am vazut si La strada si Noptile Cabiriei, nu ma dau in vant dupa perioada neorealista a lui Fellini, pt mine el reprezinta filmul glamorous, cu lumea aceea nebuna, mondenitatile sterile si superficiale dar extrem de amuzante (intr-un fel ma regasesc in acele party goers si in frivolitatile cu pricina)......
Cred mai mult in Fellini cel sofisticat, metaforic si care problematizeaza existenta decat in Fellin-ul care plange de mila prostituatelor si circarilor de mana a doua. Primii par sa mai aiba speranta si potential de transformare in timp ce ultimii, sarmanii.....
intrebare: credeti in coincidenta faptului ca Fellini a facut film neorealist (despre societatea marginala) in perioada in care el insusi era sarac, la inceputuri dupa care, odata ajuns celebru si patruns in lumea mondena a artistilor si celebritatolor, incepe sa faca filme despre acest mediu in care s-a trezit prins?
Last edited by illotempore2002 : 25 May 2009 at 21:27.
|