Apropo de relatia filme de continut / de public, formulez urmätoarea problemä:
Evident, subiectul este de public: e o problemä umanä, inteligibilä, deschisä spre empatie. Marea majoritate a spectatorilor s-ar regäsi, s-ar recunoaste, s-ar simti întelesi, justificati, "räzbunati".
Tu, Keepy, sustii cä Räzvan si Melissa ar fi trebuit s-o trateze mai putin "artistic", mai "comercial" (mai "populist"... poate...).
Te provoc la un exercitiu intelectual-profesional:
In câteva fraze, expune-mi o conceptie cinematograficä (în primul rând de naturä scenaristicä, fiindcä asta e specialitatea ta, apoi si de productie si regie, pe care le cunosti de asemenea într-o mäsuirä deloc neglijabilä, desi la un nivel secundar, din perspectiva scenaristului), care sä aducä povestea din "Felicia..." la un nivel accesibil publicului.
Desigur, astept câteva solutii concrete, explicite, de ordin comparativ (de exemplu: cum ai fi structurat tu scenariul, raportat la forma existentä? Cum ai fi construit secventele, fatä de cele actuale? Dar dialogurile? Dar alte elemente? - oricâte, oricare). Pe scurt: vreau o comparatie punctualä, palpabilä, cu exemple concrete, între principalele elemente profesional artistice ale filmului asa cum e, si cele ale filmului asa cum l-ai fi dorit tu.
Dacä reusesti s-o faci, e foarte posibil sä-mi schimb atitudinea fatä de toate alegatiile tale de mai sus.
Sä te vedem...!
Last edited by Pitbull : 28 Jun 2010 at 10:13.
|