De la CTP la Einstein ? La asta nu ma asteptam.
Din bugetul total al filmului/peliculei/bandei flexibile de celuloid, "Avatar", o parte consistenta a fost alocata campaniei de marketing, care dupa cum ti-am spus, au fost investite in proiecte precum "Avatar Day" ( zi in care cinematografele 3D au difuzat gratuit, 15 minute din film) sau promovata prin branduri uriase gen "Coca Cola" sau "Panasonic". Doar nu credeai ca acel buget va ramane neamortizat.
Insa cel mai important aspect al promovarii, a fost revigorarea tehnologiei de vizionare in format 3D (aceasta facand parte tot din campanie de promovare a filmului, criminal de bun), formatul 3D fiind motivul principal, pentru care majoritatea oamenilor de pe Terra s-au dus sa ii vada pe albastreii de pe Pandora. De asemenea asocierea peliculei cu suicidul, au dus la amplificarea impactului asupra publicului.
Dar, dupa cum ti-am mai spus, daca povestea era pe masura asteptarilor totul era bine, deci nu am nicio problema cu marketingul abuziv, de unde rezulta concluzia ca "Avatar" a fost facut doar pentru a avea incasari grase.
E complicat sa incerci sa gasesti 2 sau 3 sinonime pentru fiecare cuvant. Tu, Sully (pardon Redy) ce intelegi prin marketing ? Ce anume ti-a placut la "Avatar" ?
__________________
“I'm not used to feeling like I belong where I am.”
|