Originally Posted by marmatia:
Dar de ce crezi ca toti remarcam mai ales calitatile filmului Elevator in timp ce in cazul filmului Nunta Muta sintem grabiti sa-i bifam doar defectele? Ce sa fie oare?
|
Paraponul vostru pe Mäläele. Cu Dorobantu n-aveati nimic.

(Misto ridicare la fileu, mersi!)
Originally Posted by marmatia:
Aici am fost diplomat, am lasat sa se inteleaga ca Nunta Muta are si calitati(imaginea lui V.D.Vasile).
|
Nope, ai fost... (cum se zice la unul care
omite: "omitiv", "omitent", "omitätor" sau "omisionar"? Bäi ce-mi place sä inventez cuvinte!): ai läsat sä se întelegä cä singurele calitäti ale
"Nuntii mute" ar fi ale lui Vivi. Eronat. Cele ale lui Mäläele sunt cel putin la fel de importante - si mult mai on-topic.
Originally Posted by marmatia:
Ar trebui sa vizionezi filmul inconjurat de regizori.
|
Ar fi o posibilitate - nu o trebuintä. Crezi cumva cä m-ar influenta cu ceva? Mon cher, n-ai înteles cä EU LAUD SI CRITIC FILMUL, NU ANTURAJUL REGISORAL?
Cél�* c'est un autre plat de poisson! L-as putea aborda într-un articol separat, despre solidaritatea de breaslä din cinematografia româneascä.
Originally Posted by marmatia:
O sa vezi ca-s mult mai duri decit criticii pe care-i face cu ou si otet Malaele pe motiv ca nu-i inteleg opera.
|
Nici nu mä mir. Au toate motivele:
1) Vocatia de creator si cea de critic sunt diferite. Cazurile de simultaneitate fericitä sunt individuale, nu majoritare.
2) Intervine si factorul personal, profund subiectiv.
Originally Posted by marmatia:
Sau eventual inconjurat de studenti de la regie.
|
Te rog, nu te compromite. Ce legäturä existä între acele biete creierase spälate de alde Damian, Bostan, Sopterean si Nichituta, si competenta unei judecäti cinematografice de valoare? Cele câteva accidente pozitive (Nae Tänase, Paul Negoescu, Alex Cäpätoiu si alti câtiva) sunt prea putine numeric ca sä mä înconjoare într-o salä de proiectie - deci, nu le-ar rämâne decât sä stäm aläturi.