu era un CONTEMPLATIV.
Mihalkov COMUNICA.
Veroiu ARATA.
Sä nu comparäm pisicile cu câinii.
Revin:
1) Care sunt, concret, acele "valori care care promoveaza spiritul romanesc, cultura romaneasca, istoria romaneasca"? Nume, titluri, proiecte, etc., din aceastä categorie, pe care C.N.C.-ul nu le sustine (dacä existä, evident...)
2) "Experimentele minimaliste care omoara arta" e o alegatie la fel de inteligentä ca "Ploaia care se pierde în cosmos". Filmele minimaliste, atât cele experimentale, cât si celelalte, nu omoarä arta - dimpotrivä, o duc înainte, o înnoiesc, o redescoperä, o înnobileazä. Renuntä la tezismele idioate si veninoase, te faci de râs.
3) Idem întrebarea 1): DEFINESTE, CU EXEMPLE CONCRETE, acele filme care, pe lângä actualele opere minimaliste, "sa conserve identitatea romaneasca", care, "incluse intr-o ipotetica «capsula a timpului», sa dea peste zeci de ani masura culturii romanesti."
L.E.
Apropo de "n-am înteles nimic".
Reciteste mesajul de mai sus, si vezi cât de ilogic e.
Ai apropo de "mafii":
Nu stiu dacä în lumea asta existä vreo cinematografie nemafiotizatä.
Ceea ce stiu, e cä România e un päienjenis de mafii pe toate pärtile.
Dacä în situatia asta o mafie a valorilor superioare înlocuieste mafia non-valorilor absolute, nu pot decât sä mä bucur.
Last edited by Pitbull : 10 Jul 2010 at 23:33.
|