View Single Post
Old 07 Nov 2008, 00:21   #274
mirodoni
Guru
 
mirodoni
 
Join Date: Dec 2007
Location: Bucuresti
Posts: 439
Send a message via Yahoo to mirodoni
Dacã Filantropica nu era scris de Nae, nu-l citea nimeni. Aici e problema. Pe de altã parte, trebuie sã admit ºi eu cã scenariile prezentate la CNC sunt incredibil de subþirele. Apar cu sutele, dar, în realitate, la fiecare ediþie participã aceleaºi. ªi totuºi, câteva, sunt convins cã sunt foarte bune, dar nu ajung sã fie citite de juraþi. Selecþia, dupã cum mi-o imaginam eu, nu este aºa de complicatã, þinând cont cât de slabe sunt scenariile, iar toatã treaba poate dura ºi un an. De ce nu?!
Uitaþi-vã la observaþiile fãcute scenariului meu ULTIMUL VIRGIN ªI REVOLUÞIA ÎN DIRECT. Sunt exact ca la CNC. Rezultã cã scenariul nu e scris bine. Nimeni nu a spus cã nu e bun, pentru cã nimeni nu l-a citit integral. Apoi, ar trebui sã explice de ce n-ar ieºi un film bun dupã acel scenariu, cum ar fi afectatã valoarea filmului de modul de scriere/redactare. Dupã pãrerea mea, un film bun este un spectacol cinematografic în care se vãd personajele, nu actorii. Un scenariu bun trebuie sã creeze premisele acelui spectacol. Sunt de acord cã nu avem 30 de scenarii bune pe an, dar putem avea 15.
mirodoni is offline   sendpm.gif