rvn,
studiile de piata sunt scumpe si n-as prea crede ca producatorii nostri investesc in asa ceva.
o cercetare sociologica, un sondaj, o cercetare de marketing costa.
si apoi, atata vreme cat fac filme orientate spre festivaluri, de ce i-ar mai interesa parerea publicului?
bineinteles, e o strategie gresita.
participarea la festivaluri e ca prezenta la saloanele de inventica.
Romania castiga an de an medalii de aur la Geneva, pentru tot felul de inventii, dar tehnologia romaneasca ramane rudimentara.
degeaba ai inventii stralucite, daca n-au aplicabilitate in productia proprie.
la fel, degeaba ai filme stralucite la festivaluri, daca n-au receptivitate la public, daca nu-ti aduc incasari, daca efectiv mor dupa primele 2 saptamani de proiectie in Romania.
premiul de la festival inseamna satisfacerea unui orgoliu artistic, corect, dar ce te faci cu partea prozaica a banilor?
ce faci cand te trezesti din euforia sampaniei desfacute la gala de premiere si vezi ca nu sunt bani pentru urmatorul proiect? incerci inca o data la pusculita CNC? devii un abonat al banului public? mai pe sleau spus, devii celebru pe banii statului?
da, e foarte comod, dar incorect.
|