View Single Post
Old 26 Jun 2010, 23:35   #24
keepwalking
Guru
 
keepwalking
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,598
bravo alora din Bulgaria care au facut un film ce a adus 343.000 de spectatori!!!
o fi film altoit cu ingrediente englezesti, dar le-a iesit!
asta e filmul, asta e entertainmentul!
noi ne-am intors in mediocritate, tot cautam filozofii vizuale.
pai ne spune anca gradinariu chestia asta: "Fără exagerare, se poate spune că Rădulescu a făcut pentru cinema-ul autohton ceea ce Cesare Zavattini a făcut pentru neorealism sau Carl Mayer pentru expresionism" !!!!!
cine e Zavattini pentru spectatorul din Mizil???

ia sa mai vedem ce zice Iulia David, cica:

"Întrebat de către mama Feliciei, într-un moment de intimitate cu fiica lui, "Ce faceţi voi aici?" el răspunde: "I-am reparat catarama". Apoi, după o mică pauză, adaugă: "pentru că nu puteam s-o las aşa, lărgită." Stella Adler, care l-a învăţat metoda Stanislavski pe Elia Kazan (şi care l-a avut ca elev de suflet, printre alţii, pe Marlon Brando), vorbea despre faptul că actorul, în orice situaţie dramatică, "trebuie să-şi găsească motivaţia în sine, nu în replică; această motivaţie va produce un efect prin care actorul va avea acces la gestul şi la emoţia corespunzătoare. Ideea nu e să găseşti o motivaţie într-o replică, să te agăţi de ea şi să nu mai ai nicio altă experienţă." Or, cu interpretarea lui Mentzel, tocmai asta se întâmplă - justificarea rămânând de cele mai multe ori exterioară, actorul devine demonstrativ. Domnul Mateescu, tatăl Feliciei, există mai mult ca un personaj pe hârtie decât ca un om în carne şi oase".

mai sa fie!!!
dar ce subtilitati a la Elia Kazan, a la Stanislavski, a la Mentzel se regasesc in cele doua replici!
keepwalking is offline   Reply With Quote sendpm.gif