Originally Posted by gionloc:
pai toate stau in picioare
|
Eu as baga mana in foc ca
dialogul se schimba. De multe ori se mai schimba si
structura dramatica. In cazurile fericite schimbarile de mai inainte nu se reflecta si in
potenþialul de interes ºi impact asupra publicului autohton sau
potenþialul de reprezentare artisticã ºi de public pe plan internaþional (mi-a placut cat de bombastic suna, de asta le-am citat integral; o mostra de autentica limba functionareasca de lemn). Sunt de acord insa ca
subiectul este singurul care "sta in picioare" cu certitudine (Doamne-ajuta!).
Dar,
daca toate celelalte pot fi schimbate, de ce le mai evaluam? Nu e o ipocrizie? De ce nu dam premii (corectura: finantari) cum i-au dat banii lui Lynch cei de la Touchstone: pe incredere, pe idee, pe gargara, pe prestanta, pe charisma (sunt sigur ca se poate inventa un termen pompos si pentru asta).
PS: Cu toate acestea nota scenariului nu poate fi contestata, desi, dupa cum s-a mai spus aici, aceasta este singura realmente subiectiva din intregul proces de jurizare.